جاباما
۸۰۹۹۴۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

خودروی خودران، ۳۰۹۹ مایل سفر کرد

یک مهندس سابق گوگل ادعا می کند با خودروی خودران سفری ۳۰۹۹ مایلی را انجام داده و فقط برای سوخت گیری و استراحت کنترل خودرو را برعهده داشته است.

خبرگزاری مهر: یکی از مهندسان سابق گوگل به نام آنتونی لواندوسکی ادعا می کند سفری ۳۰۹۹ مایلی با خودروی خودران انجام داده است.

لواندوسکی در ماه اکتبر از سانفرانسیسکو به نیویورک سفر کرد و فقط هنگام سوختگیری و توقف در شب کنترل خودرو را برعهده داشت.

خودروی خودران، ۳۰۹۹ مایل سفر کرد

لواندوسکی یکی از شخصیت های جنجالی صنعت فناوری است و از توسعه دهندگان برتر سیستم های خودران خودرو به شمار می رود. او به توسعه پروژه خودروی خودران گوگل کمک کرد. اما سپس از گوگل جدا شد و با کمک اوبر استارت آپ خود را تاسیس کرد. اما پس از مدتی به دلیل یک دعوای قانونی میان گوگل و اوبر و متهم شدن به سرقت رازهای تجاری گوگل از این شرکت اخراج شد.

به هرحال او با معرفی استارت آپ جدید خود به نام Pronto AI که برای تولید کامیون های خودران فعالیت می کند، گفت: شرکت های فناوری در حوزه توسعه خودروهای خودران به کندی گام برمی دارند. به گفته او شرکت ها به شدت روی توسعه خودروهای کاملا خودران تمرکز کرده اند و به سیستم های نیمه خودران هیچ توجهی ندارند.

به هرحال او ویدئویی از سفر خود با خودروی خودران منتشر کرده که پنج روز طول کشید و طی آن لواندوسکی با یک اتومبیل «تویوتا پیروس» از ۱۳ ایالت گذر کرد.

این خودرو بیشتر در جاده های اصلی حرکت می کند. به گفته لواندوسکی فناوری شرکت او پیشرفته است و یک سیستم خودران «سطح ۲» را توسعه داده است.

سیستم سطح ۲ خودران بدان معناست که وسیله نقلیه می تواند به طور خودکار سرعت بگیرد، ترمز کند و دنده عوض کند اما همچنان به یک ناظرانسانی نیاز دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج