۸۲۰۶۰۳
۲۶ نظر
۵۱۰۴
۲۶ نظر
۵۱۰۴
پ

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

جرج کلونی پس از اولین دیدار با امل، یک دل که نه، صد دل عاشق او شد و در سال ۲۰۱۴ شاهد خبر خوش نامزدی جرج و امل بودیم. این زوج عاشق‌پیشه در همان سال مراسم ازدواج باشکوهی در ونیز برگزار کردند و به خانه بخت رفتند. ماحصل این ازدواج یک دختر و پسر دوقلو است که در تاریخ ششم ژوئن ۲۰۱۷ چشم به دنیا گشودند.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان : در اینکه جرج کلونی یکی از خوش‌تیپ‌ترین مردان هالیوودی است هیچ شکی نداریم اما برخلاف بیشتر سلبریتی‌های مرد هالیوود که چندین ازدواج و طلاق را در کارنامه‌شان دارند، جرج کلونی تنها دوبار ازدواج کرده است، ازدواج اول او به سال‌ها پیش باز می‌گردد و در سال ۱۹۸۹ با تالیا بالسام، یکی از هنرپیشه‌‌های همقطار خود ازدواج کرد. این ازدواج طبق روال معمول سلبریتی‌ها دوامی نداشت و در سال ۱۹۹۳ به طلاق ختم شد.

از آن زمان به‌بعد کلونی با چندین سلبریتی زن هالیوود رابطه داشت اما هرگز تن به ازدواج نداد تا اینکه به سن ۵۰ سالگی رسید. او که همچنان خوش‌تیپی دوران جوانی‌اش را نگه داشته بود در یک مراسم خیرخواهانه چشمش به امل علم‌الدین افتاد، امل وکیل ۳۶ ساله بسیار موفقی است که تاکنون ازدواج نکرده بود و موکلین بسیار تراز اولی داشت.

این‌گونه بود که جرج کلونی پس از اولین دیدار با امل، یک دل که نه، صد دل عاشق او شد و در سال ۲۰۱۴ شاهد خبر خوش نامزدی جرج و امل بودیم. این زوج عاشق‌پیشه در همان سال مراسم ازدواج باشکوهی در ونیز برگزار کردند و به خانه بخت رفتند.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

ماحصل این ازدواج یک دختر و پسر دوقلو است که در تاریخ ششم ژوئن ۲۰۱۷ چشم به دنیا گشودند، جرج و امل این دوقلو را الکساندر و الا نامگذاری کردند و به‌رغم اینکه هنوز سن و سال کمی دارند به همراه پدر و مادر خود قسمت‌های زیادی از دنیا را دیده‌اند.

الکساندر و الا مدتی از عمر کوتاه خود را در خانه جرج و امل در لندن سپری کرده‌اند و تابستان نیز برای تغییر آب و هوا به ایتالیا رفته‌اند. جالب است بدانید این دوقلوی بانمک زمانی که در شکم مادر بودند به همراه امل کلونی با باراک اوباما هم بازدید داشته‌‌اند. جرج و امل کلونی برای پرستاری بچه‌هایشان چیزی کم نگذاشته‌اند و گفته می‌شود که این دو دقلوی کوچک حتی آشپز مخصوص نیز دارند.

خلاصه‌اش اینکه دوقلوهای امل و جرج کلونی به‌رغم عمر کم خود داستان‌های جالب زیادی دارند، به همین دلیل در ادامه با هم قصد داریم نگاهی به تولد و بزرگ‌شدن این دوقلوهای سلبریتی داشته باشیم.

جرج و امل کلونی با شوخ‌طبعی تمام از تولد بچه‌هایشان خبر دادند

تولد فرزند یکی از بهترین لحظه‌های زندگی هر فردی است و به همین دلیل تمامی انسان‌ها سعی می‌کنند تا روز تولد فرزندشان، یک روز خاص و فراموش نشدنی باشد. این قضیه برای سلبریتی‌ها نیز کاملاً صدق می‌کند و در بیشتر مواقع جشن‌های باشکوهی را شاهد هستیم. اما جرج و کلونی سر و صدای زیادی برای تولد نوزادانشان به‌ راه نیانداختند.

جرج کلونی سعی کرد خبر فرخنده تولد بچه‌هایش را با شوخ‌طبعی تمام به رسانه‌‌ها اعلام کند. در همین راستا جرج کلونی ۵۶ ساله پس از تولد فرزندانش به خبرنگار مجله پیپل گفت صبح امروز امل و جورج کلونی، ورود الا و الکساندر را به زندگی‌شان خوشامد گفتند. جرج ادامه داد الا، الکساندر و امل سالم و سلامت هستند و با شوخ‌طبعی اشاره کرد که جورج هم حالش خوب است و داروی مسکن استفاده کرده و انتظار می‌رود تا چند روز دیگر حسابی خوب شود.

منظور جورج کلونی از این شوخی به احتمال زیاد این بود که بار تولد و بزرگ‌‌کردن بچه‌‌ها برایش سنگین بوده و چند روزی زمان نیاز دارد تا به شرایط جدید عادت کند.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

الکساندر و الا در برج جوزا متولد شده‌اند

اگر اهل ستاره‌شناسی باشید به‌احتمال زیاد صورت فلکی برج جوزا را می‌شناسید، این صورت فلکی که با نام دو پیکر نیز خطاب می‌شود نقش یک جفت بچه دوقلو را در ذهن تداعی می‌‌کند و سال‌های سال‌ است که ستاره‌شناسان این صورت فلکی را در نجوم استفاده می‌کنند.

برج جوزا در‌واقع سومین ماه از ماه‌های صورت‌های فلکی است و با نگاهی به تاریخ ۶ ژوئن سال ۲۰۱۷ که دوقلوهای کلونی به‌دنیا آمده‌اند متوجه خواهید شد که این بچه‌ها دقیقاً در ماه جوزا که مربوط به دوقلوها است چشم به جهان گشوده‌اند.

جالب اینجاست که می‌‌گویند دوقلوهای متولد این ماه شخصیت‌های کاملاً متضادی با یکدیگر دارند و در آینده هرکدام سبک متفاوتی از زندگی را دنبال خواهند کرد. به این ترتیب باید دید روزگار چه پیش‌روی این دوقلوهای سلبریتی‌ قرار می‌دهند و در آینده برای خودشان که انسان‌هایی می‌شوند.

دوقلوهای کلونی احتمالاً در انگلستان بزرگ خواهند شد

طرفداران جرج کلونی به‌خوبی می‌دانند که جرج اهل آمریکا است و بیشتر عمر خود را در آمریکا سپری کرده است. از طرف دیگر امل علم‌الدین که این روزها او را با نام جرج کلونی می‌شناسیم اصل و نسب لبنانی دارد اما بزرگ شده انگلستان است و برای سازمان ملل در انگلستان وکالت می‌کند.

همین امر هم باعث شد تا امل کلونی ترجیح دهد بچه‌هایش را در لندن به‌دنیا بیاورد، از قرار معلوم این بچه‌ها در لندن بزرگ خواهند شد و تا زمانی که از آب و گل در نیامده‌اند ساکن این شهر خواهند بود. از طرف دیگر جرج کلونی پس از ازدواج با امل، سرمایه‌گذاری‌های مختلفی در انگلستان انجام داده و این کارها نیز احتمال بزرگ‌ شدن دوقلوهای کلونی در انگستان را تقویت می‌کند. البته دنیا برای سلبریتی‌هایی مانند امل و جورج کلونی کوچکتر از چیزی است که فکرش را بکنید و هر کجای دنیا که بخواهند به‌راحتی سفر می‌کنند.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

برای مثال تابستان سال ۲۰۱۸ خانواده جرج کلونی به بهانه فیلم‌برداری جرج در ایتالیا به رم مسافرت کردند و مدتی در این شهر باستانی و زیبا بودند. این‌گونه که مجله پیپل گزارش کرده است جرج کلونی امارت بسیار زیادی در ایتالیا دارد و این ملک را در سال ۲۰۰۱ خریده و از آن زمان تاکنون برای تفریح و خوش‌گذرانی به این مکان می‌روند.

بارداری امل کلونی حسابی در رسانه‌ها سر و صدا به پا کرد

ازدواج جورج کلونی به‌عنوان یکی از خوش‌تیپ‌ترین مجردهای هالیوود یکی از خبرهای مهم چند سال اخیر دنیای سلبریتی‌ها بود اما پس از این ازدواج، سر و صدای این خبرها فروکش نکرد و رسانه‌ها توجه بیشتری به همسر زیبا و دلربای جورج نشان دادند.

امل شخصیت معروفی بود اما پس از ازدواج با جورج بسیار معروف‌تر شد و رسانه‌‌ها دائم توجه داشتند که امل چه لباس‌هایی بر تن می‌کند و روزگارش را چگونه می‌گذراند. مدتی پس از این ازدواج بود که طرفداران سلبریتی‌ها متوجه بارداری امل کلونی شدند و توجه بیشتری نسبت به لباس‌های بارداری که امل می‌پوشید نشان دادند.

در نتیجه سخنرانی‌ها و فعالیت‌های کاری امل کلونی که اهمیت بیشتری هم داشت زیر سایه بارداری او پنهان شد و رسانه‌ها تمام توجه خود را به حاشیه‌های بارداری و لباس‌های امل کلونی اختصاص دادند. برای نمونه امل در ماه مارس سال ۲۰۱۷ سخنرانی بسیار مهمی در خصوص تروریسم جهانی در سازمان ملل انجام داد اما رسانه‌ها به‌جای اینکه به محتوای سخنرانی توجه کنند بیشتر سعی کردند لباس‌های امل در این مراسم را بررسی کنند و اشکال‌هایی نیز به پوشش او وارد داشتند.

رسانه‌ها مدعی بودند که سلیقه امل کلونی پس از ازدواج با جورج در انتخاب لباس ضعیف شده و از قرار معلوم جرج کلونی لباس‌های خوبی برای امل انتخاب نمی‌کند. این قضیه را نمی‌توان جدی گرفت اما امیدواریم دوقلوهای کلونی تحت نفوذ بیش از حد پدر و مادرشان قرار نگیرند و برای خودشان در بزرگسالی شخصیت مستقلی پیدا کنند.

نزدیکان جرج کلونی بابت خبر بچه‌دار شدنش حسابی به او خندیدند

جرج و امل قبل از اینکه رسانه‌ها را در جریان بچه‌دار شدنشان بگذارند ابتدا این خبر را با دوستان و نزدیکانشان در میان گذاشتند، جرج در یک برنامه تلویزیونی فرانسوی خاطره خوش بچه‌دار شدندش را اینگونه بیان کرد که سر میز شام با دوستان و آشنایان نشسته بودیم و می‌خواستم به نوعی بامزه خبر فرزنددار شدنم را به آنها بگویم.

در نتیجه ابتدا سکوت کردم و سرم را پایین گرفتم، سپس صدای گریه بچه درآوردم تا به آنها بفهمانم که در انتظار فرزند هستم. از قرار معلوم آشنایان جرج پس از اینکه او صدای بچه درآورد ابتدا حسابی شوکه شدند اما در نهایت متوجه شدند که قضیه از چه قرار است و حسابی به این اتفاق فرخنده خندیدند و جرج را در آغوش گرفتند.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

الکساندر و الا حتی قبل از اینکه به‌دنیا بیایند در جمع افراد مشهور بودند

مدتی از خبر بارداری امل کلونی نگذشته بود که این زوج موفق به دیدار باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، نائل شدند. به این ترتیب می‌توان گفت الکساندر و الا از آن دوقلوهایی هستند که در دوران حیات خود به لطف روابط بسیار مستحکم پدر و مادرشان، با افراد بسیار معروف دیگری نیز ملاقات خواهند داشت.

از طرف دیگر جرج کلونی و باراک اوباما روابط نزدیکی با یکدیگر دارند و بعید نیست اگر در آینده دوقلوهای جرج کلونی از نزدیک با اوباما دیدار کنند. جالب است بدانید در سال ۲۰۱۶،‌ باراک اوباما و جرج کلونی با یکدیگر بسکتبال بازی کردند و دوست‌های خوبی برای همدیگر هستند.

بیشتر امور تربیتی الکساندر و الا را امل کلونی انجام می‌دهد

از قرار معلوم جورج کلونی از آن دسته پدرهای مستبدی نیست که اصرار زیادی برای تربیت بچه‌ها داشته باشد و کنترل تربیت بچه‌ها در اختیار امل است. در همین راستا جورج در مصاحبه‌ای با مجله اکسترا (Extra) گفت بچه‌داری امل حرف ندارد و وقتی او کنار بچه‌ها است نیازی به من نیست و هیچ کاری برای انجام دادن ندارم. جورج در ادامه گفت در چنین شرایطی برای خودم چای می‌ریزم و رفتار مادرانه امل را با بچه‌‌هایمان تماشا می‌کنم.

جورج کلونی در همین مصاحبه نیز تأکید کرد که پدر سخت‌گیری نیست و از آنجایی که می‌داند امل حسابی حواسش به ترتیب بچه‌ها است، دخالتی در امور تربیت بچه‌ها ندارد. در همین زمینه یکی از فامیل‌های جلونی که نمی‌خواست نامش اش شود به مجله پیپل گفته بود که جورج پدر بسیار بامزه‌ای است و ساعت‌ها با بچه‌ها بازی می‌کند و آنها را می‌خنداند.

مادر بزرگ پدری دوقلوهای جرج کلونی عاشق این بچه‌ها است

مادر جورج کلونی از آن مادربزرگ‌های بسیاری مهربانی است که برای تولد نوه‌هایش لحظه‌شماری می‌کرد. جالب است بدانید جورج و امل کلونی جنسیت دوقلوهایشان را به رسانه‌ها نمی‌گفتند و از این طریق می‌خواستند سر به سر رسانه‌ها بگذارند اما مادر جورج کلونی در برنامه رادار آنلاین (Radar Online)، حاضر شد و زمانی که جنسیت نوه‌هایش را از او پرسیدند، به اندازه‌ای هیجان به او وارد شد که نتوانست جلوی خودش را بگیرد و به مجری این برنامه گفت که جورج و امل چشم انتظار یک دختر و پسر دوقلو هستند.

مجری این برنامه که فرصت را مغتنم شمرده بود، از مادر جورج کلونی خواست تا نام بچه‌‌ها را نیز به او بگوید اما ظاهراً در آن زمان جورج کلونی و امل در خصوص نام فرزندانشان رازدار بودند و جرج حتی به مادرش نیز نام بچه‌ها را نگفته بود.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

مشکلات سلبریتی‌ بودن دوقلو‌های جرج کلونی از همین الان شروع شده

سلبریتی‌ها همیشه دردسرهای خاص خود را دارند و طرفداران و پاپاراتزی‌ها یک لحظه آنها را به حال خودشان واگذار نمی‌کنند، از قرار معلوم الکساندر و الا از همین اول زندگی با این مشکلات روبرو شده‌اند.

در ماه جولای سال ۲۰۱۷ مجله فرانسوی با نام Voici تصویری از دوقلوهای کلونی را منتشر کرد، مدتی از انتشار این تصویر نگذشته بود که جورج کلونی به‌عنوان پدر خانواده از این مجله شکایت کرد و مدعی شد خبرنگاری که این عکس را گرفته به‌صورت غیرقانونی از نرده‌های خانه کلونی بالا رفته و وارد منزل او شده تا از بچه‌ها عکس بگیرد.

به این ترتیب جورج کلونی به دوقلوهایش در همین ابتدای زندگی آموخت که به هیچ‌کس اجازه ندهند وارد حریم شخصی زندگی‌شان شود.

الکساندر و الا شخصیت‌های کاملاً متفاوتی دارند

اگر خاطر شما باشد گفتیم دوقلوهایی که در برج جوزا متولد می‌شوند شخصیت‌های متفاوتی دارند و از قرار معلوم این پیش‌بینی در خصوص بچه‌‌های جورج و امل کلونی صحت دارد چرا که در همین راستا جورج به مجله اینترتینمت تونایت (Entertainment Tonight)، گفت بچه‌هایش از همین سن طفولیت تمایزهای زیادی با یکدیگر دارند.

برای مثال الکساندر شخصیت گستاخ و جسوری دارد و دائم در حال خوردن و خرابکاری است، اما این سکه روی دیگری نیز دارد و به هر اندازه که الکساندر شیطان و بازیگوش است، الا، دختر کلونی بچه‌ای باشخصیت و آرام است و اصلاً پدر و مادرش را اذیت نمی‌کند. کلونی تأکید دارد که به همراه امل وقت زیادی برای نامگذاری بچه‌هایشان اختصاص داده و سعی کرده به‌جای گذاشتن اسم‌های عجیب و غریب، اسامی انتخاب کرده‌اند که شخصیت و وقار فرزندانش را در ذهن مخاطب تداعی کند.

کلونی در ادامه صحبت‌های خود اشاره کرد که الا شباهت‌های زیادی به مادرش دارد و گفته شده که کلونی مدعی است بچه‌هایش از همین سن طفولیت مدل‌های خوبی هستند و وقتی دوربین یا گوشی موبایل را می‌بینند برای عکس‌برداری ژست‌های خوبی می‌گیرند.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

دوقلوهای کلونی حسابی خوش‌لباس و شیک راه می‌روند

جورج و امل تا جایی که توانسته‌اند بچه‌‌ها را از دید پاپاراتزی‌ها و خبرنگاران دور نگه داشته‌‌اند، در نتیجه عکس‌های زیادی از این دوقلوهای معروف در اختیار نداریم، اما در دسامبر سال ۲۰۱۸ امل کلونی به همراه دوقلوهایش رخ نشان دادند و رسانه‌ها عکسی از آنها منتشر کردند.

در این عکس امل کلونی را شاهد بودیم که دوقلوهایش را در آغوش دارد و در حال حرکت است. امل کلونی در این عکس لباس شیک و جذابی پوشیده بود اما با نگاهی به پوشش الکساندر و الا می‌توان گفت که مادرشان حسابی برای لباس و پوشاک این بچه‌ها وسواس به‌خرج داده است.

چیزی که در این عکس دیدیم این بود که الکساندر کفش آدیداس و شلوار چین بسیار شیکی به پا داشت و الا نیز کلاه و لباس بافتنی دخترانه بسیار زیبایی را بر تن کرده بود. به این ترتیب می‌توان انتظار داشت در بزرگسالی با دوقلوهای سلبریتی خوش‌تیپ و خوش‌لباسی سروکار داشته باشیم.

یک سال از تولد دوقلوهای کلونی گذشت و اولین واژه‌ زندگی‌شان را ادا کردند

ششم ژوئن سال ۲۰۱۸، سالگرد تولد دوقلوهای کلونی بود و این زوج سلبریتی مراسم خاصی برای تولد بچه‌‌ها نگرفتند، مدتی پس از تولد جورج در مصاحبه‌ای با اینترتینمنت تونایت، گفت برای بچه‌ها کیک سفارش دادیم و بچه‌ها که خواب بودند را بیدار کردیم تا کیک را به آنها نشان دهیم، این بچه‌های طفل‌معصوم هم که روحشان از تولد بی‌خبر بود، پس از مشاهده کیک، بی‌تفاوت دوباره به رختخواب رفتند.

در مصاحبه‌ای دیگر که امل کلونی با مجله ووگ ترتیب داده بود مدعی شد که جرج توجه ویژه‌ای داشته تا بچه‌‌ها اولین کلمه زندگی بچه‌ها مادر باشد و به این ترتیب دوقلوهای جرج کلونی واژه مقدس مادر را برای اولین بار در عمرشان ادا کردند.

پدر و مادر الکساندر و الا اهمیت ویژه‌ای به تغذیه این دوقلوها می‌دهند

اگر خاطرتان باشد در بالا گفتیم که پدر و مادر الکساندر و الا حسابی هوای بچه‌‌هایشان را دارند و این بچه‌ها دستپخت آشپز اختصاصی خودشان را می‌خورند، جالب است بدانید این آشپز فردی ایتالیایی تبار با نام ویویانا فریزی است که چندین جایزه معتبر آشپزی را در کارنامه‌اش دارد.

چه خبر از دوقلو‌های امل و جرج کلونی؟

فریزی در مصاحبه‌ای به رسانه‌ها گفت این دوقلوها اشتهایی سیری ناپذیر دارند و بچه‌های شکمو هستند که خورد و خوراک‌شان نسبت به سن و سالی که دارد بیشتر است. این آشپز تراز اول در ادامه اشاره کرده که غذاهای دوقلوهای کلونی را ماهی سالمون، نوعی خوراک ایتالیایی که با سیب‌زمینی و آب‌گوشت درست می‌شود، پیتزا مارگاریتا، تمشک و پنیر ایتالیایی ریکوتا تشکیل می‌دهد.

در مجموع می‌توان گفت جورج و امل کلونی هر کدام در زمینه‌ کاری خودشان به‌عنوان موفق‌ترین چهره‌های این حوزه شناخته می‌شوند و با توجه به سن و سالی که دارند کاملاً مشخص است که بالا و پایین‌های زندگی را پشت‌سر گذاشته‌اند. با این حساب آرزو می‌کنیم ازدواج این زوج سلبریتی همانند سایر سلبریتی‌ها به طلاق ختم نشود و الکساندر و الا همیشه سایه گرم پدر و مادر روی سرشان باشد.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از طرفداران جورج و امل کلونی هستید و اطلاعات جالبی در این زمینه دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را در جریان این اطلاعات مفید قرار دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهمه آدم دارن تولیدمثل میکنن ،ایناانگارتحفه درست کردن،جرج کلونی سرپیری جای اینکه نوه هاشونگه داره ،بچه داری میکنه،خاااک

      پاسخ ها

      • Shqyq

        نه بابا ، حتی خودشونم بزرگشون نمیکنن میدن به پرستارایه کودک ،اینا فقط واسه حال کردن بچه اوردن/:

    • بدون نام

      الان خدا وکیلی کسی هست بگه پول خوشبختی نمیاره؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شاید پول خوشبختی نیاره که بعید میدونم ...اما بی پولی قطعا بدبختی میاره

      • بدون نام

        آدم این خبر ها رو میخونه دلش میگیره یه عده اینجوری تو پول و رفاه یه عده هم مثل ما بی پول به دنیا میان هر روز با رویای اینکه یه روز پولدار میشن میخوابن روز از پی روز میگزه تا بالاخره اخر عمر میرسه
        تازه من خوب گفتم الان که جوونیم با رویای پولدار شدن پیر تر که میشی و زندگی جلو ت میره با رویای اینکه بالاخره یه روز میاد فشار مالی روت نباشه !!!!

    • بدون نام

      براي دو تا بچه فنقلي ببين چه متني نوشتن
      مسخره هاي بيكار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر ما هم خر مایه بودیم از فینگیل بچگی و حتی پوشک و پستونکمون هم عکس و خبر میذاشتن دنیا همینه ادمها مثل شخصیتهای بازی کامپیوتری میموننن اندازه پولشون امتیاز و جون دارند

    • بدون نام

      خوب كه چي

    • بدون نام

      خداییش یعنی اینقدر مهمه ما بدونیم بچه های فلان بازیگر هالیوودی چه جورین و مثلا خوش اشتهان؟ اون بچه های یکساله؟؟
      برای تهیه مطلب زحمت کشیدین ولی به نظرم کاش روی موضوع بهتری کار میکردی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میتونی نخونی، کسی شمارو مجبور کرده این صفحه رو باز کنید

    • س

      خدا بخواد شانس بده اینجوری شانس میده از قبل تولد توو ناز و نعمت نه مثل من بدبخت یتیمی،سرطان،طلاق و...تجربه کرده باشم

    • بدون نام

      وای خدای من چه مقاله طویلی واسه دو تا دوقلو ارزششو داشت؟؟؟؟ من که نخوندمش

    • مهسا

      تصمیم ندارند یک بچه دیگر (مثل من )به فرزندی بپذیرند؟ ثواب داره به خدا!!!
      تازه من لیسانس هم دارم همیشه هم رژیمم :)))
      غصه غذا و درس خوندن ندارن دیگه

    • بدون نام

      معلوم نیست اتفاقی دوقلو دار شدند یا از روش های مصنوعی که بیشتر بچه ها دوقلو بدنیا میان استفاده کردن همراه با تعیین جنسیت

    • بدون نام

      فقط تیتر رو خوندم و حسابی خندیدم...این چیه آخه!؟!
      خدا شفاتون بده

    • بدون نام

      فقط تیتر رو خوندم و حسابی خندیدم...این چیه آخه!؟!
      خدا شفاتون بده

    • بدون نام

      فقط تیتر رو خوندم و حسابی خندیدم...این چیه آخه!؟!
      خدا شفاتون بده

    • بدون نام

      خیلی مسخره بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نخون،

    • بدون نام

      جالب بود

    • بدون نام

      واقعا مطلب مفیدی بود!
      واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم!
      چقدر به من نکات مفید آموخت!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        :))))

    • بدون نام

      آخی مقایسه کنید با بچه های بدبختی که داروی خواب آور بهشون میدن ،تو خیابونا می خوابوننشون تا دل مردم به رحم بیاد یه پولی بهشون بدن .

      مرفه بی درد بودن بهتر از اوناست حداقل غصه شون رو نمی خوریم .

    • بدون نام

      مرسی ما رو از نگرانی در اوردین نگران بودم نکنه دوقلوهای جرج کلونی اشپز اختصاصی نداشته باشن یه وقت اذیت شن امشب با خیال راحت میخوابم خخخ

    • بدون نام

      من هیچوقت از جرج کلونی خوشم نمی اومد :/

    • بدون نام

      امیدوارم شدم سر پیری هم می تونم بچه دار بشم و معرکه بگیرم جدی گفتم .
      بچه هاش شانس اوردن به مادرشون نرفتن .
      شاید این خبرها مردم رو بیشتر عصبی کنه مخصوصا رفاهی که اصلا در حدش نیستند اما روحیه مثبت و فکر مثبت وانگیزه مثبت تا اخرین لحظه زندگی هاشون اموزنده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج