۸۲۸۴۵۴
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پیروانی: دغدغه ما انتخاب ترکیب است

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: جرج لیکنز برنامه بسیار خوب و ویژ‌ه‌ای دارد و می‌خواهد کاری که در بلژیک کرده را در ایران پیاده کند.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی بعد از ۵۰ روز تعطیلی لیگ برتر فردا با دیدار مقابل نفت مسجدسیلمان کار خود را در نیم فصل دوم آغاز می‌کند.

امیرحسین پیروانی در مورد مسائل مختلف این تیم صحبت‌های زیر را انجام داد.

*باید از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشته باشیم

نیم فصل برای تراکتورسازی فردا به پایان می‌رسد. شرایط تیم چطور است؟

خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و تراکتورسازی به ثبات رسیده است. جرج لیکنز مربی بزرگ و دارای کارنامه قوی هدایت تیم را برعهده گرفت. بازیکنان جدیدی بر اساس نیازهای تیم جذب کردیم و آماده شروع مجدد لیگ هستیم. در نیم فصل دوم مسابقات فشرده است و این مسئله نیازمند آمادگی جسمانی مناسب است که بتوانیم به مسیرمان به عنوان مدعی ادامه دهیم.

*ابزار رسیدن به موفقیت را داریم

آیا هدف تراکتورسازی قهرمانی در لیگ برتر است یا اینکه به دنبال ایجاد حساسیت در بین اعضای تیم نیستید؟

با توجه به جلساتی که با لیکنز داشتیم هدفمان بهترین نتیجه در هر بازی است. باید تلاش کنیم در هر مسابقه سه امتیاز بگیریم. باید امتیازاتی که در نیم فصل از دست دادیم را جبران کنیم. پتانسیل بسیار خوبی در تیم داریم. مالکیت باشگاه بسیار قوی است و حمایت کاملی از تیم دارد. تمام دغدغه مالی تیم را مالک باشگاه برطرف کرده است. مشکلی از لحاظ امکانات و تجهیزات نداریم.

مربی تیم هم قوی است و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و نگاه‌مان حداکثری است. لیکنز مربی است که قهرمانی‌های زیادی داشته و در ذهنش کسب قهرمانی وجود دارد. ابزار لازم را داریم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم با حمایت هواداران پرشور تیم بهترین نتایج را بگیریم.

*لیکنز می‌خواهد کاری که در بلژیک کرده در ایران انجام دهد

لیکنز را در این مدت چطور مربی دیدید؟

لیکنز مربی مطرحی است.او وقتی در سال ۹۸ مسئولیت بلژیک را برعهده گرفت، این تیم در رده ۶۰ رنکینگ فیفا بوده است اما بعد از چند سال لیکنز توانست این تیم را به جمع ۱۰ تیم برتر برساند و حتی در یک مقطع تیم اول بوده است. بازیکنان بزرگی تربیت کرده و به او لقب معمار فوتبال بلژیک را داده‌اند. بازیکنانی مثل ادن آزار، کمپانی، لوکاکو، دی‌بروین و ... زیر نظر او پرورش یافتند و به فوتبال جهان معرفی شدند.

لیکنز ارتباط خوبی با بازیکنان تیم دارد و خیلی دوست دارد تیم منظم باشد. او به دنبال فوتبال رو به جلو است و شکل تیمی برایش خیلی مهم است. امیدوارم امثال لیکنز سالها در فوتبال ایران بمانند تا بتوانند تاثیر خود را بر فوتبال ملی ایران بگذارند. در جلسه‌ای که با محمدرضا زنوزی داشتم متوجه شدم که نگاه آنها فقط به فوتبال تبریز نیست بلکه نگاه ملی هم دارند.

آنها سعی می‌کنند مربیانی را به تراکتورسازی بیاورند که تاثیر خود را ابتدا بر تراکتورسازی و سپس بر فوتبال ایران بگذارد. مطمئن هستم تفکرات و دانایی که او دارد می‌تواند برای فوتبال ایران بسیار مثمر ثمر باشد. او می‌خواهد همان کاری که در بلژیک کرده در فوتبال ایران هم انجام دهد.

*یکی از دغدغه‌های کادرفنی انتخاب 11 بازیکن است

کیفیت بازیکنانی که به تازگی جذب شدند چطور است؟

بازیکنان خوبی جذب شدند. در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داشتیم نفرات جدیدی گرفتیم. همانطور که گفتم در دور برگشت بازی‌ها فشرده است و باید در ۳ ماه ۱۵ بازی انجام دهیم به همین دلیل نیاز به بازیکنان بیشتری داشتیم. اعضای تیم بسیار خوب تمرین می‌کنند و در این شرایط یکی از دغدغه‌های کادرفنی انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی تیم است چرا که تیم کاملا یکدست شده و همه در شرایط خوبی به سر می‌برند.

* لیکنز معتقد است باید دفاع تیمی را بهبود ببخشیم

تراکتورسازی در نیم فصل اول مشکلات زیادی در خط دفاعی داشت چه راه حلی برای این مشکل پیدا کردید؟

لیکنز مربی بسیار پر کاری است و ۲ ساعت قبل از تمرین و ۲-۳ ساعت بعد از تمرین در دفتر باشگاه هستیم و فیلم‌ دیدارهای قبل را نگاه می‌کنیم و در مورد سیستم و شرایط تیم بحث و تبادل نظر می‌کنیم. نگاه لیکنز این است که تراکتورسازی باید در دفاع تیمی قوی‌تر عمل کند و بلوک دفاعی داشته باشد. او اصرار بر این موضوع دارد که اگر دفاع تیمی ما قوی باشد مشکلات دفاعی هم بر طرف خواهد شد.

* به دنبال 3 امتیاز بازی با نفت هستیم

در اولین دیدار باید با نفت مسجد سلیمان بازی کنید چه ارزیابی از این مسابقه دارید؟

نفت تیم بسیار خوبی است و کادرفنی خوبی دارد. آنها به این دیدار می‌آیند تا جای خود را در جدول محکم کنند. با توجه به شرایط بالای جدول و برای عقب نماندن از کورس به این بازی می‌رویم تا برنده شویم و هر سه امتیاز را کسب کنیم.

*مالک باشگاه به دنبال انجام یک کار بنیادی در فوتبال تبریز است

و صحبت‌ پایانی...

از همه اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. تراکتورسازی یک تیم متفاوت نسبت به سال‌های قبل است. مالک باشگاه نگاه ویژه‌ای دارد و با جذب‌ مربیان بزرگ، ۳ کاپیتان تیم ملی و بازیکنان خوب به دنبال انجام یک کار تاثیر گذار و بنیادی در فوتبال تبریز است. امیدوارم با حمایت هواداران پر شور بهترین نتایج را بگیریم و در سال‌های آینده بتوانیم قهرمان بلامنازع فوتبال ایران باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگم سه ماه پانزده بازی انجام بدن خیلی سخته؟ میشه هر شش روز یک بازی انتظار دارن هر ده روز واسه شون بازی بزارن بعد هم حرف از حرفه ای گری میزنن وگلو پاره میکنن که کیروش نتونست قهرمان آسیا کنه مارو آخه خجالت نمیکشین حق ما بود قهرمان آسیا بشیم؟

    • مجید

      من مشهدی هستم و طرفدار استقلال ترکی هم بلد نیستم ولی واقعا دم آقای زنوزی گرم، انسان شریفی است که از جیب اینجوری برای اعتلای تبریز و ایران خرج میکنه. یاشاسین ایران یاشاسین تبریز یاشاسین تراکتور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج