۸۱۸۰۲۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حسینی: نباید روی برد برابر یمن مانور بدهیم

سیدمجتبی حسینی، سرمربی پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم ملی معمولاً در جام ملت‌های آسیا شروع خوبی داشته است و نباید روی برد برابر یمن مانور بدهیم.

خبرگزاری تسنیم: سیدمجتبی حسینی در مورد پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر یمن گفت: تیم ما در این مسابقه سرحال بود و خوشبختانه برد روحیه‌بخشی به‌دست آوردیم. البته ضعف دروازه‌بان یمن هم در این برد خیلی به تیم ملی کمک کرد. آنها رو به دفاع فشرده آورده بودند و همین موضوع باعث شد تا تیم ما برای رسیدن به گل، شوت زدن را در دستور کار قرار دهد. همین موضوع گره بازی را باز کرد و دو گل ابتدایی ما روی شوت‌های از راه دور بود.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: ما نباید روی این برد مانور بدهیم و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم. تیم ملی معمولاً در جام ملت‌های آسیا شروع خوبی داشته است و حتی زمان جنگ هم بازی‌ها را خوب شروع کردیم. مهم این است که این تورنمنت را با عملکردی خوب به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در پاسخ به این پرسش که آیا ایران شانس قهرمانی در این جام را دارد، اظهار داشت: باید دید بازی‌ها چگونه جلو می‌رود، ولی من امیدوارم که بچه‌ها شرایط جسمانی خوبی داشته باشند و با همین اتحاد بهترین نتایج را بگیریم. شانس قهرمانی تیم ما از مدعیان دیگر کمتر نیست و می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم.

حسینی همچنین از ژاپن و کره جنوبی به عنوان اصلی‌ترین حریفان تیم ملی برای قهرمانی در هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا یاد و ابراز امیدواری کرد شاگردان کی‌روش این رقابت‌ها را با دستیابی به بهترین عنوان به اتمام برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملکت ویران

      یه جوری خوشحالی میکنن انگارفرانسه یابرزیل شکست دادن.بزرگش نکنین یمن همان تیمی هست که توکشورش۴ساله هیچ فعالیت فوتبالی نداره.مثل فوتبال محلی هست این تیم.

    • بدون نام

      یمن بدبخت کیف پزشکی نداشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج