۸۳۷۶۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرانچار مجوز انجام یک بازی در آزادی را گرفت

حمید استیلی مدیر تیم امید ایران اعلام کرد توافق برای انجام دیدار تیم امید ایران و عراق در استادیوم آزادی انجام شده است.

ورزش سه: رقابت های تیم امید ایران برای رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو از فرودین ماه امسال و در مرحله مقدماتی با حضور چهار تیم ایران، عراق، ترکمنستان و یمن به میزیانی ایران برگزار می شود.

برای میزبانی از بازی های تیم امید، تیم فوتبال سایپا به استادیوم شهدای شهر قدس نقل مکان کرد تا در فاصله باقی مانده تا آغاز رقابت ها که دوم فروردین ماه است، ورزشگاه پاس قوامین مورد بازسازی واقع شود ولی انتشار عکس هایی از چمن این ورزشگاه طی روزهای اخیر نشان می دهد که شاگردان کرانچار کار سختی برای انجام بازی روان در چمنی که شرایط مناسبی ندارد، پیش رو دارند و تلاش برای انتقال بازی ها به ورزشگاه آزادی آغاز شد.

پیش از این قرار بود تمام بازی ها با موافقت مسئولان ورزشگاه آزادی در این ورزشگاه برگزار شود، اما فشردگی بازی ها و آغاز رقابت های لیگ از دهم فرودین ماه با دربی پایتخت سبب شد تا با این درخواست مخالفت شود.

با این حال تلاش برای بازی در ورزشگاه آزادی ادامه داشت و حمید استیلی مدیر تیم امید ایران، امروز به صورت رسمی اعلام کرد که یکی از بازی های تیم امید که سومین دیدار شاگردان کرانچار و البته حساس ترین آنها برابر عراق در آزادی برگزار خواهد شد؛ البته این اتفاقی تازه نیست و قبلا هم مسئولان ورزشگاه آزادی با برگزاری یکی از بازی های تیم امید در این استادیوم آزادی موافقت کرده بودند که این موضوع با مخالفت مسئولان تیم امید مواجه شده بود.

گفتنی است دیگر دیدارهای ایران برابر ترکمنستان و یمن که دو بازی ابتدایی شاگردان کرانچار طی روزهای دوم و چهارم فروردین ماه خواهد بود، در استادیوم پاس قوامین در اکباتان برگزار خواهد شد و بازی سوم که به احتمال فراوان تعیین کننده تیم صدرنشین گروه خواهد بود، در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

گفتنی است پس از برگزاری تمام بازی ها، تیم اول به صورت مستقیم می تواند به مرحله بعدی برای کسب جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برود و تیم دوم باید منتظر نتایج سایر گروه ها باشد تا در صورت کسب امتیازات بیشتر در مقایسه با تیم های دوم دیگر، به دور بعدی راه پیدا کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج