۸۲۸۰۴۱
۵ نظر
۵۰۲۰
۵ نظر
۵۰۲۰
پ

حکم قصاص برای مردی که خانم وکیل را کشت

مرد میانسالی که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود به قصاص در ملأعام محکوم شد. صبح ۳۰ اردیبهشت امسال مردی به‌نام علی با یک سلاح شکاری غیرمجاز در مقابل دادگستری لنگرود خانم وکیلی به‌ نام فرزانه‌ پوررجبی را به قتل رساند.

روزنامه ایران: مرد میانسالی که یک خانم وکیل را مقابل دادگستری لنگرود به قتل رسانده بود به قصاص در ملأعام محکوم شد. صبح ۳۰ اردیبهشت امسال مردی به‌نام علی با یک سلاح شکاری غیرمجاز در مقابل دادگستری لنگرود خانم وکیلی به‌ نام فرزانه‌ پوررجبی را به قتل رساند.

وی پس از دستگیری مدعی شد به خاطر اختلاف کاری این زن را به قتل رسانده است. عبدالصمد خرمشاهی - وکیل مدافع اولیای دم- در این باره گفت: اجرای حکم قصاص متهم منوط به تأییدیه (پرداخت) تفاضل دیه از سوی خانواده مقتول خواهد بود.

طبق رأی صادره از سوی شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان گیلان در خصوص متهم به قتل این وکیل دادگستری و با استناد به ماده ۲۹۰ قانون مجازات اسلامی و همین طور ماده ۶۵ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات، متهم پرونده به لحاظ قتل عمدی به یک بار قصاص نفس در ملأعام در محل ارتکاب قتل و به لحاظ حمل سلاح شکاری غیرمجاز به تحمل دو سال حبس و ضبط آن محکوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون قصاص را مینونشتید بقیه ش تکراری و از زبون حسنقلی خبر نیست که میزنید . برتر انتظار بیشتری از شما هست .بنویس قاتل فرزانه پور رجبی به قصاص محکوم .خودمون بقیه شو میدونیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        راستی من ماندم که ضبط برای چی بود، آیا ضبط صوت بود یا ضبط تصویری، طوری هم نوشتند تفاضل دیه را بیان، حالا اگه فردا نشه شش ماه دیگه آزاد میشه، حالا ببین کی گفتم، طرف روز روشن با اسلحه غیر مجاز بره یک وکیل دادگستری را درب دادگستری به قتل برسونه، آخه این چه تفاضل دیه ای میخواد،!!!

    • بی نام

      ملت وایمیستن فیلم می گیرن اینجور وقتا به جای اینکه برن سلاح رو از دست یارو بگیرن. مامورام که معلوم نیست کجان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مامورها میرن گوشه دیوار یا پنهان میشن تا طرف قتل را انجام بده بعد با چند پوشه و کاغذهای نوشته و نصف و نیمه به جنب و جوش می افتن، اونوقت هم باید هی بهشون هم التماس کنی، چون میشن مامور و معذور،!!!

      • بدون نام

        مامورها میرن گوشه دیوار یا پنهان میشن تا طرف قتل را انجام بده بعد با چند پوشه و کاغذهای نوشته و نصف و نیمه به جنب و جوش می افتن، اونوقت هم باید هی بهشون هم التماس کنی، چون میشن مامور و معذور،!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج