۸۱۵۴۱۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد جالب اتلتیکو به بایرن در مورد لوکاس

تقریبا دو هفته پیش بود که خبر مارکا در مورد تصمیم بایرن برای پرداخت رقم فسخ قرارداد لوکاس هرناندز، جو عجیبی را در باشگاه اتلتیکو ایجاد کرد.

ورزش سه: تقریبا دو هفته پیش بود که خبر مارکا در مورد تصمیم بایرن برای پرداخت رقم فسخ قرارداد لوکاس هرناندز، جو عجیبی را در باشگاه اتلتیکو ایجاد کرد.

لوکاس محصول آکادمی فوتبال اتلتیکو است و دو سالی است که در این باشگاه به بازیکنی ثابت تبدیل شده است. او گاه در پست مدافع میانی و گاه به عنوان مدافع چپ مورد استفاده قرار می گیرد و در جام جهانی نیز مهره ثابت تیم ملی فرانسه بود.

خبر توافق او با بایرن برای انتقال در زمستان باعث نگرانی شدید سران اتلتیکو شد. آنها هرگز تصور نمی کردند که لوکاس قصد جدایی در زمستان را داشته باشد.لوکاس نیز اخیرا در یک مصاحبه گفت که اگر پروژه یک باشگاه برایش جذاب باشد، همین زمستان از اتلتیکو جدا خواهد شد و به نوعی پیشنهاد بایرن را تایید کرد.

پیشنهاد جالب اتلتیکو به بایرن در مورد لوکاس

امروز نشریه بیلد، تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده است. طبق ادعای بیلد، مسئولان اتلتیکو به بایرنی ها گفته اند که اگر تا تابستان برای لوکاس صبر کنند، حاضرند با دریافت 80 میلیون یورو احازه جدایی او را صاد کنند. این در حالی است که بایرن اگر قصد جذب لوکاس در زمستان را داشته باشد، باید رقم فسخ 100 میلیون یورویی را پرداخت کند. اکنون باید دید که واکنش بایرن چه خواهد بود.

البته تیم مونیخی در این فصل با مشکلات عدیده دفاعی روبرو بوده و به همین دلیل احتمال اینکه پیشنهاد اتلتیکو را قبول نکند، بالاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج