۸۳۶۴۱۹
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

توزیع بسته حمایتی جاماندگان از هفته آینده

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پایان بررسی اعتراضات جاماندگان از دریافت بسته حمایتی خبر داد و گفت: از بین این افراد، یک میلیون نفر مستحق دریافت بسته حمایتی شناخته شدند که از هفته آینده رقم ریالی بسته به حساب آنها واریز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پایان بررسی اعتراضات جاماندگان از دریافت بسته حمایتی خبر داد و گفت: از بین این افراد، یک میلیون نفر مستحق دریافت بسته حمایتی شناخته شدند که از هفته آینده رقم ریالی بسته به حساب آنها واریز می‌شود.

احد رستمی با اشاره به بررسی تمام اعتراضات ثبت شده از سوی خانواده‌ها و افرادی که نسبت عدم دریافت بسته حمایتی معترض بودند، اظهارکرد: بیش از دو میلیون و ۵۰۰ نفر اعتراضات خود را در دو سامانه #۸*۱۴۲* و #۸*۱۴۲۰* ثبت کردند که در ادامه به تمام این اعتراضات رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس، از بین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود معترض بودند، یک میلیون نفر شرایط دریافت بسته حمایتی را داشتند که در هفته آینده رقم ریالی بسته حمایتی خود را دریافت خواهند کرد.

رستمی درباره میزان و رقم پرداختی به حساب سرپرستان خانوار بیان کرد: پرداختی‌ها بر اساس تعداد افراد خانواده و از ۱۵۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر خواهد بود.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین به رقم در نظر گرفته شده برای بسته حمایتی یک میلیون نفر جامانده اشاره کرد و گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان برای این بخش نیاز است که قرار است از سوی سازمان برنامه و بودجه تامین شود.

وی در پایان درباه توزیع مراحل دوم بسته حمایتی نیز گفت: در این زمینه هنوز برنامه‌ای از سوی دولت به وزارت رفاه اعلام نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس اون یک ملیون پانصدنفر چی. ای بابا

    • بدون نام

      همش دروغ قراربودبسته حمایتی دوم درده فجر بدهندچی شد ودرضمن کسی یک نفره ۲۰۰نومان است بعد چهارمعلول ۳۰۰تومان میدهند این انصافه

    • عبد سلام غدیریان

      بسته حمایتی ن
      کرفتیم ما تحت بهزستی

    • بدون نام

      خداربشه تون رو بکنه 600000تومان مگه تو بخور بخورای جلسات تعیین نکردید ...تو اون زمان مگه حق ماموریت و غیره نگرفتین ...خدا از تون نگذر ه که بنده

    • بدون نام

      یعنی اینقدر توانایی و دقت پایین که ا میلیون نفر که بیمه دارن وپرونده اطلاعاتی شون هست رو تو آمار اشتباه میکنید خودتون هم قبول دارید خدامیدونه چند میلیون نفر دیگه هم به ناحق ندادید همه کارتون همینه بی عرضه ها

    • بدون نام

      تا جایی که ما دیدیم اولش اعلام کردن میخوان ۶۰۰ تومن بدن یعنی سه بار سبد کالای ۲۰۰ تومنی توزیع کنن اینقدر همون یه بارم کش دادن که خیلیها بیخیال اولی شدن چه برسه به دو مرحله دیگه

    • بدون نام

      اینا رو به کی میدین
      میشه بگین ماهم بفهمیم
      به ماکه ندادن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سرتون واقعا که گندش دراوردید من کارگر هستم بیمه هستم حقوقم ۱۶۰۰ تومنه پس چرا ذلیل مرده ها ندادید به کی بگیم اخه

    • K2

      خدا لعنتتون کنه ما ک گارگریم تا حالا هم بعد چهل سال هنوز کمکی ب ما نشده و هیچ گونه پارتی هم نداریم چکار باید کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج