۸۰۸۳۹۹
۶۰۰۸
۶۰۰۸
پ

رپورتاژ آگهی

طرز تهیه کیک ساده در منزل

یک پای ثابت مهمانی‏‌های عصرانه، کیک ساده خانگی است. در این مطلب طرز تهیه کیک ساده در منزل آموزش داده خواهد شد.

انواع کیک ساده

انواع کیک ساده را به راحتی و با کمترین امکانات می‎توان در منزل تهیه کرد. این کیک در طعم‎های مختلفی طبخ می‎شود. کیک ساده اسفنجی، شکلاتی، وانیلی با پف زیاد، با شیر، خامه‌ای، کیک ساده صبحانه، کیک ساده خیس، کاکائویی، موزی، گردویی، کشمشی، ردولوت، کیک زبرا، کیک کاراملی، کیک کاسترد، چیز کیک ساده، کیک شب یلدا ساده، کیک ساده عروسی، کیک ساده تولد ، آسان و خوشمزه و زیبا نمونه‎هایی از انواع کیک‎ ساده هستند.

تاریخچه کیک ساده

در دوران رنسانس آشپز‌های ایتالیایی بسیار مشهور بودند. به همین دلیل اشراف انگلستان و فرانسه آن‌ها را استخدام می‎کردند. این آشپز‌ها شیرینی‎هایی درست می‌کردند که آن‌ها را بیسکویت و کیک ساده اسفنجی می‎نامیدند.

طرز تهیه کیک ساده در منزل

تهیه کردن کیک‎های ساده اسفنجی بسیار آسان است. زیرا از سه جزء اساسی تشکیل می‌شوند: آرد، شکر و تخم‎مرغ. رمز خوشمزه شدن در تکنیک پختن آن است. خمیر کیک را باید طوری هم زد که کاملا حجم بگیرد. یک کیک خوب، بافت قوی و متراکمی دارد و ساختار آن شبیه اسفنج‎های دریایی است. به همین دلیل به آن‌ها کیک اسفنجی هم می‎گویند.

۲۳ آگوست یا ۱ شهریور، روز جهانی کیک اسفنجی نامگذاری شده است. گروس مارکام، شاعر و نویسنده انگلیسی، برای اولین بار دستور پخت کیک ساده را در سال ۱۶۱۵ ثبت کرد. البته این کیک احتمالا بسیار نازک و ترد و شبیه کوکی‎های امروزی بوده است.تا اواسط قرن هجدهم از مخمر برای افزایش و حجم دادن به کیک استفاده می‎کردند. مخمر با تخم‎مرغ هم زده می‎شد تا کیک بیشتر پف کند.

طرز تهیه کیک ساده خوشمزه خانگی

۱ فنجان شکر، نصف فنجان کره، ۲ عدد تخم‎مرغ، یک قاشق چایخوری عصاره وانیل، یک و نیم پیمانه آرد الک شده، ۲ قاشق چایخوری بکینگ پودر و نصف پیمانه شیر، همه آن چیزی است که برای پخت این کیک خوشمزه نیاز است.

۱- فر را با دمای ۱۷۵ درجه سانتی‎گراد گرم کرده و کف یک قالب کیک را چرب کنید.

۲- در یک ظرف متوسط، شکر و کره را با هم مخلوط کرده تا کرمی شود. سپس وانیل و دو عدد تخم‎مرغ را به نوبت اضافه کرده و هم می‎زنیم. حالا آرد و بکینگ پودر را مخلوط کرده و به آرامی به مواد اضافه می‎کنیم. در مرحله آخر شیر را اضافه می‎کنیم تا مواد کاملا یک‌دست شوند.

۳- مواد را در قالب ریخته و ۳۰ تا ۴۰ دقیقه در فر قرار دهید. پس از پخت آن را در دمای محیط قرار داده تا خنک شود. می‌توانید برای تزیین کیک ساده روی آن را با پودر شکر یا خامه تزیین کنید. البته روش دیگری هم برای پخت این کیک بدون فر وجود دارد.اگر وقت کافی برای تهیه این کیک در خانه ندارید، قنادی ناتلی با محصولات تازه و خوشمزه خود کار شما را آسان خواهد کرد. فقط کافی است سری به شعب یا فروشگاه‎ آنلاین ناتلی بزنید تا با مدل‎های مختلف کیک‎های ساده و مدل کیک مناسبتی این برند آشنا شوید.

کیک زبرا، کیک شکلاتی، کیک گردویی و کیک سیب کافی شاپی، کیک کافی میکس، کیک کافی میت، کیک صبحانه دورنگ، کیک صبحانه گردویی، کیک صبحانه پرتقالی، کیک عصرانه ساده ناتلی بهترین انتخاب برای دورهمی‎ها و مهمانی‎های هستند.

طرز تهیه کیک ساده در منزل

معرفی قنادی ناتلی

قنادی ناتلی با قدمتی ۸۰ ساله و دارای چندین شعبه در تهران از شیرینی فروشی‌های معروف تهران و معتبرترین و با کیفیت‌ترین برند‌های کیک و شیرینی است. با مراجعه حضوری به شعب ناتلی در تهران می‌توان قیمت انواع کیک ساده را مشاهده و خرید آنلاین یا حضوری را از معروف‌ترین قنادی تهران تجربه کرد.

افرادی که زمان کافی برای مراجعه حضوری به ناتلی بهترین قنادی تهران را ندارند، می‎توانند با مراجعه به سایت فروش آنلاین ناتلی به آدرس natli.ir تمامی خرید‌های کیک ساده تولد خود را به راحتی و به سهولت به صورت آنلاین سفارش داده و درب منزل و یا محل کار خود دریافت کنند.

عکس و تصاویر محصولات و سفارش مدل‌های کیک ساده خانگی برای صبحانه یا میان وعده روزانه یا جهت سفارش مخصوص کافی شاپ، تالار و یا رستوران از بهترین قنادی تهران به راحتی از طریق سایت ناتلی امکان پذیر است.

طرز تهیه کیک ساده در منزل

مزایای خرید آنلاین کیک و شیرینی ناتلی

  • صرفه جویی در وقت و هزینه و عدم اتلاف وقت در ترافیک‌های سنگین شهر تهران
  • مشاهده قیمت انواع کیک ساده، انتخاب کیک، شیرینی مطابق با سلیقه شخصی و بودجه مورد نظر از کیک فروشی معروف تهران
  • امکان انتخاب مقدار وزنی و حتی عددی مطابق با نیاز
  • امکان انتخاب ویژگی‌های کیک همچون طعم پایه، طعم خامه، میوه، فیلینگ، نوشته روی کیک برای کیک‌های تولد و عروسی
  • عضویت در باشگاه مشتریان و بهره مندی از مزایایی همچون کد تخفیف بابت هر خرید، تخفیف‌های مناسبتی و تاریخ تولد
  • امکان استفاده از کوپن‌های تخفیف در خرید‌های اینترنتی و حضوری در شعب بصورت یکپارچه
  • سفارش کیک تولد آنلاین، سفارش شیرینی آنلاین، کیک تصویری ساده، کیک مجلسی ساده، کیک شب یلدا ساده

مراحل سفارش کیک ساده خرید آنلاین از ناتلی در ۶ مرحله انجام می‌شود:

۱- انتخاب کیک و شیرینی دلخواه از ژورنال کیک و شیرینی ناتلی با امکان تعیین روز و ساعت مناسب برای تحویل

۲- تعیین مقدار وزنی یا تعدادی شیرینی و کیک

۳- اضافه کردن محصولات به سبد خرید

۴- ثبت نهایی سفارش و پرداخت امن و آنلاین از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب

۵- تایید نهایی، ساخت و تحویل سفارش

۶- پس از انجام مراحل بالا، کارشناسان سفارشات ناتلی با شما تماس گرفته و زمان دقیق سفارش را مجدد هماهنگ می‌کنند.از این مرحله به بعد، سفارش مطابق با زمان تحویل در صف ساخت قرار می‌گیرد و پس از بسته‌بندی شکیل توسط ماموران ارسال به درب محل مورد نظر انتخابی ارسال می‌شود.

با خرید آنلاین کیک ساده از طریق وب سایت ناتلی، هر کجای شهر تهران که باشید در کوتاه‎ترین زمان ممکن به محصول مورد علاقه خود دسترسی خواهید داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج