۸۲۵۹۱۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

وزیر دفاع: موشک‌های ایران، فریاد آمریکا را درآورد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه تمام موشک‌های کشور در برخورد با هدف دقیق شده‌اند گفت: موشک‌های برد بلند ایران فریاد آمریکا را درآورد.

خبرگزاری مهر: امیر سرتیپ امیر حاتمی، شامگاه سه‌شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: دشمنان مشکلات بسیاری برای کشور ما در زمینه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی ایجاد کرده اند اما خوشبختانه در حوزه دفاعی مشکلی نداریم و با قوت در حال پیگیری برنامه های خود هستیم.

وی بیان کرد: تحقیق و پژوهش در حوزه نیروهای مسلح از اهمیت بسیاری برخوردار است و در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و تلاش ما حرکت در مسیر تعیین شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: علاوه بر ۶۰ کاری که ما اولویت‌بندی و هدف‌گذاری کرده بودیم سازمان‌های صنعتی هم حدود ۴۰ فعالیت اضافه کرده و نزدیک به ۱۰۰ کار را به سرانجام رساندند.

حاتمی با بیان اینکه از جمله این فعالیت‌ها، موشک برد بلندی است که فریاد آمریکایی‌ها از آن درآمد، گفت: یک موشک با برد ۲ هزار کیلومتر که تست شد و در فاصله ۲ هزار کیلومتری، درست در وسط یک مربع ۳۰ متر در ۳۰ متر فرودآمد.

وی خاطرنشان کرد: همواره در وزارت دفاع بر روی دقت موشک‌ها کار صورت گرفته و الان همه موشک‌ها حتی همه موشک‌های برد بلند کشور دقیق شده‌اند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: تلاش می‌کنیم این دستاوردها بلافاصله وارد چرخه تولید شوند و در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد که آنها هم به حمدالله به شایستگی در حال انجام کارها و ماموریت‌های خودشان هستند.

حاتمی با تاکید بر اینکه به حمدالله ما امروز با تهدید نظامی حداقل در کلام مواجه نیستیم، گفت: حضرت آقا فرمودند که جنگ الان نمی‌تواند اتفاق بیفتد، یعنی دشمن احساس می‌کند که از جنگ آسیب می‌بیند و نمی‌تواند به اهدافش دست پیدا کند.

وی بیان کرد: البته این جریان همینجور هست و باید مدام تلاش صورت گیرد و به سمت پیشرفت‌های بیشتر حرکت کنیم تا این بازدارندگی حفظ شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داد مردم رو هم در آورد گوشت 120تومن پراید 43م

    • بدون نام

      موشک خوبه
      اما هدف نگیری رو به یک کشور هی بگی نابودت میکنم

    • بدون نام

      عوضش این دولت ومجلس هم داد ملتو درآورده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج