۸۲۸۲۸۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تارتار: بازیکنم قسم می‌خورد که پنالتی شده

سرمربی پارس جنوبی می‌گوید تیمش می‌توانسته مقابل فولاد پیروز شود.

ایسنا: پارس جنوبی و فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر به تساوی بدون گل رسیدند. مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: فکر می‌کنم در حد بازی اول دور برگشت، بازی خوبی انجام دادیم. زمین بازی به خاطر بارش‌های چند روز اخیر کیفیت خوبی نداشت.

ما بهتر از فولاد بودیم ولی در برخی صحنه‌ها روی ضربات ایستگاهی با خطر روبرو شدیم که یکی از توپ‌ها را رحمان احمدی به خوبی مهار کرد. در نیمه دوم بازی یک طرفه بود که اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم برنده شویم. فولاد تیم بزرگی است و در بازی آخرشان، تراکتور را مقابل ۷۰ هزار تماشاگر شکست داده بود.

تارتار: بازیکنم قسم می‌خورد که پنالتی شده

او درپاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود فرزاد حاتمی برای دقایق بیشتری بازی می‌کرد، اظهار کرد: فرزاد خیلی دیر به ما اضافه شد. پس اولویت با مهاجمان ثابت خودمان بود. فرزاد احتیاج دارد که هماهنگ‌تر شود. ما در روزی که سیف‌اللهی و ستاری را نداشتیم اما بازیکنان جدید و جوانمان به ما کمک کردند و دستمان باز بود.

سرمربی پارس جنوبی افزود: نیمه نخست همیشه ارزیابی است و باید در بین دو نیمه نکاتی به بازیکنان بگوییم تا بهتر عمل کنند. یکی، دو صحنه در حد پنالتی هم بود که اگر داور اشتباه کرده باشد، در حق ما اجحاف شده است. بازیکن ما قسم می‌خورد که دروازه‌بان حریف روی او خطای پنالتی مرتکب شده است.

تارتار ادامه داد: سیف‌اللهی و ستاری در اردوی کیش دچار مصدومیت شدند و در تهران کارهای درمانی‌شان را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم از هفته آینده در اختیارشان داریم. همانطور که ما پیش‌بینی کرده بودیم، شرایط زمین‌ها تا قبل از سال نو بد می‌شود به همین خاطر مهاجمان بلند قامت مانند فرزاد حاتمی جذب کردیم تا بتوانیم از توپ‌های بلند استفاده کنیم.

امروز هم از این راه موقعیت گیرمان آمد. باتوجه به این که شرایط زمین خوب نبود باید از این روش استفاده کردیم. ما دوست داشتیم این بازی را ببریم و با آنالیزی که داشتیم خواستیم که از جناح راست به گل برسیم. ما در ضربات آخر ضعیف ظاهر شدیم.

سرمربی پارس جنوبی درباره دستاوردهای کی‌روش در هشت سال حضورش در ایران بیان کرد: من دوست ندارم راجع به تیم‌ملی صحبت کنم چون حرف‌هایی است که نمی‌توان گفت. به تصمیمات فدراسیون فوتبال احترام می‌گذارم اما ما بازیکنان خوبی در کشورمان داریم، امکانات بسیار بالایی داریم و باید نتیجه بگیریم. بنظرم برنامه‌ریزی مهم‌ترین موضوعی است که فدراسیون فوتبال باید به آن فکر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج