۸۱۳۶۵۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

معرفی هواوی P Smart ۲۰۱۹ با قیمت ۲۸۵ دلار

پس از آنکه پیش فروش غیررسمی گوشی Huawei P Smart سال ۲۰۱۹ در اوایل ماه دسامبر (اوسط آذر) آغاز شد، سرانجام این گوشی به صورت رسمی معرفی شد.

وبسایت سخت افزار: پس از آنکه پیش فروش غیررسمی گوشی Huawei P Smart سال ۲۰۱۹ در اوایل ماه دسامبر (اوسط آذر) آغاز شد، سرانجام این گوشی به صورت رسمی معرفی شد. مشخصات این گوشی تغییراتی نکرده است، اما برای آن دسته از افرادی که پیگیر اخبار این گوشی نبوده‌اند، در ادامه نگاهی می‌اندازیم مشخصات P Smart سال ۲۰۱۹ هوآوی.

معرفی هواوی P Smart ۲۰۱۹ با قیمت ۲۸۵ دلار

پی اسمارت سال 2019 از جهات بسیاری شبیه به گوشی آنر 10 لایت می‌باشد. گوشی جدید چینی‌های دارای صفحه نمایش 6.21 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080x2340 پیکسل و نسبت ابعاد 19.5:9 است و از امکاناتی مانند حالت Eye Comfort و فیلتر Blue Light بهره می‌برد. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید این نمایشگر دارای ناچی به شکل قطره آبی در بالای خود است که دوربین سلفی گوشی در آن قرار گرفته است. چیپ‌ست 12 نانومتری Hisilicon Kirin 710 آن با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش همراه شده است. ظرفیت باتری پی اسمارت 3400 میلی‌آمپرساعت می‌باشد که وعده 10 ساعت اینترنت گردی با شبکه 4G با خیال راحت به همراه آن است.

معرفی هواوی P Smart ۲۰۱۹ با قیمت ۲۸۵ دلار

برای عکاسی و فیلمبرداری، پی اسمارت سال ۲۰۱۹ هوآوی دارای یک دوربین دوگانه با چینش عمودی است که سنسور اصلی آن ۱۳ مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/۲.۲ می‌باشد و با سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق تصویر همراه شده است. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی می‌باشد. ابعاد این گوشی ۱۵۵.۲x۷۳.۴x۸ میلیمتر است. هوآوی پی اسمارت با اندروید ۹ پای که با رابط کاربری EMUI ۹.۰ شخصی سازی شده در درون جعبه عرضه خواهد شد.

فروش گوشی جدید هوآوی در تعدادی از بازارهای اروپایی از تاریخ ۲ ژانویه (۱۲ دی) و با قیمت ۲۵۰ یورو (در حدود ۲۸۵ دلار) در رنگ‌های مشکی و آبی گردینت آغاز می‌شود. پی اسمارت سال ۲۰۱۸ در انگلستان ۱۴۹ یورو قیمت خواهد داشت و فروشش از ۱۱ ژانویه آغاز می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج