۸۳۵۴۰۴
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

به یک برانکوی بی‌رحم نیازمندیم!

انگار که هنوز برانکو به داشتن دست باز روی نیمکت عادت نکرده.

آی اسپورت: انگار که هنوز برانکو به داشتن دست باز روی نیمکت عادت نکرده. پرسپولیسی که در طی دوران حضور برانکو به ترکیب‌های ثابت عادت کرده بود حالا و پس از پایان محرومیت یک ساله از جذب بازیکن به نحوی هیجان‌زده از ترکیب‌های متفاوت به خصوص در خطوط جلوی زمین استفاده می‌کند.

برانکو نه می‌تواند از بازیکنان وفادارش در نیم‌فصل اول دل بکند و نه قادر است مهره‌های نامی تازه جذب شده را نیمکت‌نشین کند. برای همین است که علی‌رغم اضافه شدن چند بازیکن به جمع سرخپوشان، جنس برانکو چندان جور نشان نمی‌دهد.

پرسپولیسی که به ساختن با محرومیت و نداشتن بازیکن عادت کرده بود حالا با جذب بازیکنان جدید، تا حدودی نظمش به هم خورده. به جای اینکه با حضور مهره‌هایی چون ترابی، شریفی و رفیعی در جلوی زمین، قرمزها هجومی‌تر شوند اما در تدارک موقعیت‌های خطرناک ضعیف‌تر شده‌اند. انتظار می‌رفت با حضور بازیکنان خلاق، خلاقیت در بازی پرسپولیس بیشتر شود اما نشده.

هنوز برانکو نمی‌داند رسن باید فیکس بازی کند یا رفیعی. هنوز مردد است که ترابی را در خط حمله به کار گیرد یا به عنوان وینگر. هنوز نمی‌داند بودیمیر باید کنار علیپور بازی کند یا اینکه تنها یک نیمکت‌نشین برای علیپور باشد. سرگیجه‌های برانکو در نیم‌فصل دوم باعث شده تا دردسرهای این مربی برای انتخاب ترکیب اصلی و حتی سبک بازی زیاد شود. دردسرهایی که هر چند ناشی از غنا است اما آسودگی خیال دوران محرومیت انگار چیز دیگری بود.

وقتی در فینال لیگ قهرمانان، دست برانکو آنچنان بسته بود که حتی در دقایقی که تیمش محتاج گلزنی بود، چاره‌ای جز به میدان فرستادن محسن ربیع‌خواه به زمین نداشت، محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن به شدت به چشم آمد و البته همگان سرمربی قرمزها را به خاطر نتیجه گرفتن با بازیکنان کم ستایش کردند. اما کسی فکرش را نمی‌کرد که آمدن بازیکنان جدید تا این حد هارمونی تاکتیکی پرسپولیس را به هم بریزد.

هر چند می‌توان انتظار داشت که برانکو خیلی زود دوباره این هارمونی را به تیمش برگرداند اما چاره آن انتخاب یک ترکیب اصلی همچون گذشته است. سابق بر این فاصله بین تیم اصلی و نیمکت برانکو چنان زیاد بود که این مربی دردسری برای انتخاب نفرات اصلی‌اش نداشت. نه در لیگ پانزدهم نه شانزدهم و نه هفدهم.

در هر سه این فصل‌ها برانکو از نداشتن نیمکت نزدیک به تیم داخل زمین رنج برد و حالا برای اولین بار در دوران حضور برانکو در پرسپولیس، این مربی به خصوص در پست‌های میانی و وینگر با تراکم بازیکنانی که سطح نزدیک به هم دارند مواجه شده است. بازیکنانی که کار را برای این مربی در انتخاب ترکیب اصلی سخت کرده‌اند.

وقتی فریدون زندی پذیرفت که در تیم ملی به سرمربیگری برانکو بازی کند، یکی از سوالات این بود که او قرار است جای چه کسی را در ترکیب اصلی تیم ملی بگیرد. تیم اصلی برانکو در داخل زمین چنان کامل بود که پست بازی زندی تبدیل به یکی از سوالات کارشناسان و مردم شده بود. اما دو روز بعد از اینکه زندی به اردوی تیم ملی ملحق شد او در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۶ به میدان رفت و جای نیکبخت واحدی را گرفت.

نیکبختی که یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال و تیم ملی در آن زمان بود. اما برانکو در آن زمان یک تصمیم قاطع گرفت و زندی را پس از یک جلسه تمرین در اولین بازی ایران در مقدماتی جام جهانی به ترکیب اصلی رساند. حالا هم برانکو نیازمند قاطعیت در انتخاب بازیکنان اصلی پرسپولیس و انتخاب سیستم بازی تیمش است.

تیم او فرصتی برای سعی و خطا ندارد و اگر دیر بجنبد و همچون بازی با مسجد سلیمان امتیازها را از دست بدهد مدعیانی همچون سپاهان و پدیده و تراکتور، اجازه هت‌تریک در قهرمانی را به برانکو و تیمش نخواهند داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاآاااااجیم

      قالی پسور یاقالی کرمون

    • مافیای لنگ

      خود شما لنگیا هم می دونید برانکو نه کاره ای هست نه هم مربی است. این تاج و دستهای پشت پرده مافیای حکومتی لنگ است که باعث نتیجه گیری می شود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا حقارت از سر روی کیسه ها میباره
        امیدوارم همیشه بسوزید

      • بدون نام

        الان ک بد جور کیسه ها رو میسوزونه ..اره حق با تو مربی خوبی نیست ..عاقلان دانند

      • فردوسی

        آخه بدبخت حسود تاج تو آسیا چه کمکی به تیم کرد الان داری منفجر میشی آب بریز اونجات که میسوزه

      • بدون نام

        شعر نگو مؤمن

      • بدون نام

        ایا جام باشگاها هم تاج بود ؟

      • Binam

        مگه تاج رفت تو زمين بر پرسپوليس گل زد ؟خدا يه عقلى بتو بده يه پولى بما

      • بدون نام

        زرشک اره کیسه تیمه با ۳۰ تا خرید

      • بدون نام

        این فضولیا به تو نیومده. برو تو سوراخت! الدنگ!

      • بدون نام

        آقای برانکو درحد و اندازه تیم پرسپولیس نیست، اصلا مربی نیست، آقای بلاژویچ به عنوان روانشناس ایشان به ایران آورده، اگه درچند اخیر موفقیت داشته مدیون بازیکنان و هواداران ومجموعه تیم بوده البته با آوردن بازیکن بودیمیر، شخصیت خودش و پیشکسوتان پرسپولیس خدشه دار کردن،

      • ویت اوت نیم

        کیسه زباله پس چرا قبل از برانکو نتایج ضعیف تر بود؟

    • بدون نام

      کیسه کش کجات میسوزه تا کور شود .....

    • هانی تاجی

      قیمت توافقی همراه با جای خواب و سه وعده غذا خخخ

    • بدون نام

      فعلا که وزیر و فدراسیون با حمایت همه جانبه از تیم حکومتی کیسه خوب به نفع شما کار میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج