۸۱۹۵۰۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

زمان پخش «گیله‌وا» مشخص نیست!

مدتی است که برخی تهیه کننده ها از سرنوشت مبهم پخش سریال های خود گله مند هستند. از اینکه هزینه هایی بسیاری را صرف تولید و تهیه سریال ها کرده، اما زمان پخش آنها مشخص نیست و یا در دقیقه نود شبکه پخش هم تغییر می کند.

بانی فیلم: مدتی است که برخی تهیه کننده ها از سرنوشت مبهم پخش سریال های خود گله مند هستند. از اینکه هزینه هایی بسیاری را صرف تولید و تهیه سریال ها کرده، اما زمان پخش آنها مشخص نیست و یا در دقیقه نود شبکه پخش هم تغییر می کند.

زمان پخش «گیله‌وا» مشخص نیست!

در این میان بازیگران و کارگردانان هم در گفت و گو با رسانه ها انتقادهایی به روند پخش سریالایشان دارند. از جمله مجموعه «تاریکی شب، روشنایی روز» که مدام زمان پخش آن تغییر می کرد که در نهایت شبکه پخش نیز تغییر کرد و سریالی که گفته می شد برای شبکه یک تولید شده، سر از شبکه دو درآورد.

سریالهای «گیله وا»، «بانوی سردار» و «در میان خاکستر» نیز از این دست آثاری هستند که هنوز زمان مشخصی برای پخش ندارند. حتی شبکه پخش آنها نیز قطعی نشده است. این در حالی است که هزینه های بسیاری صرف تولید یک سریال بیست و چند قسمتی می شود و عوامل بسیاری نیز مقابل دوربین و در پشت صحنه تلاش کرده و همچنان مشتاقانه منتظر پخش نتیجه تلاش خود هستند.

جالب تر اینکه اخباری که از این دست سریال ها در رسانه ها منتشر می شود، هیچ گونه واکنشی هم از جانب صداوسیما و مسوولان مربوطه ندارد. این اواخر هم اردلان عاشوری کارگردان سریال «گیله‌وا» در گفت و گو با فارس از پخش این سریال در روزهای پایانی سال خبر داد. گرچه او نیز در این گفت و گو اشاره ای به زمان دقیق پخش نکرده است. این در حالی است که او پیش از این در گفت و گو با بانی فیلم خبر از پخش سریال در آذرماه داده بود که بی دلیل منتفی شد.

سریال «در میان خاکستر» نیز به کارگردانی سجاد امیر یزدانی و تهیه کنندگی مهدی همایونفر با موضوع دفاع مقدس ساخته شده و پیش از این تهیه کننده در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرده بود که مناسب ترین زمان برای پخش سریال سوم خرداد است که علی رغم تناسب قصه با این تاریخ سریال روی آنتن نرفت و به سال بعد موکول شد.

«بانوی سردار» نیز سریال دیگری است که هنوز زمان و شبکه پخش دقیق ندارد. گرچه سید عباس فاطمی رییس مرکز سیمای استانها در گفت و گو با بانی فیلم خبر از پخش این سریال تا پایان سال داده بود، اما با توجه به چیدمان کنداکتور شبکه ها تا پایان سال هنوز مشخص نیست که این سریال روی آنتن خواهد رفت و یا به سال بعد موکول خواهد شد.

«خانواده دکتر ماهان» و «شرایط خاص» هم سریال های دیگری هستند که هنوز زمان پخش آنها مشخص نیست و با توجه به تصمیم گیریهای معاونت سیما و تغییراتی که در کنداکتور شبکه ها و سریال ها می دهد، ممکن است که شبکه پخش آنها نیز تغییر کند. در نهایت اینکه با توجه به شرایط مالی و مشکلاتی از این دست که تلویزیون دارد، سریال هایی را تولید کرده و بودجه هایی صرف ساخت آنها شده که سرنوشت مشخصی ندارند. از این رو خوب است که مدیرانی که در این زمینه تصمیم گیرنده هستند، دقت نظر بیشتری در این زمینه داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب حالا این سریالی که ساختین کمدی هست یا نه مردم باید بشینن گریه کننن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج