۸۲۵۹۵۵
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

دایی: داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد

علی دایی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد داور دیدار تیمش مقابل داماش گیلانیان می‌توانسته برای تیمش یک یا دو پنالتی بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: علی دایی پس از شکست ۲ بر یک تیم فوتبال سایپا مقابل داماش گیلانیان و حذف از جام حذفی اظهار داشت: تبریک می‌گویم به مردم رشت. متأسفانه امروز در ثانیه‌های اول بازی گل خوردیم و صحبت‌هایی که با بچه‌ها کرده بودیم، آنها برعکس انجام دادند. بازیکنان ما خوب یارگیری نکردند و همین مسئله باعث شد دو بار دروازه‌مان باز شود.

وی در ادامه افزود: بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کردیم و به گل هم رسیدیم، اما داور می‌توانست برای ما در یکی دو صحنه پنالتی بگیرد که این کار را انجام نداد. در نیمه دوم اما روی یکسری اشتباهات بچگانه و در حالی که بازیکن ما می‌توانست توپ را به بیرون بزند این کار را نکرد و گل دوم را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین خاطر نشان کرد: در این بازی ما تیم برتر میدان بودیم، اما تجربه لازم را برای پیروزی نداشتیم. قبل از اینکه گل دوم را دریافت کنیم در یک موقعیت دروازه خالی را به بیرون زدیم. به‌هرحال فوتبال همین است و همان‌طور که دیدید دیروز تیم ملی ایران بر سر یک اشتباه از هم پاشید و همان اشتباه باعث شد از جام ملت‌های آسیا کنار برود.

دایی به روند بازی تیمش مقابل داماش گیلانیان اشاره کرد و گفت: به غیر از یکی دو صحنه‌ای که حریف روی دروازه ما خطرساز شد، دیگر اتفاقی رخ نداد. با این حال ما مقابل داماش بد کار کردیم و می‌توانستیم برنده این بازی باشیم. ما چهار بازی قبلی داماش را نگاه کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت داماش را به خوبی به بچه‌ها گفته بودیم، اما آنها در این بازی برعکس عمل کردند. همین مسئله باعث شد دو بار از این تیم گل دریافت کنیم.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شکسته شدن رکورد گل‌های ملی‌اش در یک دوره از جام ملت‌های آسیا که امروز توسط المعز علی در دیدار قطر - امارات شکسته شد، گفت: راجع به رکوردها صحبت نمی‌کنم، اما رکورد برای شکسته شدن است.

البته باید حساب کنید آن موقع که من این رکورد را از خودم به جا گذاشتم تعداد تیم‌ها چقدر و کیفیت بازی‌ها به چه اندازه بود. آن موقع مسابقات ۱۶ تیمی بود، الان ۲۴ تیمی است و مطمئناً شرایط فرق می‌کند. زده شدن رکورد و یا نزدن آن هیچ فرقی ندارد و من کار خود را انجام می‌دهم.

جام ملت‌های آسیا در سال ۱۹۹۶ که علی دایی در آن با هشت گل‌زده آقای شد با حضور ۱۲ تیم برگزار شد که دایی به اشتباه اعلام کرد آن مسابقات ۱۶ تیمی بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلات لیگ برتر تصریح کرد: سعی کردیم از تعطیلات لیگ استفاده کنیم و تمرینات خوبی داشته باشیم. همچنین بازی‌های خوبی برگزار کردیم، اما تنها موردی که از آن بی‌بهره بودیم این بود که اصلاً نتوانستیم تیم را تقویت کنیم، آن هم به دلیل شرایطی که باشگاه داشت.

می‌دانیم که در خط دفاعی مشکل داریم، اما هر کس را که معرفی کردیم نتوانستیم جذب کنیم. ما در نقاط دیگری مانند نوک حمله ضعف داریم، اما هیچ بازیکنی نتوانستیم جذب کنیم. با اینکه اسم تیم‌مان سایپاست و یک کارخانه بزرگ پشت باشگاه ماست، اما به دلیل مسائل اقتصادی که الان گریبانگیر همه واحدهای تولیدی شده است ما نتوانستیم در این مورد موفق عمل کنیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه «تمام سعی خود را می‌کنیم تا مشکلات‌مان را حل کنیم»، یادآور شد: در بازی امروز مقابل داماش همه جوره سرتر بودیم، اما متأسفانه با بازی خوب شما برنده نمی‌شوید و کسی که گل بزند می‌تواند پیروز شود. در این بازی هم داماش دو گل زد و پیروز شد.

دایی در ادامه درباره ضعف سایپا در زدن ضربات آخر گفت: همان‌طور که گفتم ما در این بازی در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم. البته در خط دفاعی هم تمرکز لازم را نداشتیم. برای همین دو گل دریافت کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان نیز استفاده و نتیجه را عوض کنیم.

فوتبال همین است و همین مسائل باعث زیبایی‌اش می‌شود. شما اصلاً فکر می‌کردید دیروز این اتفاق برای تیم ملی ایران رخ بدهد؟ هیچ‌کس چنین فکری نمی‌کرد. جام حذفی هم که جام شگفتی‌هاست و همیشه در انگلیس و سایر کشورها اتفاقاتی رخ می‌دهد و ممکن است تیم‌های رده پایین، تیم‌های مدعی را حذف کنند. باید این شکست را بپذیریم، اما باید بگوییم ما با همه این اوصاف در این بازی خوب بازی کردیم، اما خوب بازی کردن‌مان به اندازه‌ای نبود که بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • pouyar

      نه اینتر نه میلان فقط داماش گیلان

    • ایرانیم.

      راستی این علی دایی کجاهاکه شانس نیاورده.وقتی این اقابازی میکردازبخت بلندش تیمهایی مثل مالدیوونپال همگروه ایران میشدن.همون مالدیوبخت برگشته فقط یکبارازچندباری که حریف ایران شده بودتورفت وبرگشت 29 گل خوردواقای دایی رواقای گل جهان کرد.

    • بدون نام

      هر موقع می بازی گردن داور است بس دیگر

    • بدون نام

      اره اونم چندتا

    • محمد

      علی دایی شما همیشه قهرمانین چه در فوتبال چه در بیرون فوتبال

    • علی

      اقای دایی برای بازی بعدی برعکس بگو که درست انجام بدهند و تو بهانه نداشته باشی
      علی بونه گیر

    • امید

      اره واقعن
      اصلا داور میتونست گل هم اعلان کنه اشتباه کرد داور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج