۸۱۱۸۲۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طوفان شرقی، خلاقیت اسکاندیناوی و شم انگلیسی

تاتنهام با درخشش ۴ بازیکن کلیدی‌اش و رقم زدن یک برتری در پرگل‌ترین بازی فصل جاری لیگ برتر انگلیس برای سایر مدعیان لیگ برتر انگلیس خط و نشان کشید.

وبسایت نود: برتری ۶ بر ۲ تاتنهام در آخرین بازی هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در خانه اورتون، قدرت مهاجمان و اعضای تهاجمی تیم لندنی شامل هونگ سونگ مین، دله علی، هری کین و کریستین اریکسن را نشان داد.

در واقع وقتی والکات، اورتون را پیش انداخت، ترس وجود هواداران تاتنهام در برگرفت چون در ۴ بار قبلی که در این فصل تیم لندنی از رقیبش عقب افتاده بود، شکست را تجربه کرد اما این بار ماجرا تفاوت داشت. تاتنهام در هر ۲ جدال قبلی در روز یکشنبه پیروز نشده بود، با این حال همه تردیدها از بین رفت؛ وقتی برای اولین بار در فصل جاری کین، علی، اریکسن و مین توامان در یک بازی گل زدند.

جادوگری از شرق دور

بدون شک نقش هونگ سونگ مین کره‌ای در روند خوب تاتنهام غیرقابل انکار است. او با یک ۴ گل و یک پاس گل در ۵ گل از ۶ گل اخیر لندنی‌ها نقش داشته و آرزوی بسیاری از تیم‌هاست. او با سرعت، فضاسازی و قدرت گلزنی، بهترین لژیونر حال حاضر آسیا محسوب می‌شود.طوفان شرق دور، فعلا قربانی‌های زیادی گرفته است. مین با ۳۶ گل و ۱۶ پاس در ۵۱ گل تاتنهام نقش‌آفرینی کرده است.

طوفان شرقی، خلاقیت اسکاندیناوی و شم انگلیسی

علی خوش فرم

دیگر مهره کلیدی این روزهای تاتنهام، دله علی نام دارد. او با زدن 2 گل در 2 بازی اخیر، شمار گل‌های دوران حرفه‌ای‌اش را به 75 (51 گل برای تاتنهام و 24 گل برای میلتون کینز دانس) رساند و اصلی‌ترین گزینه برای شکستن رکورد فرانک لمپارد افسانه‌ای و تبدیل شدن به گلزن‌ترین هافبک تاریخ لیگ برتر انگلیس نام دارد.

کین؛ شروع بد و پایان عالی

کین در 41 دقیقه ابتدایی بازی با اورتون یکی از بدترین روزهای دوران حرفه‌ای خودش را پشت سر گذاشت؛ به حدی که هیچ یک از 4 شوتش در چارچوب نبود و یکی از این ضربات در نزدیک‌ترین فاصله به دروازه از نزدیکی‌های تیرک به اوت رفت، با این حال با اولین پاس سالم خودش زمینه‌ساز گل اول تاتنهام شد.

طوفان شرقی، خلاقیت اسکاندیناوی و شم انگلیسی

کین در این بازی مانند ۳ رویارویی قبلی با اورتون ۲ گل زد و حالا در هر یک از ۴ بازی اخیر با رقیب ۲ گل زده است؛ ۸ گل در ۴ بازی! آقای گل جام‌جهانی ۲۰۱۸ با زدن دهمین و یازدهمین گل این فصلش فقط یک گل کم‌تر از اوبامیانگ آرسنال زده و مدعی جدی آقای گلی است.شم گلزنی او و علی، دیگر انگلیسی تاتنهام غیرقابل انکار است.

اریکسن سازنده

مانند بسیاری از بازیکنان تاتنهام، کریستین اریکسن این فصل بهترین دوران حرفه‌ای خودش را تجربه می‌کند. او که تا پیش از بازی با اورتون فقط یک گل در فصل جاری به ثمر رسانده بود، این بار دروازه میزبان را باز کرد.

مهاجم دانمارکی از ۲۶ موقعیتی که این فصل به وجود آورده، ۶ پاس گل ساخته و حالا با ۴۳ گل زده در جدول گلزنان تاریخ تاتنهام بالاتر از گرت بیل ۴۲ گله قرار دارد. فراموش نکنید اریکسن در حالی با ۱۱.۵ میلیون پوند قیمت، خرید برتر این دهه تاتنهام نام گرفته که لیورپول، مدعی فصل جاری لیگ برتر ۱۸ میلیون پوند صرف آسپاس و لوئیس آلبرتوی بی‌اثر کرد! باید از اریکسن به عنوان مظهر خلاقیت فوتبالیست‌های منطقه اسکاندیناوی نام برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج