۸۳۹۱۱۸
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

واریز بسته حمایتی جاماندگان به تاخیر افتاد

درحالی که قرار بود رقم ریالی بسته‌های حمایتی به یک‌میلیون نفر جامانده تا ۱۵ اسفند به آنها پرداخت شود، اما به‌دلیل عدم‌تأمین اعتبار مورد نیز از سوی سازمان برنامه و بودجه، فرایند واریز بسته‌های حمایتی به زمان دیگری موکول شد.

خبرگزاری تسنیم: احد رستمی درباره فرایند واریز مبلغ ریالی بسته حمایتی به حساب خانواده‌هایی که در مرحله نخست از دریافت بسته حمایتی جاماندند، اظهار کرد: وزارت رفاه پس از بررسی اعتراضات خانواده‌ها در سامانه‌های اعلام‌شده اقدام به بررسی اعتراضات کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس از دومیلیون و پانصد هزار نفری که اعتراض خود را در سامانه به‌ثبت رسانده بودند، یک میلیون نفر واجد شرایط برای دریافت بسته حمایتی شدند که اسامی آنها برای تأمین اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد.

رستمی درباره زمان واریز رقم ریالی بسته حمایتی بیان کرد: قرار بود تا ۱۵ اسفند پرداختی‌ها انجام شود اما به‌دلیل عدم‌تأمین اعتبار این کار هنوز محقق نشده است ضمن اینکه برای واریز ریالی بسته حمایتی به خانواده‌ها در این مرحله نیاز به اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومانی است.

مدیرکل امور رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: البته تلاش می‌شود در صورتی که اعتبارات تأمین شود واریز مبلغ ریالی بسته حمایتی پیش از سال جدید انجام شود.

رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی درباره آخرین وضعیت واریز مبلغ ریالی بسته حمایتی به یک‌میلیون نفر از افراد جامانده از دریافت بسته حمایتی در مرحله نخست، ابراز کرد: اسامی جاماندگان از دریافت بسته حمایتی را در مرحله اول به وزارت رفاه ارسال کردیم و از بین این دو میلیون و پانصد هزار نفر، یک‌میلیون واجد شرایط دریافت بسته حمایتی شدند.

وی تصریح کرد: فرایند واریز مبلغ ریالی بسته‌های حمایتی پس از تأمین اعتبارات لازم از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام و مبالغ بر اساس بعد خانواده به حساب سرپرستان واریز می‌شود.

اردلان بیان کرد: درباره زمان واریز مبالغ ریالی بسته‌های حمایتی، سازمان تأمین اجتماعی هیچ مسئولیتی ندارد و در این حوزه وزارت رفاه تصمیم‌گیرنده است.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با زمان اعلام‌شده از سوی وزارت رفاه مبنی بر اینکه از ۱۵ اسفند مبالغ بسته حمایتی به حساب خانواده‌ها واریز می‌شود، گفت: سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان واریز هیچ نظری ندارد و این موضوع باید از طریق وزارت رفاه اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام رنجبر

      من تحت پوشش بهزیستی بون مستمری هستم.چرا بسته حمایتی له من تعلق نمیگیرد.

    • بی نام رنجبر

      من تحت پوشش بهزیستی بون مستمری هستم.چرا بسته حمایتی له من تعلق نمیگیرد.

    • بدون نام

      خنده داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من‌خودم‌بیمه‌قالی‌بافی‌دارم‌سبد‌کالا
        شامل‌من‌هم‌می‌شود‌اما‌سر‌پرست
        بجه‌هام‌شوهرم‌است

    • بدون نام

      گورپدرجاماندگان فقط کارمندان سبدکالابگیرن حالا که موقع ما فقراست کفگیر به ته دیگ خورده همش دم از اسلام میزنید این هم از عدالتتون ؛فقط اسلام رو بدنام میکنید

    • بدون نام

      مثلا قرار بود سه بار بسته تا عید بدن پس چی شد این دولت ومسوولان بیشرف پول کشورو به یغمادمیبرن خیلی بیشرف ودروغگو کثیفین خاک تو سرشان

    • سامانتا خانم

      خاک توسردولت ... به کسانی که زیرسه میلیون درامددارن میدادحالاتوش مونده فقط باس میدادبه کمیته امدادوبهریستی تامال اون ببچاره هادومرحله باقیمانده اینقدرعقب نمی افتادکسی میدونه این هااگربسته گیرشان نیادعیدندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر همتون

    • بدون نام

      دوزتر ازدولت کسی راسراغ دارید که حق کارگران ومستمری بگیران را بالا کشیده باشد

    • جواب مردم

      اینا اگه سرسفرههای مامینشستن شاید یک بسته غذایی که سگایی اروپاوبقیه میخورن مانداریم ماشرمنده زنوبچمون هستیم که بخاطر بیکفایتی این ازخدابیخبرا عیدی به نهادمستمری بگیران تعلق نگرفت خداهم خداییش برای ما وسعش کم شده تقصیرامریکای جنایتکاروبایدگردن مابندازن اونافقرندارن عیدی ماسرسفرهای عربهای که آب برحسین بستن میره خدالعنتتون کنه
      گرچه سرخداروهم شما شیره مالیدین برشرفتون چی بگم فتاح بدبختع نوبخت

    • زهرا پاکزادشیجانی

      حق ما رو بدین ما بدهکار هستیم خدایی گیریم هی میگین ۱۰ بعد میگین ۱۵ اخرش ندین نفرین ما پشت تون خواهد بود

      پاسخ ها

      • محمد

        من یه کار گرهستم بیمه ام ندارم نمیدونستم باید. ثبت نام کنم حالا باید چکار کنم

    • (م..ب) مصطفی بادینی زاهدان

      چون 22بهمن تمام شد الان رفت تا سال بعد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج