۸۳۲۱۶۳
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

ترس برادر باخت است؛ آقای شفر شجاع باش

بازی یادگار امام تبریز یک بازی شش امتیازی بود. این بازی برای دو تیم و مربیان آنها خیلی مهم و حیاتی بود. اما این ژرژلیکنز بود که توانست مچ شفر را بخواباند و بازی را به نفع خود به پایان برساند.

آی اسپورت: بازی یادگار امام تبریز یک بازی شش امتیازی بود. این بازی برای دو تیم و مربیان آنها خیلی مهم و حیاتی بود. اما این ژرژلیکنز بود که توانست مچ شفر را بخواباند و بازی را به نفع خود به پایان برساند. دو تیم در نیمه اول یک بازی احتیاط آمیز و بدون ریسک به نمایش گذاشتند و تنها صحنه قابل ذکر بازی خطای دژاگه روی نورافکن بود که با مهربانی داور بازی با یک کارت زرد برای دژاگه به پایان رسید، دژاگه ای که نیمه دوم تنها گل بازی و سه امتیازی تراکتور سازان را به ثمر رساند.

شفر در روز عیبت فرشید باقر و دانشگر دست به تغییر آرایش تیمش زد و با بردن روزبه به قلب دفاع و انتقال نورافکن به میانه ی میدان و بازی دادن به کریمی نا آماده چراغ سبز را برای هافبک های تراکتور را کلید زد. کریمی در روزی که می توانست با یک بازی چشمگیر چشم ها را خیره کند و سوپرایز ترکیب استقلال باشد.

با اشتباه عجیب خود پایه گذار گل تبریزی ها شد. شفر با ترس بازی را شروع کرد و همین ترس باعث گردید که او یک بازی شش امتیازی را از دست دهد. در این بازی از استقلال هفته شانزدهم خبری نبود. آبی ها برای قهرمانی به برد در این بازی ها نیاز دارند تا رقبای مستقیم را از گردونه ی رقابت خارج کنند. استقلال اگر در میانه ی میدان یک فرشید باقری آماده را داشت می توانست در خط حمله هم با دو مهاجم زهر دار کار کند شاید زود تر از میزبان به گل هم می رسید.

اما کارت زرد بی جهت باقری در شهر قدس دست استقلال را در تبریز در پوست گردو قرار داد، بازیکنان به اصطلاح حرفه ای ما هرگز به چنین روزهایی فکر نمی کنند و بی محابا کارت می گیرند. به هر حال بازیکنانی چون حاجی صفی و دژاگه آنقدر حرفه ای هستند که بدانند از اشتباه استقلال چگونه استفاده کنند. استقلال باخت تا فاصله اش با صدر جدول دو رقمی شود اما هنوز فرصت برای بازگشت به کورس قهرمانی باقی هست به شرط آنکه در چیدن ارنج جسورانه تر عمل کند برای قهرمان شدن نیاز به ریسک و خطر کردن می باشد تا اینکه دست به عصا حرکت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه ترس داشت، چطور یه نیمه گل نخورد؟! شماها داد و بیداد کردین که شفر دستش پره، حالا یادتون اومده که دو مهره اصلیشو نداشته و بازیکنای جدیدش هنوز آماده نیستن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیمی که اتوبوس پارک کنه گل نمیخوره

    • پرسپولیسیم

      خخخخخ ترسو و بزدل عین کیروش
      برو کیسه کش ترسو

    • پرسپولیسیم

      به ترسوها جام نمیدن خخخخخ
      کیسه کش حقیر

      پاسخ ها

      • سیزده

        آره
        به دروغگوها که با داوری میبرند جام میدن
        اگه داوری نبود تو جام حذفی لنگ جر میخورد
        همونجور که قشقایی جرش داده بود

    • کیسه مثل داعش دو بار شیش تایی شده

      کیسه ترسو بله مکتبش همینه. مانند سوپر جام که فرار کردند الان یادشون افتاده

    • بدون نام

      توهم کیسه کشا اگه ببازن داور اگه ببرن توانمندی شوفر وجوجه بازیکنها زشته والله اگه مثل پرسپولیس که جلو فولاد بازوندنش میباختید یه چیزی ولی اخه داور چیکار کنه براتون بابا کدوم موقعیت رو داور ازتون گرفت البته هوچیگری ووحشی گریتون رو نمیشه کاریش کرد

    • ارتش سرخ

      داربی نزدیکه,باید از ما بترسین.

    • بدون نام

      مربی ما فقط دنبال کسب دارمده و بسیار ترسو هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج