۸۲۵۵۵۶
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

مارکا: کی‌روش برای امضای قرارداد با کلمبیا آزاد شد

مارکا اعلام کرد با پایان یافتن جام ملت‌های آسیا برای ایران، کارلوس کی‌روش آماده امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال کلمبیا است.

خبر ورزشی: نسخه کلمبیایی سایت مارکا پس از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و ناکامی برابر ژاپن مدعی شد کارلوس کی‌روش هم‌اکنون آزاد است تا با فدراسیون فوتبال کلمبیا قرارداد ببندد.

در این گزارش آمده است: به دنبال حذف ایران از جام ملت‌های آسیا، کارلوس کی‌روش آزاد شده است و می‌تواند به امضای قرارداد با تیم ملی کلمبیا برای شروع کار در کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۹ که در برزیل برگزار می‌شود و با آرژانتین، پاراگوئه و قطر همگروه هستند، نزدیک شود.

ایران به ژاپن ۳-۰ باخت، تیمی که در فیفادی بعدی در ۲۲ مارس برابر کلمبیا بازی خواهد کرد و کارلوس کی‌روش می‌تواند آن سوی دنیا با آن‌ها رودررو شود. در همین راستا فدراسیون فوتبال کلمبیا در روزهای آینده مربی جدید را معرفی خواهد کرد. باید یادآوری کنیم که پلن B وجود ندارد. بسیاری از نام‌ها مطرح شد، اما فقط این مربی پرتغالی در صدر لیست قرار گرفت.

رامون خسورون رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا پس از مشخص شدن قرعه‌کشی کوپا آمه‌ریکا در این باره گفت: «ما در مذاکره با کی‌روش خیلی پیشرفت کرده‌ایم ولی هیچ‌چیز تا پایان جام ملت‌های آسیا مشخص نیست و ما امیدواریم به زودی امکان معرفی مربی جدید کلمبیا را به‌دست آوریم.»

کارلوس کی‌روش به عنوان مربی چند تیم ملی از جمله پرتغال، امارات متحده عربی، آفریقای‌جنوبی و ایران کار کرده است. با آخرین تیم (ایران) او در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل و جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور داشت و در ۹۹ بازی موفق شد ۵۹ مرتبه پیروز شود، در ۲۷ بازی به تساوی رسید و ۱۲ بازی را باخت. آخرین عنوان او در دوران مربیگری به سوپرجام اسپانیا در سال ۲۰۰۳ همراه رئال‌مادرید برمی‌گردد که با شکست مایورکا آن را به‌دست آورد.

مارکا: کی‌روش برای امضای قرارداد با کلمبیا آزاد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تسلیت به ملت بد اقبال کلمبیا

    • بدون نام

      تبریک به ایران و تسلیت به کلمبیا

    • بدون نام

      آره برو کلمبیا اونجادیگه ایران نیست یه سری احمق واست بادمشون گردوبشکونندبرو که گردنتوبشکنن خوک کثیف خبرمرگتوبه دست گروه مافیابیارن سیرابی گمشوبری برنگردی ایشاالله گوساله پشندی اشتک دلال موزامبیکی

    • ج

      بعدازهشت ۸سال بادستمزدملیاردی واینهمه واختیارات بیش ازحدچه گلی به سرایران زده که حالا برای کلمبیا خواستاراین مربی بیشعور وبی شخصیت وبی ادب شده امافکرنکنم رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا مثل تاج بی عرضه باشه که ایشان آنجاهم بتواند به همه ی کلمبیایها توهین کندوهرکاری دلش خواست انجام بده وهمیشه درمرخصی به سرببرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ملت خواب الودمقصرکیروش یا۷تادفاع که سوژه جهان شدن ومقصرداورکثیف وای اف سی ازقصداین داورگذاشت بازی دربیاراعصبی کنه بازیکنان مقصر کارشناسان پیشکسوت مجریان ملوچک وزیرشدن ومقصروزیرمیگه ما۳میلیاردنداریم به ایتالیا بدیم بازی تدارکاتی ژاپن عوصش ۱۰۰سری بیشتربااین بازیکنان بازی کردوایناخارجی پرستا پول دارن خرج ۲۰ملیون اتلاع خارجی افغانی مفت خوراویزون ازجیب ملتنون بدن بودجه بالا۲۰۰سال ولی پول ندارن بازی تدارکاتی قوی بندازن ازماست برماست وحقمون

    • رضا

      جنابعالی هم با ایشان تشریف ببرید دراین مدت ۸سال خوب خوردید وخوابیدی وبه اندازه یک تشتک هم جام برای ایران نیاوردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج