اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۷۷۸۸
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

کم‌حافظه شده‌اید، آقای کریمی قدوسی!

روزنامه شهروند نوشت: «مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پولشویی و موارد دیگری همچون زمین‬ خواری و فساد ‏متهم است.»‬ از صحت و سقم این خبر که بگذریم، فکر می‌کنید چه کسی آن را مطرح کرده باشد؟ یکی از کسانی که می‌خواهد ‏وجود پولشویی کلان را در کشور اثبات کند؟

روزنامه شهروند نوشت: «مدیر کل جهاد کشاورزی خراسان رضوی به بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان پولشویی و موارد دیگری همچون زمین‬ خواری و فساد ‏متهم است.»‬ از صحت و سقم این خبر که بگذریم، فکر می‌کنید چه کسی آن را مطرح کرده باشد؟ یکی از کسانی که می‌خواهد ‏وجود پولشویی کلان را در کشور اثبات کند؟

خب اگر این طور فکر می‌کنید کاملاً اشتباه می‌کنید. این خبر را محمدجواد کریمی ‏قدوسی در حاشیه یکی از جلسات مجلس داده است. اگر واکنش‌های نه چندان دور او را نسبت به پولشویی در کشور به یاد داشته ‏باشید، کاملاً درک می‌کنید که مطرح شدن چنین حرفی از طرف او چقدر عجیب است.

کم‌حافظه شده‌اید، آقای کریمی قدوسی!

کریمی قدوسی همان کسی است که وقتی ‏محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌مان با تأکید بر لزوم تصویب لوایح چهارگانه بر وجود پولشویی کلان در ایران تأکید کرده بود ‏به او حمله کرد و حرف‌های او را «خلاف واقع»، «دشمن شاد کن»، «تلاش برای تخریب چهره مملکت» و… خوانده بود. او نه تن‌ها در مصاحبه‌های ریز و درشت وزیر امور خارجه را به دروغگویی درباره وجود پولشویی در کشور متهم کرده بود، بلکه در ‏مصاحبه‌ای گفته بود: «ظریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زیر سوال برده و دیر یا زود به ‏مرز تقدیم استعفایش به دولت و رئیس‬‬ جمهوری خواهد رسید.»‏

او در توییترش هم از حمله به ظریف فروگذار نکرد و نوشت: «مواضع دشمن‌پسند رئیس دستگاه دیپلماسی کشور در حوزه ‏پولشویی نشان از افول تیم سازشگر و مرعوبیت در مقابل دشمن دارد؛ همان‌گونه که خزعبلات ترامپ خبر از فروپاشی نظام سلطه ‏می‌دهد.»

حالا معلوم نیست که با استناد به حرف‌های کریمی قدوسی می‌توان نتیجه گرفت که در کشور ما پولشویی وجود دارد یا نه، چون ‏او از طرفی خبر از پولشویی کلان آن هم از طرف یک مقام مسئول می‌دهد و از طرف دیگر به کسی که از لزوم برخورد با ‏پولشویی می‌گوید، حمله می‌کند.‏»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینجور آدما باید ممنوع الفعالیت شوند

    • رضا

      این دوره مجلس تموم نمیشه که از دست این کریمی قدوسی راحت بشیم. من به عنوان یک مشهدی از همه معذرت میخوام که یه عده از همشهری هام به این رأی دادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه جوری رای دادین به این؟؟!! اصلا چه جوری صلاحیتش تایید شده

    • بدون نام

      بقول معروف قسم حضرت عباس رو یاشیم یا دم خروس!

    • شاهین

      دقیقا همینه وقتی میگیم به شخصیت گوینده کار نداشته باش به سخن و محتوای کلامش کار داشته باش، این اقا میخواست ظریف رو بکوبه گفت پولشویی نیست الانم واقعا معلوم نیست مشکل شخصی یا جناحی با فرد مذکور در خبر نداشته باشه چه بسا میخواد خرابش کنه میگه پولشویی هست
      اینها و امثالهم جماعت اشیر دار هستند از هر طرف باد بیاد همون وری هستن

    • بدون نام

      فعلاکه شیرتوشیره معلوم نیست کی راست میگه کی دروغ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا .همه دارمیخورند.بجزملت.

    • بدون نام

      مخالفت آقای کریمی قدوسی با لوایح بیگانگان چه ربطی به مخالفت با دزدان داخلی دارد؟؟
      چرا بیخود و در روز روشن اخبار را برعکس جلوه می دهید؟؟
      مخالفت با ظریف که تجربه شکست سنگین برجام را در کارنامه دارد با مبارزه به مفسدین تضادی ندارد.

    • رضا

      سانسورچی مگه برای خبرهات چی می‌نویسم که از ده تا یکی رو منتشر میکنی ؟ الان برای همین خبر غیر از عذرخواهی بخاطر رفتار این آقا چی نوشتم؟

    • خبیری

      اختلاس داخلی با پولشویی بین المللی هردو دزدی است وجرم ، ولی ربطی به هم ندارند چون با طرح استعماری afta مخالف است نباید دزدی های داخلی را گزارش وپیگیری کند ؟

    • حسین

      وقت گذاشتن برای این شخص مثل بادبادک هواکردن در زیرزمین هست.

    • بدون نام

      فقط می خواهد اظهار وجود کند و بگه منم هستم

    • سیدمجتبی طباطبایی

      آقای کریمی قدوسی وامثالهم خوب میدانند حرفهای دکتر ظریف در رابطه با پولشویی درست است.
      اما چون هدفشان مخالفت با دولت و اظهارات آقای ظریف است ، این عادت را ترک نخواهند کرد.

    • مهدی

      اینکه پر واضحه نمیدونم شما واقعا نمی فهمید یا خودتون زدید به نفهمی، ظریف گفت پولشویی وسیع، کریمی هم با همین وسیعش مشکل داشت، وگرنه کی گفته تو کشور پولشویی نیست؟

    • بدون نام

      چرا انتقاد ایشان به ظریف را وارونه جلوه میدهید کریمی قدوسی منکر پولشوئی نبود بلکه طرح آن را به شکلی که ظریف مطرح کرد را قبول نداشت وگرنه همه میدانند که ایشان از کسانی هستند که در افشاگری مفسدان حرف اول را میزنند.

    • مهدی صفری

      باسلام اگرهم پولشویی تومملکت باشه که هست.مابایدخودمان باان برخوردکنیم نه اینکه غربیهابرامون تصمیم بگیرن.اقای قدوسی هم دقیقاراست گفته پولشویی وجودنداره مگه اقایان دزدپولی گذاشتن که کسی پولشویی کنه.دیگه نمک گندیده.وقتی فرزندان تمام دست اندکاران خارج نشین انددیگه قدرت ایستادگی دارن؟؟؟هزاران سوال بی جواب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج