۸۲۶۵۰۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

کدام کارگران عیدی کامل می‌گیرند؟

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی از واریز عیدی و پاداش پایان سال کارگران با حقوق بهمن ماه خبرداد و از کارفرمایانی که توان پرداخت عیدی به کارگران را دارند خواست تا با حقوق بهمن ماه، عیدی و پاداش پایان سال نیروهای کار خود را پرداخت کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی از واریز عیدی و پاداش پایان سال کارگران با حقوق بهمن ماه خبرداد و از کارفرمایانی که توان پرداخت عیدی به کارگران را دارند خواست تا با حقوق بهمن ماه، عیدی و پاداش پایان سال نیروهای کار خود را پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه منعی برای واریز عیدی و پاداش پایان سال کارگران در بهمن ماه وجود ندارد، گفت: میزان عیدی کارگران بسته به مدت قرارداد و کارکرد آنها متفاوت است. کارگران به سنوات و تعداد روزهایی که کار کرده‌اند مستحق دریافت عیدی هستند و عیدی و پاداش پایان سال را کسانی کامل می‌گیرند که یکسال در کارگاه یا مجموعه مشغول کار بوده و ارتباطشان را با محل کار قطع نکرده و بیمه‌پردازی آنها به طور کامل صورت گرفته باشد.

برابر مصوبه شورای عالی کار در اسفند ماه سال گذشته، حداقل دستمزد کارگران یک میلیون و ۱۱۱ هزار تومان تعیین شد که بر اساس قانون مصوب مجلس، کارفرمایان باید حداقل دو ماه پایه حقوق و حداکثر سه ماه پایه حقوق را به عنوان عیدی و پاداش آخر سال به کارگرانشان بدهند. عیدی امسال کارگران حداقل دو میلیون و ۲۲۲ هزار تومان و حداکثر سه میلیون و ۳۳۷ هزار تومان است.

بررسی آخرین رقم سبد هزینه خانوار و معیشت کارگران، در دستور کار جلسه این هفته کمیته دستمزد قرار داشت و مقرر شده بود گروه کارگری گزارش جمع بندی شده خود را ارائه و راهکارهای جبران عقب ماندگی مزدی کارگران را پیشنهاد دهد اما کمیته دستمزد در غیاب کارفرمایان به موضوع کاهش قدرت خرید کارگران و بحث و بررسی در خصوص مزد سال ۹۸ پرداخت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ای از خدا بی خبرران فقط دارید حرف میزنید فقط حرف

    • بدون نام

      پس چرا به همسر منکه کارگر نانوایی هستش کارفرما هیچ سالی پاداش اخرسال نمیده ....این چه جور عدالتی هستش

    • نوذر

      سلام چرا خبری از همسانسازی بازنشستگان با شاغلین نیست

    • بدون نام

      ایا همسان سازی شامل مستمری بگیران تامین اجتماعی هم هست یا اصلا اینها وجود ندارند ایا حقوق تامین اجتماعی با این تورم سر به اسمان که زیر دو میلیون می گیرند تغییر وهمسان سازی می شود یا صد تومان گدایی میزارین بعدش بهش میگین همسان سازی کاش قبل از هر کاری حداقل برای خودتان راست ازمایی کنید درود بر بیمه بگیران زیر دو میلیون بی ادعا امیدواریم همسان سازی واقعی را مردم لمس کنند در گفتار نباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج