۸۱۰۱۴۷
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

شفر: حسینی بازیخوانی را از رحمتی یاد بگیرد

وینفرد شفر درمصاحبه‌ای صراحتا از سیدحسین حسینی خواسته از مهدی رحمتی به خاطر بازیخوانی‌اش در بازی‌های استقلال یاد بگیرد. این بدان معنا است که شفر همچنان با رحمتی ادامه می دهد.

ایران ورزشی: حالا که گرو از استقلال جدا شده این سوال به وجود آمده که جرا این بازیکن عمرکوتاهی دراستقلال داشت؟! وینفردشفربه این سوال پاسخ داده است:« او مهاجمی نیست که بخواهد همیشه گل بزند بلکه بازیکنی است که برای بقیه فضاسازی کرده و برای بقیه موقعیت‌سازی می‌کند.

او شخصیت بسیار خوبی دارد و بازیکن خوبی است اما شرایط برای او خوب نبود. همه فکر می‌کردند او تیام دوم است ولی این طور نشد. تیام و سرور در آن زمان مثل دو برادر بودند و کار تیام در استقلال راحت بود. مسائل دیگری هم هست که نمی‌خواهم راجع به آن صحبت کنم.

او مقابل استقلال خوزستان خوب بازی کرد و یک شانس خوب گل‌زنی داشت اما اعتماد به نفس کافی برای گل‌ زدن نداشت. برخی رسانه‌ها و هوادارها راجع به او خوشحال نبودند. او شانس گل‌زنی داشت ولی اعتماد به نفس نداشت و مسیر حرکتش اشتباه بود به همین دلیل بهتر بود که باشگاهش را عوض کند و مطمئنم می‌تواند در باشگاه دیگر عملکرد بهتری داشته باشد.»

سرمربی استقلال دربارخ وضعیت نویمایرهم توضیحاتی می‌دهد:« او زمانی که به استقلال آمد، ۶۰-۷۰ درصد آمادگی بدنی داشت. نویمایر در قطر و برای بازی با السد شرایط بسیار خوبی داشت و صبح مشخص بود که مقابل السد بازی می‌کند. در تمرین یک اشتباه پیش آمد و مصدوم شد.

به فیزیوتراپ و دکتر مراجعه کرد و تمرین نداشت، در نتیجه شرایط جسمانی‌اش بدتر شد. در بازی قبلی ما دو، سه موقعیت گل‌زنی داشت که به گل تبدیل نشد و مقابل صنعت نفت یک ضربه به دیرک دروازه زد. بازیکنان فوتبال شانس هم نیاز دارند. مارکوس بازیکن خوبی است اما فراز و نشیب زیاد داشت و برای او بهتر بود که به باشگاه دیگری برود و دوباره کارش را شروع کند. او ۳۲-۳۳ سالش است. دقیق نمی‌دانم ولی فکر می‌کنم در باشگاه دیگری اگر تلاش کند، می‌تواند موفق باشد.»

با جدایی گرو نویمایراستقلال چه برنامه ای برای نقل وانتقالات دارد؟ شفربه این سوال پاسخ می‌دهد:« باید دنبال مهاجمی بگردیم که مانند تیام بتواند زیاد گل بزند. بازیکنی که شاید در انگلیس، ایتالیا و آلمان بازی کند که اگر بخواهیم در این سطح بازیکن جذب کنیم باید حدود ۲ میلیون دلار هزینه کنیم.

یکی از دلایلی که تیام به ایران آمد، من بودم که در کامرون مربی بودم و من را می‌شناخت. در آن زمان شاید نمی‌خواست به ایران بیاید و صحبت‌های منفی درباره ایران شنیده بود. از سنگال به قطر رفت و گفت می‌خواهد بیاید، من هم به او گفتم که در ایران هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم مهربانی دارد تا در نتیجه او هم قراردادش را با استقلال امضا کند.

هدف تیام این بود که در لیگ قهرمانان بسیار خوب بازی کند و برای پول بیشتر به چین برود. تیام خیلی خوب بازی کرد ولی مشکلش این بود که ایجنت خوبی نداشت.

او الان در عجمان است و شاید پول خوبی بگیرد ولی شاید فقط ۱۰۰۰ نفر بازی‌اش را ببینند اما در ایران ۸۰ هزار نفر بازی‌اش را می‌دیدند. ما به بازیکنی نیاز داریم که به ما بگوید می‌خواهم بسیار خوب برای استقلال بازی کنم و پس از یک سال یا دو سال باشگاهش را عوض کند و برای پول بیشتر به کشوری مانند چین برود.»

شفردباره تلاش باشگاه استقلال این توضیحات را اضافه کرد:« ما هر روز ویدئوهایی از بازیکنان نگاه می‌کنیم و آن‌ها را بررسی می‌کنیم. بازیکنانی که شاید اسم و رزومه بزرگی داشته باشند اما مصدوم باشند را نمی‌توانیم جذب کنیم. نیاز به زمان کافی داریم و نمی‌توانیم خیلی سریع بازیکن جذب کنیم.

ما بازیکنانی مانند الله‌یار، روح‌الله و رضا کریمی داریم. ما می‌خواهیم بازیکنی جذب کنیم که همه از آمدن او به استقلال خوشحال شوند. ما قطعا به بازیکن خوب نیاز داریم. می‌خواهیم در لیگ قهرمانان بازی کنیم. تیم الدحیل که پارسال با پرسپولیس بازی کرد، تیم اصلی‌اش نبود و الان سه بازیکن اصلی‌اش برگشته‌اند.

همان حرفی که قبل از شروع فصل زدم، همه برای بهتر شدن سرمایه‌گذاری می‌کنند اما در این جا تیم ما شرایط بدی پیدا کرد و بازیکنان رفتند. الان همه چیز گذشته و باید برای دور بعدی لیگ قهرمانان آماده شویم. موفقیت در لیگ قهرمانان کار سختی است ولی باید رویای آن را داشته باشیم.

شفر: حسینی بازیخوانی را از رحمتی یاد بگیرد

شفردرپایان حرف هایش به دلایل بازی دادن به رحمتی اشاره کرده وحتی از حسینی خواست از رحمتی یاد بگیرد:« در اول فصل، حسینی مصدوم بود و رحمتی خیلی خوب بازی کرد.

من نمی‌توانم دروازه‌بانی که خوب بازی کرده را عوض کنم. بعد پژمان را از دست دادیم و از حسینی در دو بازی مقابل سایپا استفاده کردیم. ما می‌دانستیم که تیممان به دروازه‌بانی نیاز دارد که از عقب بتواند به تیم اعتماد به نفس بدهد، به همین دلیل دروازه‌بانمان را عوض کردیم.

مهدی رحمتی دروازه‌بانی است که می‌تواند بازی را به خوبی بخواند. او قبل از این که موقعیت روی دروازه‌ ایجاد شود با پژمان، میلاد یا دانشگر صحبت می‌کند. این نکته‌ای است که دروازه‌بانان جوان ما باید یاد بگیرند دروازه‌بان خوب، آن دروازه‌بانی نیست که بتواند فقط توپ‌های زیادی مهار کند.

الیورکان خیلی خوب بازی‌خوانی می‌کرد و قبل از این که تیم حریف بخواهد موقعیتی ایجاد کند با مدافعان صحبت می‌کرد و از آن‌ها می‌خواست تا با پرس کردن نگذارند خطری روی دروازه‌ ایجاد شود. قبل از این که تیم‌ملی بخواهد به جام‌جهانی برود در بازی با ازبکستان، حسینی توپ را در اختیار داشت ولی کسی صدایش را نمی‌شنید.

شاید این یکی از مشکلاتی بود که کی‌روش او را به جام جهانی نبرد. جنبه‌های شخصیتی در دروازه‌بان بودن بسیار حائز اهمیت است. دروازه‌بان بودن فقط این نیست که ۲۰ توپ سیو کنید. مهم‌تر از آن، این است که بتواند شرایط بازی را کنترل کند که با صحبت‌کردن با مدافعان میسر می‌شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هرچه برانگو بگه

      فقط شرور میگه

      پاسخ ها

      • امیرحسین

        اصلا به توچه؟ تو را چ ب حسینی و شفر؟ بدو برو تو لونه ات. دیگ هم نبینم اینورا پیدات بشها. لنگی

    • سیاوش

      سوت بلبلی دلال ،
      الدحیل بازی با پرسپولیس سه بازیکن اصلی نداشت و با تیم دومش بازی کرد ، چه معنی جز حسادت تو.پیرمرد پر حاشیه را می رساند ؟
      حتما الدحیل بازی با پرسپولیس براش،بازی تدارکاتی بود نه جام باشگاههای آسیا ؟
      چرا دری وری میگی ؟
      حتما آلزایمر داری
      مگر پرسپولیس کم محروم و مصدوم و پنجره بسته و ... نداشت
      آیا برانکو مثل تو دلال و سوت بلبلی این همه گزافه گویی و دری وری میگه؟
      آخه کله پنبه ای بی مغز
      از حالا به فکر این هستی که وقتی حذف شدی نطقت باز بشه و بگی که من گفتم تیم ال ..... چقدر قوی بود و تیم اس دق لال رید به خودش.
      سوت بلبلی پرحاشیه
      سرت گرم کار خودت باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگفت که الدوحیل بازیکنش رو بازی نداده . درست میگه سه بازیکن اصلی تیمشون مصدوم بودن . و البته مث شما جعل سند نکردن که محروم بشن

    • تاج کبیر. چهارفینال آسیا .دوقهرمانی آسیا

      حرفاش کجا شر و ور بود؟ این ک چنان با شخصیت و جنتلمنه ک نگو .مصاحبشم ی بار دیگ مرورکن. برانکو خوبه؟ برو مصاحبه های برانکو رو ببین ک چطو داوریا ب نفعشن و کل ایران اینو دارن هر هفته میبینن اما ننه من غریبم درمیاره همش از کی روش میگه از داورری میگه ک مردمومنحرف کنه .برانکو بازی کثیفی رو راه انداخته . البته تولنگی هستی نمیفهمی تعصب جاهلانه نمیزارتت واقعیتوببینی لنگی بی جام بی افتخار. شرف داشته باش اینو چاپ کن ک اگ نکنی واس خودت زشته نویسنده جان

      پاسخ ها

      • محمد

        مکتب کاج یعنی دری وری گفتن؛یعنی حسادت نسبت به سرور؛ یعنی بهانه جویی؛ یعنی ...

      • ابوذر مهدور

        تو هم تعصب بیجات باعث شده واقعیت رو نبینی برانکو داره کارشو میکنه این کیروشه که داره تو کار پرسپولیس اشکل میندازه

      • بدون نام

        واقعا تو کیسه کش بی شعور هیچی نمی فهمی .اگر فهم وشعور داشتی فرق بین خوب وبد حرف زدن را می فهمیدید.بدون تعصب تو ایران هیچ مربی به زیبایی وقشنگی برانکو حرف نمی زند.پس خفه شو وبی جهت شلوغش نکن.البته شما کیسه کش ها به دلیل بیسوادی وبی فرهنگیتان باید هم اینگونه قضاوت کنید.

    • آبی رنگ عشقه

      شر و ور اون باشگاه بی هویت لنگ و اون لنگیای مغز فندقیشن

    • ج

      این شفر هم دیگه رواعصاب حالادوفصل گذشته ورد زبانش شده سه چهار بازیکن ازتیم جداشدن درهرمصاحبه ی هی میگه تیام رفت جباروف جداشدبابا همه تیمهابازیکن ازشان جداشددیگه بس کن

    • بدون نام

      شفر از رحمتی میترسه چون لابی بزرگ استقلال دست رحمتیه و حسینی با استعداد داره زیر دست شفر حروم میشه

    • آزاد

      لنگ پاره
      خدایی قیافه پرسپولیسیا رو دیدید ؟
      دقت کنید ببینید چه ریختی هستن
      ناندرتالا پیش پرسپولیسیا آلن دلونن

    • چرتپلیس

      بر خرمگس معرکه ، لنگی بی شخصیت لعنت

      پاسخ ها

      • سیاوش

        باو بنیشه بانی دلاور کیسه تن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج