۸۱۰۸۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مندز: این رونالدو بود که یوونتوس را انتخاب کرد

مدیر برنامه‌های ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس می‌گوید که بانوی پیر تنها گزینه دلخواه او برای بازی در فصل جاری بوده است.

خبرگزاری تسنیم: ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های کریستیانو رونالدو درباره انتقال ۱۱۷ میلیون یورویی این بازیکن پرتغالی از رئال مادرید به یوونتوس در تابستان سال جاری به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: کریستیانو رونالدو به من گفت که فقط می‌خواهد برای یوونتوس بازی کند و به این ترتیب ما چند ماه در حال مذاکره بودیم.

در ماه ژانویه ۲۰۱۸ (ابتدای سال میلادی جاری)، من و چند نفر دیگر که می‌دانستیم اوضاع از چه قرار است، فکر می‌کردیم که انتقال کریستیانو رونالدو به یوونتوس خیلی دشوار خواهد بود. با این حال من می‌خواهم کاملاً این موضوع را شفاف کنم که ایده انتقال به یوونتوس، از خود رونالدو آغاز شد.

مندز افزود: رونالدو به من گفت که فقط می‌خواهد برای یوونتوس بازی کند و از آنجا بود که همه چیز آغاز شد و من ماه‌ها با بیانکونری در تماس بودم. به همین دلیل همه ما می‌دانیم که آن مذاکرات چگونه تمام شد. کریستیانو از تیم جدید و هم‌تیمی‌هایش راضی است. او از انتخاب سری A خوشحال است و واقعاً در یوونتوس به او خوش می‌گذرد.

یوونتوس در حال حاضر صدرنشین جدول رده‌بندی سری A است و در لیگ قهرمانان اروپا هم باید در مرحله یک هشتم نهایی با اتلتیکومادرید مصاف داشته باشد.

مندز با اشاره به این موضوع تأکید کرد: بسیاری از من درباره یوونتوس و لیگ قهرمانان سؤال پرسیده‌اند. بردن لیگ قهرمانان به کمی شانس هم نیاز دارد، اما ورود کریستیانو رونالدو قطعاً یوونتوس را قوی‌تر کرده است. البته من می‌گویم که حضور او در یوونتوس به نفع کل فوتبال ایتالیا بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج