جاباما
۸۱۸۲۳۷
۱۶ نظر
۵۰۰۹
۱۶ نظر
۵۰۰۹
پ

روزنامه اطلاعات: رفتار‌ احمدی‌نژاد کاریکاتوری است

این روزها دوباره ادبیاتی که بوی فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را می‌دهد رونق بازار سیاستمداران شده‌است. یکی فیلسوفانه می‌گوید: «فرمان رها شده» و دیگری به ناز می‌خرامدکه «ارتباط ما با دولت منقطع گشته» و سومی لابد کمربند ایمنی را باز کرده که در موقع خطر بیرون بجهد و آن یکی جور دیگر و دیگر‎.

روزنامه اطلاعات: این روزها دوباره ادبیاتی که بوی فعالیت‌های زودرس انتخاباتی را می‌دهد رونق بازار سیاستمداران شده‌است. یکی فیلسوفانه می‌گوید: «فرمان رها شده» و دیگری به ناز می‌خرامدکه «ارتباط ما با دولت منقطع گشته» و سومی لابد کمربند ایمنی را باز کرده که در موقع خطر بیرون بجهد و آن یکی جور دیگر و دیگر‎.

روزنامه اطلاعات: رفتار‌ احمدی‌نژاد کاریکاتوری است

‎این‌گونه سخن‌گفتن‌های رمانتیک و ادیبانه از زبان کسانی که بارها امتحان رانندگی خود را پس داده‌اند الحق بی‌مزه و لوس می‌نماید. آن‌که سخن از فرمانِ رهاشده می‌گوید، بگوید که در زمان اصلاحات آموزش و‌ پرورش(!)، خود با چه دست‌فرمانی رانده‌است؟ آن که ناز می‌فروشد و از سرآمدن مدتش(!) با آقای دولت سخن می‌کند پاسخ دهد که هم‌حزبی‌هایش در زمان قدرت و در حجله شوکت بر اریکه اصلاحات، کدام اصلاح را نهادینه کردند؟ و نیز کسانی که هر چندگاه یک‌بار افاضه‌ای می‌کنند مبنی بر «عدم چشم‌انداز آینده»، جواب دهند که خود در اولین سال‌های پیروزی، چه بذرهایی را در زمین بکر انقلاب کاشتند؟ که امروز وجین‌کردن آن‌ها به راستی مشکل می‌نماید‎.

‎این هنر نیست، که در دوران شوکت و قدرت، یکه بتازند و در زمان تنگی و عسرت ـ که هم محصول کم‌خردی خودشان است و هم تولید خباثت اجنبی ـ اپوزیسیون شوند. اشتباه نگیرید! روی سخن من با کسانی‌ست که اتفاقا ژست خردورزی می‌گیرند و تندروی‌ها و یا کم‌کاری‌های خودشان را از یاد برده‌اند؛ وگرنه اشاره این سخن به ادامه رفتارهای کاریکاتورگونه‌ای نیست، که یک روز به فلان ستاره ورزشی خارجی تبریک می‌گوید و یک شب، به انگلیسی(!) تبریک سال نوی مسیحی ؛که دورانش منقضی شده‎!

‎القصه، همین است که هست. مجموعا دستپخت همه‌ است. امروز، قایم‌باشک‌بازی زیر چادر «کی‌بود، کی‌بود، ما نبودیم!» جواب نمی‌دهد. لااقل حضرات رمانتیک‌سرای حزبی، مدعای کارگزاری و اصلاح‌گری و اصولی و توسعه‌خواهی و اعتدال‌جویی‌ را در روزهای سختی که بر مردم‌ می‌گذرد، در یک کاسه بگذارند و به میدان آورند؛ اگر صداقتی‌ هست‎.

‎چه جالب است که‌مردم غیرحزبی و دل‌بریده از جناح‌های سیاسی، ایران را یکپارچه و زیر عَلم وحدت ملی و مقاوم در برابر زورگویی و باج‌خواهی بیگانه می‌خواهند و می‌ایستند؛ حضرات سیاسیون به جای مسئولیت‌پذیری گذشته‌ها‌ و جبران مافات، امروز دکان دونبشِ ناز و ادا گشوده‌اند؛ یا‌للعجب‎!

‎جالب‌تر آن‌که، حضرات سیاستمداران شاکی و مدعی، نه خود به کاری مفید و‌مسئولیت‌پذیرانه می‌ایستند و نه در پخش مسئولیت‌ها تحمل غیر خودی را دارند. پس تکلیف مردم چیست؟ لابد باید ملائک آسمان بیایند و جای مستعفیان و دم‌به‌دم استیضاح‌شوندگان را پرکنند. لابد مردمانی که قراربود حضرات خادمشان باشند، باید بیش عرض چاکری و‌کوچکی کنند‏‎.

‎آقایان سیاسیون! هم‌حزبیون! همه آقایون! آنچه دست در دست هم تاکنون و باهم پهن کرده‌اید، دست‌به‌دست هم دهید و محض رضای خدا خودتان جمعش کنید. ادای بازیکن‌های ستاره‌ای را درنیاورید، که بین دونیمه چرخی می‌زنند و کفش خود را آویزان می‌کنند. درست است که شما چرخ‌هاتان را زده‌اید؛ اما هنوز دوران آویزان‌کردن کفش‌هاتان نرسیده؛ آنچه را نصفه‌نیمه بافته‌اید و رَج‌هایی را که کج و‌معوج زده‌اید، بایستید و درستش کنید، آنگاه قهر فرمایید و دکمه صندلی نجات را بفشارید‎!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • معجزه هزاره

      شما که واسش غش می کردید . حالا بد شد؟

      پاسخ ها

      • AAAAAAAAAA

        این ها که این خبر را دادن جیره خور احمدی نژاد بودن حال که روحانی امدم جیره خود روحانی هستن دقیقا مثل آدمهای منافق

    • بدون نام

      این احمدی راصداوسیمابرای هنرپیشگی استخدام کنه هم بازیگر خوبی هست هم می تونه کارگردانی کنه وفیلم های کمدی متعددی بسازه فقط چهار تافیلم عاشقانه ازمشایی ویک فیلم خوب لیزینگی ازبقایی ویک فیلم گنده دردی ازرحیمی ویک فیلم خیلی کمدی سیاسی ازخودش لطفا استخدامش کنید

    • من

      با همه گنداش یه تار موش میارزه به صدتای شما

    • از همتون بدم میاد

      میدونم که شاید نظرم را نگذارید اما اینو بدان که اینکه احمدینژاد آب هم میخورد بعدش کلی تحلیل آبکی میکنین
      و به خورد ملت میدین یعنی هراس دشمن ملت از دکترمحمود احمدینژاد
      شما عقده ای شدید لطفا به روانپزشک مراجعه کنید
      این کینه های شتری دلهایتان را سیاه کرده و روانپریش شده اید

    • بدون نام

      چرت نگواحمدی نزاداعتبارش۱۰۰۰برابرروحانی

    • بدون نام

      درودبردکترمحمود

    • بدون نام

      دلقک بازی میکنه

    • بدون نام

      خوب صداوسیما حکومتی روزنامه ها حکومتی بعد هم دم از آزادی بیان دمکراسی میزنید

    • بدون نام

      قیافه وحرکات احمدی نژاد
      با دل نوشته های حسین اقا کیهانی
      هردو جنبه طنز دارد!
      هردو هوای یکدگر را دارند!
      اگر این دو جوک نگویند،باید از چین عسکر اولادی وارد کند!

    • بدون نام

      وجودشریف احمدی نژادبهمه دولت کذابان روحانی که همان افسادطلبان هستندمی ارزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم هوشیارباشین مدتی شروع کردن دکترمحموداحمدی نژاد روخراب کردن،چون ازش وحشت دارن،اقای دکترمنتظرتیم

    • AAAAAAAAAA

      روزنامه اطلاعات از روز اول ثابت کرده که جیره خوار دولت است
      احمدی نژاد هر چه باشد مرد است و هر قولی که داده را انجام‌داده مثل ترامپ ولی روحانی فقط حرف میزند و هوا را آلوده میکند فقط حرف.

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میکن دوره ریاستش خیلی دزدی شده وپول نفت فروخته شده به حدر رفته همه اینا به طرح مسکن مهرش که میدونم خیلیا با پنج میلیون صابخونه شدن ارزش داشت خدا پدرشو بیامرزه هرچند خیلیا بعداز ده سال موفق نشدن تحویل بگیرن اونم دلیلش خاتمه دوره ریاست جمهوریش بود خیلی از مجریا از این غیبت سو استفاده کردن وتا تونستن تومسکن مهر دزدی کردن

    • داش عباس

      بنده خدا هرچی دست وپا بزنه بیشتر تو منجلابی که خودش درست کرد فرو میره!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج