اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۹۱۲۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

 رئال مادرید و بارسلونا در نوکمپ به تساوی رضایت دادند تا بازی برگشت آنها در خانه کهکشانی‌ها تعیین‌کننده یکی از فینالیست‌های جام حذفی اسپانیا باشد.

وبسایت نود: تیم های بارسلونا و رئال مادرید از دور رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری در ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۱ تمام شد. بازی برگشت دو تیم سه هفته دیگر در برنابئو برگزار می شود.

خلاصه بازی بارسلونا ۱ - رئال مادرید ۱

تیم مهمان در همان نخستین حمله خود در دقیقه ۶ توانست به گل برسد تا نوکمپ به سکوت فرو برود. بنزما توانست سانتر وینیسیوس را مهار کند و توپ را در دهانه دروازه به واسکز برساند تا این بازیکن تیمش را جلو بیندازد.

گل اول رئال مادرید به بارسلونا (واسکز)

ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

وینسیوس در دقیقه ۱۳ روی اشتباه بازیکن بارسا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و می توانست کروس را در موقعیت مناسبی قرار دارد اما تصمیم گرفت خودش به سمت دروازه حرکت کند و پیکه توانست توپ را دور کند.

جدی ترین موقعیت بارسا در دقیقه ۳۲ شکل گرفت که ضربه راکتیچ روی ضربه آزاد ارسالی مالکوم به تیر دروازه خورد. رئال بلافصله پس از این صحنه می توانست روی ضد حمله گل بزند اما سانتر وینسیوس از دهانه دروازه عبور کرد و بنزما نتوانست خودش را به آن برساند. مالکوم لحظاتی بعد دفاع رئال را بهم ریخت و سوارز را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد اما ناواس به خوبی ضربه این بازیکن را دور کرد.

حملات بارسا سرانجام نتیجه داد و این تیم توسط مالکوم به گل تساوی بخش رسید. ناواس به خوبی جلو آمد و توپ بلند ارسالی برای آلبا را دور کرد اما توپ در برگشت به سوارز رسید. واران ضربه سوارز را از روی خط برگشت داد اما مالکوم در برگشت توانست با یک ضربه خوب دروازه را باز کند.

گل اول بارسلونا به رئال مادرید (مالکوم)

ال‌کلاسیکو در نوکمپ برنده نداشت

هر دو تیم در دقیقه ۶۳ دست به دو تعویض زدند. مسی و ویدال برای بارسا و بیل و کاسمیرو برای رئال به زمین آمدند. در حالی که در نیمه دوم بازی با برتری بارسا دنبال می شد این رئال بود که در دقیقه ۸۱ صاحب یک فرصت خوب شد. تراشتگن توانست توپ بلند ارسالی پشت مدافعان را دور کند اما توپ به بنزما رسید. این بازیکن هم توپ را در حالی که تراشتگن هنوز به درون دروازه بازنگشته بود به بیل رساند اما سمدو با یک تکل مناسب موفق شد ضربه این بازیکن را دور کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به داور که حامی ریال بود مثل همیشه به دستور پادشاه اسپانیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج