۸۲۷۸۶۰
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بختیاری‌زاده: سلیمی چرا از پراید و گوشت حرف نزد!

سهراب بختیاری زاده به شدت از برخی تفکرات حاکم بر فوتبال ایران و به خصوص برخی گرایش هایی که در خلال برگزاری مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ پیرامون تیم ملی وجود داشت، ناراحت است و معتقد است این رفتارها باید عوض شود.

ورزش سه: سهراب بختیاری زاده مربی تیم امید ایران در راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در مورد شکست تیم ملی مقابل ژاپن گفتگو کرد و اینگونه حرف هایش را آغاز کرد: خدمتتان عرض کنم شک ندارم این تیم شخصیت قهرمانی داشت و شرایط خوبی داشت. همه امیدوار بودیم و امیدواری‌امان هم به جا بود.

این تیم عملکرد خوبی داشت؛ در جام جهانی خوب بود؛ در مقدماتی جام جهانی نمایش ها بسیار خوب بود. در جام جهانی خوب بودند. شخصیت تیمی خوبی داشتند. یکدل بودند؛ همه ویژگی ها را داشتند ولی خب در سوی دیگر رقیبان سرسختی هم وجود داشتند مثل قطر، ژاپن، کره و استرالیا و تیم هایی که دیدید.

مدافع تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ درمورد دلایل شکست این تیم خوب، بیان کرد: ولی چیزی که خیلی به تیم ملی ضربه زد و روی شرایط روحی بازیکنان تاثیر داشت و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند، فشار روانی سنگینی بود که روی آنها بود و می خواستند با بردن ژاپن جواب منتقدان را بدهند؛ منتقدانی که منتقد شخص کی روش بودند و می خواستند تیم نتیجه نگیرد و البته این را نشان نمی دادند. بازیکنان به همین خاطر بود بعد از گلی که دریافت کردند، خیلی عصبی بودند و تمرکزشان را از دست دادند.

فشار روانی خیلی بود و این فشار از روز اول هم بود. شاید بیشترین مسئله ای که ضربه زد، این بود که بازیکنان می خواستند جواب زحمات کی روش را بدهند؛ چون او را دوست داشتند و می خواستند قبل از رفتن به او هدیه بدهند، که این نتیجه عکس داد. ما بار ها با این تیم ها بازی کرده ایم و فاصله این نبود و واقعا این را باید بگویم که حیفِ این تیم که قهرمان نشد.

سهراب بختیاری زاده در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا رفتار بهداد سلیمی در انتشار پست علیه ملی پوشان را می پسندد یا خیر، تاکید کرد: من احترام خاصی هم برای بهداد سلیمی وهم سایر ورزشکاران حرفه ای ایران قائلم که همه زحمت می کشند.

هدف این است که پرچم ایران بالا برود. من یک چیز می خواهم به آقای سلیمی بگویم؛ حتی اگر امثال آقای سلیمی قهرمان نشوند، باز هم ما و همه احترام می گذاریم و فقط نتیجه و مدال لازم نیست تا به آنها احترام بگذاریم. بارها فوتبال مردم را خوشحال کرده؛ اگر آقای سلیمی به فکر مردم هستند، می توانند در مورد گوشت کیلویی ۱۰۰هزار تومان، پراید ۵۰ میلیونی و سایر مسائل دیگر صحبت کنند و اینگونه مشکلات را بیان کنند. من خودم خیلی بیشتر از این از آقای سلیمی به عنوان یک ورزشکار حرفه ای انتظار داشتم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا این حرف ها همه حرف مفت هست هیچ احدی تو ایران به فکر مردم بدبخت نیست برا چی امثال سلیمی ها باید از فقرا حمایت کنن در حالی که خودشون بهترین زندگی ها رو دارن بهترین خونه بهترین ماشین بهترین امکانات رفاهی مشخصه این قال وقیل ها بخاطر این هستش که فوتبالیست ها بیشتر پول میلیاردی زدن به جیب صفر پول هاشون از صفر پول های جناب سلیمی بیشتره میگم جناب سلیمی آگه ده تا طلای المپیک هم بگیره چه دردی از گرسنه های ایران دوا میکنه که میگه من قهرمان المپیک شدم؟ سوزش سوزشه پوله داداش پو........لللل

    • بدون نام

      چون فقط میخواست تو همین شرایط هم یادآوری کنه تبعیض هست در پرداختها چرا باید پول برای همسان سازی حقوق بازنشستگان نباشه اما برای پاداش به بازیکنان مولتی میلیاردی که رقم قرارداد خودشون تو تیمهای باشگاهیشون میلیاردیه هزینه بشه اونم واسه برد از یمن و ویتنام و عمان

    • بدون نام

      فوتبالیست‌های عزیز حالا موقع اتحاد نه الان خناسان رشته های دیگه که شتشون تو آسیا وجهان درآمد زایی نداره ونمیفهمن فوتبال سرشار از درآمدزایی علیه درآمد وپا اش فوتبالیستها هستن اتحاد تونو یکی کنید وجودشون بایستید

    • علی

      دمت گرم خوب بهش گفتی۰ به سلیمی کم رسیده داره گریه میکنه اگه بخاطر مردم بود قبول داشتم اما یادت باشه تو و امثال تو قهرمانید( البته نه الان که خداحافظی کردی) نه پهلوان ۰ماباید یاد بگیریم دنبال حق خودمون باشیم نه اینکه حسودی کنیم که چرا اون بیشتر ازمن گرفته هرکسی روزی داره و باید قبول کنیم فوتبال از هر نظر فکر کنی بیشتر از وزنه برداری پتانسیل داره

    • 1337

      حیف از یه دوریالی که به شوندادن چیز ،،،، چی کار به جیز داره همه دیدن گند زدنشونا توجیه کن لارم نیست

    • بدون نام

      مگه وزیر اقتصاده اون ورزشکاره ورزشی حرف حق زده

    • افشار

      بام این مردک زرزر کرد

    • بدون نام

      آقای بختیاری زاده. قهرمانی واسه ملت ایران شده رویا 44 ساله نه قهرمان شدیم نه المپیک رفتیم مگه یه انسان چندسال عمر میکنه؟

    • رامین

      تو چکاره ای که همه جا نخود هراش میشی اقای بختیاری زاده!! توهم ازهمون پولها ارتزاق میکنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این بختیاری زاده چه غلطی کرده؟

    • بدون نام

      وقاحت را از حد گذرونده ای . مردم به نون شب محتاج هستن اونوقت اقایون فوتبالیست با وجودی که گلی به سر مردم نزده اند بقدری پررو شدن که فقط به فکر پول هستن . خحالت بکشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج