جاباما
۸۱۴۰۶۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نقل و انتقالات استقلال در سه حرکت

آبی های تهرانی نقل و انتقالات خود را هنوز رسما آغاز نکردند اما کار سختی تا پایان آن ندارند.

ورزش سه: آبی های تهرانی هر چند روز اول نیم فصل خود را با اعلام خبر فسخ قرارداد دو بازیکن آغاز کردند و به نظر می رسید خیلی زود شاهد فعالیت های این تیم باشیم اما با گذشت مدتی مشخص شد که در استقلال خبری از نقل و انتقالات پر تعداد نیست و بعد از اضافه شدن سه بازیکن جدید که با این تیم قرارداد داشتند، با تکمیل پرونده نقل و انتقالاتی دو بازیکن دیگر آبی ها نیم فصل خود را به اتمام خواهند رساند.

جپاروف یک گام تا امضا

هافبک ازبک فاصله زیادی تا امضای قرارداد ندارد و می تواند اولین خرید آبی ها در نیم فصل دوم باشد. آبی ها با این بازیکن به توافق رسیده اند و باید منتظر ورود قریب الوقوع او به تهران باشیم تا قرارداد این بازیکن نهایی شود.

استقلالی ها کارهای لازم برای اسکان او را انجام دادند و با تامین پیش قرارداد سرور در تهران حاضر خواهد شد تا بعد از نیم فصل دوری از فوتبال ایران، مغز متفکر شفر دوباره در تهران باشد.

مهاجم خارجی؛ در انتظار سورپرایز، لطفا گرو نه!

لیست مهاجمان مورد نظر شفر، تا به امروز سکرت و بی حاشیه بوده است. فتحی و همکاران او در باشگاه به دور از هیاهو برنامه های خود را پیش می برند و به استثنا دو سفر به دبی، فعلا کسی جزییات برنامه های سرمربی و سرپرست استقلال را نمی داند.

اظهار نظر درباره خرید بعدی شفر در خط حمله، روند بسیار سخت و دشواری را می طلبد. سرمربی استقلال بر اساس گفته های امیر حسین فتحی لیستی کامل و شامل چندین بازیکن را به او ارائه کرده که در این لیست، اولویت بندی ها نیز صورت گرفته است.

برای مشخص شدن نام خرید خارجی استقلال باید منتظر یک سورپرایز بود؛ سورپرایزی که همه انتظار دارند تیام جدید باشد و هیچ نشانی از گرو در او یافت نشود.

نورافکن؛ در انتظار تلاش های امید

امیدنورافکن فاصله زیادی تا استقلالی شدن ندارد و موضوع اصلی درباره پرونده این بازیکن، کسب رضایت نامه از باشگاه شالروا است. موضوعی که با توجه به اختلافات نورافکن و این باشگاه بلژیکی به عهده شخص نورافکن گذاشته شده و استقلالی ها تمرکز زیادی روی مذاکره با باشگاه بلژیکی برای جذب نورافکن ندارند.

استقلالی ها هر چند از حضور این بازیکن با توجه به جدایی احتمالی تیموری استقبال می کنند اما آلترناتیوهای مناسبی هم اکنون در ترکیب خود دارند و به همین دلیل تمرکز آنها فعلا روی مسائل دو گزینه دیگر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟

      وقت وزمان نبابد ازدست بدیم لطفن تیم ببندین هرجه زودتر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج