جاباما
۸۱۷۲۸۹
۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

وام ازدواج به ۲۵ میلیون تومان می‌رسد؟

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسات بررسی بودجه در کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: اختصاص تسهیلات پنج میلیون تومانی برای ماه عسل زوج‌های جوان و ارتقای مبلغ وام ازدواج از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان برای هر زوج از مصوبات مهم برای ارائه به کمیسیون تلفیق است.

خانه ملت: رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به جلسات بررسی بودجه در کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: اختصاص تسهیلات پنج میلیون تومانی برای ماه عسل زوج‌های جوان و ارتقای مبلغ وام ازدواج از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان برای هر زوج از مصوبات مهم برای ارائه به کمیسیون تلفیق است.

احمد مازنی در تشریح جلسه امروز - دوشنبه - کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه کمیسیون متبوعش مصوبات مهمی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ در حوزه فرهنگ داشت، گفت: بر این اساس در کمیسیون مصوب شد که برای سفر ماه عسل زوج‌های جوان، مبلغ ۵ میلیون تومان با مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از منابع قرض الحسنه بانک‌‎های عامل در نظر گرفته شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مبلغ برای زوج‌هایی است که برای نخستین بار ازدواج کرده‌ و برای گردشگری داخلی است، افزود: این پیشنهاد با هدف افزایش ترغیب ازدواج و رونق گردشگری اتخاذ شده است که در صورت تصویب در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس در قابل بودجه سال ۹۸ تبدیل به قانون خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در کمیسیون فرهنگی مصوب شد که تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج برای هریک از زوجین از ۱۵ به ۲۵ میلیون تومان ارتقا پیدا کند تا از این طریق وام ازدواج برای عروس و داماد ۵۰ میلیون تومان شود.

مازنی اضافه کرد: در همین زمینه و به موازات همین پیشنهاد، مصوبه دیگری نیز جهت ارائه به کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس به تصویب رسید که بر این اساس، پسرانی که تا قبل از ۲۴ سالگی ازدواج کنند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان و برای افراد بالای ۲۴ سال مبلغ وام ازدواج ۲۰ میلیون تومان باشد و برای دختر نیز در هر سنی باشد، مبلغ ۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود. بنابراین مبلغ سقف وام ازدواج برای هر دو پیشنهاد به شرط ازدواج زیر سن ۲۴ سال برای پسر، همان مبلغ ۵۰ میلیون تومان است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: این پیشنهادات در کنار سایر مصوبات کمیسیون فرهنگی مجلس، جهت ارائه به کمیسیون تلفیق مجلس تدوین شده است که سه عضو کمیسیون فرهنگی در تلفیق از این پیشنهادات دفاع خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ا

      چرت میگید اول بانک برا ضمانت هفت جد ابادتو از گور میاره بیرون تا قبول کنه دوم ای مبلغ وام قسطش چنده که زوج‌های بدبخت با حقوق اداری کار پرداخت کنن اول زندگی،،رسما با این گرونیها بریم ببیریم بهتر تا بمونیم از گشنگی نداری زجر کش بشیم

    • شاخ

      وام نگیرین که بیچاره میشین اول میگن بدون بهره ولی خدا بیامرزه نزول خوره هرسه ماهی یه کارمزد میگیرن که همان میشه بهره

    • بدون نام

      شما ها وام 15میلیونی به نوجوانان خوزستانی ندادید میخواهید الان 50میلیون بد هید واقعن بروید وام اولی برای مردم بدهید

    • بدون نام

      واقعا شما ها چقدر خودتان را زدی به نافهمی و نادانی مشگل ما با نام درست نمیشه ان هم وام بعداز ازدواج مگه قراره وام را نگیرن جوان تازه ازدواج کرده بدهی عروسی اینها چطوری وام ازدواج را باز بس بده ان هم با این وضع گرانی بیگاری شما بیاید واسه جوانان کار و اشتغال پیدا کنید جلوی گرانی را بگیرید وام پیشکش شما

    • بدون نام

      اگه 100میلیون هم بشه باز کاری نمیکنه

    • بدون نام

      حالاکی میادضامن بشه؟!!!!
      گیرم ضامن پیداکردیم وقتی میری بانک,نوبت به بهونه گیری بانک میرسه که میگه این ضامن موردقبول نیست

    • شکیبه

      وقتی اشتغال نباشه وام هم افاغه نمیکنه .

      پاسخ ها

      • محمد رضا

        خدا روزی رسونه؛اعتماد داشته باشیم به خدا

    • شهروند1

      خب کی میخواد قسط هاشو پرداخت کنه با این بیکاری وبی مسکنی نکنه وام بلاعوض هست بله به درآمد خودتان نگاه میکنید

      پاسخ ها

      • شهروند1

        چه عجب که یکبار نظر مرا اعلام کردید میدونید شما مسئول هستید و امانتدار یا نظر نخواهید یا اگر نظر میخواهید لااقل اونهایی که خلاف ادب است را چاپ نکنید درد دل مردم را که چاپ کنید

    • مهدی

      ۵۰ میلیون هم باشه باز کمه
      طلا گرمی ۴۳۰ هزار

      ۵ سال پیش ۲ میلیون بود انقدر سنگ انداختن جلوم نتونستم بگیرم چه برسه ۳۰ میلیون

      پوشک ۴۲ تایی ۱۱۰ هزار

    • بدون نام

      چاله ای که زوجهای جوان برای همیشه در آن گرفتار خواهند شد

    • amin

      هه ۱۰۰ میلیونم بدید کسی دیگه اینکارو نمیکنه برید فکر دیگه بکنید

    • بدون نام

      وام مجلس بدون ۴تا صفر میشه چقدر.حاج آقا وام ازدواج ۱میلیارد هم بشه هیچ ارزشی نداره چون کرامت انسانی .ارزش انسانی و وحدت وجود از خلقت در میان جامعه بیمار ما از بین رفته ما فقط یدک کش میراث گذشتگان هستیم. کاش قانون اساسی ما اجرا بشه .نه قوانین عادی. اگر روح قانون اساسی اجرا شود احتیاجی به این همه تحمل قوانین پوچ عادی برگرفته از تفکرات عده ای منفعت طلب نیست

    • جواد

      من بدو آهو بدو!!هی جنسها وهزینه های زندگی راگران کنیدوبادادن وامهای بیشتر،جوانان رامقروض کنیدتا برای تامین آن،به مسیرخلاف کشانده شوند.چرا درست ومنطقی فکرنمیکنیدودرتصمیماتتان عاقبت اندیش نیستید.بخدا این هم جزئی ازحق الناس است اگربفهمید!!!!

    • بدون نام

      دروغ

    • مرتضی

      اقا من متوجه نمیشم چرا اینجوری مینویسین مردم گیج بشن...الان منی که ۲۷ سالمه وام به من چقد تعلق میگیره..۲۰ تومن یا ۲۵ تومن؟؟..اون ۵ تومن ماه عسل جداست یا رو همین حساب کردن؟؟من دو ماه پیش ازدواج کردم ایا صبر کنم تا سال ۹۸ افزایش پیدا کنه؟ینی شامل حال من میشه یا نه...خدایی یکی که اطلاعات داره جواب منو بده..متشکرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج