اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۳۸۳۰۱
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

افزایش فعالیت اتوبوس‌های بازار تا ساعت ۱۲ شب

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار از ۱۵ اسفند گفت:‌در ترافیک و خریدهای عید سعی می کنیم زمان فعالیت اتوبوس‌های خطوط منتهی به بازار تا ساعت ۱۲ شب افزایش یابند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی با اشاره به آغاز طرح استقبال از بهار از ۱۵ اسفند گفت:‌در ترافیک و خریدهای عید سعی می کنیم زمان فعالیت اتوبوس‌های خطوط منتهی به بازار تا ساعت ۱۲ شب افزایش یابند.

پیمان سنندجی در خصوص طرح استقبال از بهار شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: «شهر تهران از نظر ناوگان اتوبوس رانی دچار محدودیت بوده و حدود ۳۰۰۰ دستگاه کمبود اتوبوس داریم.»

وی از فرسودگی بیش از حد اتوبوس‌های تهرانی سخن گفت و افزود: همکاران ما با تلاش شبانه روزی در حال به روز رسانی این اتوبوس ها هستند و امیدواریم تا پایان سال و سال آتی، نوسازی انجام گیرد.

سنندجی طرح استقبال از بهار را تجربه ای موفق در سال های گذشته دانست و گفت: بهار فصل دگرگونی و رویش است و به همین مناسبت اتوبوس رانی برای ارائه خدمات بهینه اقدامات بسیاری انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت واحد در اینباره اظهار کرد: «در ایام پایانی سال و عید اشتغال حداکثر این ناوگان را پیش رو داریم. در ترافیک و خریدهای عید سعی می کنیم خطوط منتهی به بازار تا ساعت ۱۲ شب افزایش یابند.»

سنندجی خاطرنشان کرد: «بیش از ۵۰ خط اتوبوس واحد که به نقاط مختلف شهر تهران عازم هستند، در طرحِ افزایشِ ساعت کاری جای می گیرند.»

وی ادامه داد: «از ۱۵ اسفند ماه این کار اجرایی می شود؛ ضمن اینکه خطوط بی آر تی نیز شبانه روزی است و حتما در این مسیرها نیز افزایش ناوگان خواهیم داشت.»

سنندجی در یک برنامه رادیویی گفت: «برنامه ریزی خواهیم کرد تا رانندگانی که صبح کار هستند، شب ها نیز در خدمت مردم باشند و در سرویس دهی شرکت کنند.»

مدیرعامل شرکت واحد همچنین چهارشنبه آخر سال را حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: «برای این شب برنامه ریزی مفصل انجام داده ایم و افزایش حداکثری ناوگان را برای سرویس رسانی به مردم پیش رو خواهیم داشت.»

سنندجی اضافه کرد: «نظافت اتوبوس ها را نیز در دستور کار داریم و اگر لازم باشد به سایر حوزه های حمل و نقلی نیز کمک خواهیم کرد و با توجه به فرسودگی ناوگان، سیستم امداد خودروی واحد را فعال تر از گذشته آماده به کار کرده ایم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اتوبوس ها بخوره سرتون. جنس و پایین بیاریند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج