جاباما
۸۲۳۵۱۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سردار نقدی: ایران مستقل‌ترین کشور جهان است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران مستقل ‌ترین کشور جهان است و این اقتدار و امنیت به برکت ولایت و نظام جمهوری اسلامی به دست آمده است.

خبرگزاری مهر: سردار محمدرضا نقدی عصر امروز چهارشنبه در گردهمایی سیاسی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز قدرتمندتر از گذشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات موجود کشور در نتیجه عدم انقلابی‌ گری است، افزود: گرانی موجود در کشور به خاطر فاصله گرفتن از انقلاب و غیر انقلابی بودن است. رهبر معظم انقلاب ۱۰ سال پیش هشدار دادند که به این مذاکرات خوش ‌بین نیستند.

نقدی سپس افزود: مردم خودشان به یک نفر رای دادند که می گفت مذاکره از اکسیژن و آب هم مهم‌تر است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه باید در این موقعیت زمانی باهوش عمل کنیم، افزود: البته هیچ خدشه‌ ای به مردم سالاری ما وارد نیست.

وی با تاکید بر اینکه برخی نفوذی ها اخیرا با این گرانی خودرو کام مردم را در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تلخ کردند، گفت: مشکل اقتصادی ساده ‌ترین مشکلی است که مردم ما در این ۴۰ سال با آن روبه رو بودند.

نقدی با اشاره به حمایت انقلاب اسلامی از کشورهای مسلمان منطقه نیز ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران در اوج اقتدار به ۴۰ سالگی رسیده و امروز در همین حال ۹۰ درصد خاک سوریه و ۷۰ درصد خاک عراق را آزاد می ‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی قدرتمندتر از قبل شده است، گفت: انقلاب اسلامی ۴۰ سال است که در مقابل همه قدرت ‌های شیطانی ایستاده است. نمونه آخر اغتشاشات دی ماه سال گذشته بود که همه دلارهایی که دشمنان خرج کردند بر باد رفت و مردم صد برابر بیشتر از اغتشاشگران، برای حمایت از انقلاب به صحنه آمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج