۸۱۷۲۱۲
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دشتی: می‌خواهم کنار علی دایی باشم

مهاجم تکنیکی و گلزن سایپا مدعی است علیرغم پیشنهاداتی که داشته به دنبال این است تا در کنار علی دایی به تجربه خود بیفزاید و فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا در کنار سرمربی نارنجی‌پوشان را از دست ندهد.

ورزش سه: علی دشتی، بازیکن گلزن سایپا که در ابتدای فصل به این تیم پیوست یکی از بازیکنانی بود که در نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی درباره جدای او از جمع شاگردان علی دایی شنیده می‌شد. او در گفتگو با ایلنا درباره شرایط خود گفته: شرایط خوبی داریم و تمرینات پیگیری می‌شود و منتظر شروع نیم فصل دوم و جام حذفی هستیم تا با نتایج خوبی که کسب می‌کنیم در جهت موفقیت تیم گام برداریم و انگیزه زیادی هم داریم.

وی در مورد تقابل با داماش در جام حذفی گفت: برخلاف اینکه گفته می‌شود قرعه آسانی داریم و باید از الان خودمان را در فینال ببینیم من چنین عقیده‌ای ندارم. وقتی داماش تا این مرحله بالا آمده یعنی تیم خوبی است و اتفاقا تیم‌های این چنینی انگیزه زیادی دارند و اگر آنها را دست کم بگیریم غافلگیرمان می‌کنند. در هر صورت برنامه ویژه‌ای برای جام حذفی داریم و مسیر نزدیک‌تری برای کسب سهمیه است.

وینگر سایپا در مورد عملکرد خوبش در این تیم در نیم فصل نخست گفت: خودم هم فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم، هرچند می‌توانستم حتی از این بهتر عمل کنم و انتظارم از خودم بیشتر است و برای همین انگیزه زیادی دارم تا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری هم داشته باشم.

دشتی در مورد اینکه ستاره این روزهای سایپا است هم گفت: اینطور که می‌گویید نیست و سایپا بازیکنان خوب زیادی دارد که جوان هستند و کیفیت خوبی دارند و اگر تیم نتیجه‌ای گرفته است حاصل کار کل بچه‌ها بوده و من خودم را ستاره سایپا نمی‌دانم.

وی با اشاره به جدایی قلی‌زاده در ابتدای فصل و ترابی در نیم فصل هم گفت: علی و مهدی بازیکنان خوبی بودند و طبیعی است که وقتی پیشنهاد خوب دارند جدا شوند و به دنبال پیشرفت باشند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم و مطمئنم در تیم‌هایشان عملکرد خوبی خواهند داشت. ولی بازهم می‌گویم سایپا به نفر متکی نیست و همیشه بازیکنان خوبی پرورش داده و به تیم‌های دیگر معرفی کرده ولی خودش ضعیف نشده است.

وینگر سایپا در مورد پیشنهاداتی که در نیم فصل به او شده گفت: پیشنهاداتی داشتم که جدی ترین آن از سپاهان بود و من افتخار می‌کنم که از سپاهان و قلعه‌نویی پیشنهاد دارم ولی شرمنده شدم که نتوانستم به این تیم بروم. به نظرم جابجایی در نیم فصل زیاد خوب نیست و اگر قرار است بازیکن تیمش را تغییر دهد اول فصل این کار را انجام دهد بهتر است. بازی در تیمی مثل سپاهان برای هرکسی افتخار است و امیدوارم در مقطعی دیگر فرصت بازی برای این تیم را پیدا کنم.

دشتی در مورد دو گلی که در دو فصل اخیر به استقلال به ثمر رسانده و ظاهراً مقابل این تیم انگیزه بیشتری دارد گفت: گل‌های من به استقلال در فضای مجازی اخیراً پخش شده و گفتند که من پرسپولیسی هستم و دوست دارم به استقلال گل بزنم ولی واقعاً من در همه بازی‌ها انگیزه دارم و شاید این بدشانسی استقلالی‌ها است که فرصت‌هایم مقابل آنها گل می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتفافی دشتی استقلالیه کی گفته‌پرسپولیسیع امید سینگ علی دشتی میخاستن بیان استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج