۸۲۱۴۴۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

انتقال فراموش شده علیرضا جهانبخش به برایتون

وبسایت اسکواکا به معرفی ۱۱ خرید فراموش شده لیگ برتر در تابستان ۲۰۱۸ پرداخته است.

وبسایت نود: باشگاه های لیگ برتر انگلیس در تابستان ۲۰۱۸ بیش از یک میلیارد پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کردند و تاتنهام تنها باشگاه لیگ برتری بود که ترجیح داد بدون اضافه کردن بازیکنی، با همان بازیکنان سابق فصل ۱۹-۲۰۱۸ را آغاز کند.

برخی از این بازیکنان نظیر جیمز مدیسون، جورجینیو و ریچارلیسون تبدیل به ستاره های باشگاه خود شده و به سرعت در ترکیب تیم های جدید خود جا افتادند اما در سمت مقابل بودند بازیکنانی که نتوانستند انتظارات اولیه را برآورده سازند و بعضا آنقدر کمرنگ بوده اند که خیلی ها، فراموش کرده اند این بازیکنان در تابستان تیم خود را عوض کرده اند.

انتقال فراموش شده علیرضا جهانبخش به برایتون

به همین بهانه محمد بات، نویسنده وبسایت اسکواکا به معرفی 11 انتقال ناموفق لیگ برتری در فصل تابستان اشاره کرده که کمتر کسی آن ها را به خاطر می‌آورد. بات از علیرضا جهانبخش هم به عنوان یکی از این بازیکنان فراموش شده یاد کرده است. در بخش مربوط به انتقال علیرضا جهانبخش می‌خوانیم:

جهانبخش با انتقالی 17 میلیون پوندی (که رکورد نقل و انتقالات باشگاه برایتون را شکست) از آلکمار جدا شد و به لیگ برتر آمد تا پیراهن برایتون را بپوشد. با 21 گل و 12 پاس گل در فصل 18-2017 اردیویسه، انتظارات از جهانبخش در ساسکس شرقی به حداکثر رسیده بود.

این بازیکن ایرانی تنها 10 بار (6 بار به عنوان بازیکن تعویضی) و مجموعا 438 دقیقه برای برایتون به میدان رفته و هیچ گل یا پاس گلی را به نام خود ثبت نکرده است.

جهانبخش نشان داد که بستن قرارداد با یک مهاجم خارق العاده در لیگ هلند، این روزها بیشتر از آن که یادآور بازیکنی نظیر رود فن‌نیستلروی باشد، خاطرات بازیکنی چون وینسنت یانسن را تداعی خواهد کرد. (یانسن در سال 2016 و به عنوان آقای گل اردیویسه به تاتنهام پیوست اما روزهای فاحعه باری را در لندن سپری می‌کند)

در کنار جهانبخش، از بن گیبسون (برنلی)، راب گرین (چلسی)، آداما دیاخابی (هادرزفیلد)، رمضان صبحی (هادرزفیلد)، جاغلار سویونچو (لسترسیتی)، لئاندر دندونکر (وولورهمپتون)، آندره فرانک زامبو آنگیسا (فولام)، محمد الیونسی (ساوتهمپتون)، لوکاس پرز (وستهم یونایتد) و دنی وارد (لسترسیتی) به عنوان بازیکنانی که انتقال ناموفقی در تابستان داشته اند، یاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کلاه رفته سر برایتون . خخخخخخخخخخخخخ تا حالا کلاه به این گشادی سرشون نرفته بود .

    • بدون نام

      این هم که ر..... با این بازیش جلو عراق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج