۸۳۵۳۵۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیسی که بیرون خانه ترسناک نیست!

پرسپولیس با وجود یک بازی بیش‌تر نسبت به سپاهان صدرنشین نتوانست جای این تیم را در صدر جدول بگیرد که یکی از دلایل اصلی آن امتیاز از دست دادن سرخ‌ها در خارج از خانه است و این در حالی است که در سال‌های قبل از پرسپولیس برانکو به عنوان یکی از ترسناک‌ترین تیم‌های خارج از خانه نام برده می‌شد.

ایسنا: پرسپولیس روز گذشته در حالی با تساوی بدون گل مقابل نفت مسجدسلیمان متوقف شد که این تیم در این فصل تنها دو بار موفق شده در خارج از خانه برابر حریفان خود به پیروزی برسد.

دیدارهای هفته نخست برابر پدیده در مشهد و هفته چهاردهم برابر ماشین سازی در بنیان دیزل بازی‌هایی بودند که شاگردان برانکو موفق شدند ۳ امتیاز خارج از خانه را با خود به تهران سوغات بیاورند. بر خلاف سال‌های گذشته، تیم برانکو در لیگ هجدهم در خارج از خانه اقتدار کافی را ندارد و سایر مدعیان قهرمانی می‌توانند روی امتیاز از دست دادن این تیم در خارج از تهران حساب باز کنند.

در لیگ هجدهم پرسپولیس تاکنون ۹ بار در شهرهای مختلف ایران به عنوان مهمان به میدان رفته است که حاصل آن ۲ پیروزی، یک شکست و ۶ تساوی بوده است. نخستین باخت پرسپولیس در لیگ هجدهم در یک بازی خارج از خانه بود و شاگردان افشین قطبی موفق شدند پس از ۱۶ هفته سرخپوشان پایتخت را برای نخستین بار در این دوره لیگ برتر مغلوب کنند. توقف برابر استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان، استقلال، سایپا، سپاهان و نفت مسجدسلیمان باعث شدند تا پرسپولیس با وجود بازی بیش‌تر نسبت به سپاهان باز هم نتواند جای این تیم را در صدر جدول بگیرد.

در جدول بازی‌های خارج از خانه سایر مدعیان قهرمانی رتبه بهتری نسبت به پرسپولیس برانکو دارند. در این جدول، سپاهان با ۱۹ امتیاز و استقلال با ۱۸ امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و پدیده نیز با ۱۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد. شاگردان برانکو نیز با تنها ۱۲ امتیاز و ۷ امتیاز اختلاف نسبت به رقیب اصلی خود برای قهرمانی یعنی سپاهان در رده چهارم جدول ایستاده‌اند. آماری که به لطف اقتدار پرسپولیس در آزادی باعث شده خیلی به چشم نیاید و این تیم در رده دوم لیگ هجدهم قرار داشته باشد.

زهردار نبودن پرسپولیس در بازی‌های خارج از خانه اتفاق عجیبی برای شاگردان برانکو محسوب می‌شود زیرا در سه فصل قبلی که این مربی کروات هدایت پرسپولیس را در لیگ ایران برعهده داشت، سرخ‌های پایتخت به عنوان یکی از زهردارترین تیم‌های میهمان به احتساب می‌آمد. نساجی، سپیدرود، ذوب‌آهن، پیکان، تراکتورسازی و پارس جنوبی میزبان‌های پرسپولیس در ادامه لیگ هجدهم هستند و باید دید برانکو فکری به حال تیمش در ۶ بازی بعدی خارج از خانه تیمش می‌کند یا خیر. اندیشه‌ای که اگر درست از آب در بیاید می‌تواند پرسپولیس را برای سومین دوره پیاپی قهرمان ایران کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م.ر.ا

      داخل خونه همی لنگ هیچی نیس
      داوران بیشعور کمک میکنن لنگ نبازن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج