۸۳۵۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رایحه درمانی

خسته شده اید؟ دوای دردتان پیش ماست

اگر بعد از انجام فعاليت‌هاي روزانه خستگي به سراغ‌تان آمده و هنوز تعداد زيادي از كارهاي‌تان نيمه كاره باقي مانده و نياز به تجديد قوا داريد، پيشنهاد خوبي براي‌تان داريم؛ راه حلي كه علاوه بر خارج‌كردن خستگي از بدن‌‌تان، كمك مي‌كند تا با انرژي بيشتري به ادامه فعاليت‌هاي‌تان بپردازيد.

خسته شده اید؟ دوای دردتان پیش ماست

خسته شده اید؟ دوای دردتان پیش ماست

اگر بعد از انجام فعاليت‌هاي روزانه خستگي به سراغ‌تان آمده و هنوز تعداد زيادي از كارهاي‌تان نيمه كاره باقي مانده و نياز به تجديد قوا داريد، پيشنهاد خوبي براي‌تان داريم؛ راه حلي كه علاوه بر خارج‌كردن خستگي از بدن‌‌تان، كمك مي‌كند تا با انرژي بيشتري به ادامه فعاليت‌هاي‌تان بپردازيد. اين روش يكي از تكنيك‌هاي شيوه درماني رايحه درماني است. براي انجام اين تكنيك نياز به اسانس يا عصاره نارنج يا پرتقال داريم. اين رايحه علاوه‌بر آن‌كه به از بين رفتن خستگي و اسپاسم‌هاي عضلات بدن كمك مي‌كند، نشاط آور بوده و ميزان انرژي را در بدن چند برابر مي‌كند.

  • براي شروع، اسانس يا عصاره پرتقال يا نارنج را درون ظرفي بريزيد كه امكان حرارت دادن آن با يك قطعه شمع وجود داشته باشد. به اين ترتيب امكان پخش شدن رايحه نارنج يا پرتقال در فضاي اتاق و خانه به‌وجود مي‌آيد.
  • راحت روي صندلي يا مبل بنشينيد. دقت كنيد كه كمر و ستون فقرات‌تان بايد حتما صاف و بدون خميدگي باشد. شايد اگر از يك كوسن كوچك براي پر كردن فضاي خالي ميان كمر و پشتي صندلي استفاده كنيد بهتر باشد.
  • پس از نشستن روي صندلي سعي كنيد، تمامي افكار و خيالات را از سرتان خارج كنيد و تنها بر تنفس و دم و بازدم خود تمركز كنيد. به اين ترتيب با دقت و منظم نفس بكشيد و به آرامي عمليات دم و بازدم را تكرار كنيد. اين كار موجب مي‌شود ميزان كافي از رايحه عصاره پرتقال يا نارنج را استشمام كنيد.
  • پس از گذشتن ۱۵ تا ۲۰ دقيقه خواهيد ديد كه تمامي انقباضات و اسپاسم‌هايي كه ناشي از خستگي و كار روزانه بود از بدن‌تان خارج شده و شما انرژي تازه‌اي پيدا كرده‌ايد.
  • پس از آن‌كه ۱۵ دقيقه تمام شد و ساعت زنگ زد، به آرامي پلك‌ها را باز كنيد و چند دقيقه به‌خود اجازه دهيد تا بدن‌تان از حالت مديتيشن و آرامش خارج شود. پس از آن با نشاط و پرانرژي به ادامه فعاليت‌هاي‌تان بپردازيد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج