۸۳۸۵۰۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

داورزنی: نگفتم پاداش نمی‌دهیم و در جنگ هستیم

محمدرضا داورزنی در مورد حواشی ایجاد شده در مورد پاداش عقب افتاده ورزشکاران غیرفوتبالی و واکنش آنها توضیح داد و اعلام کرد که وزارتخانه در حال جذب منابع مالی است و به زودی این مشکل حل می شود.

ورزش سه: محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان ایران امروز در حاشیه برگزاری رقابت های وزنه برداری جام فجر که به نوعی انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم به شمار می رود با خبرنگاران گفتگو کرد و علاوه بر صحبت در مورد فدراسیون های مختلف آنها و تلاش برای ساماندهی به وضعیت مبهمشان، از تلاش برای افزایش سهمیه وزنه برداری ایران در المپیک پیش رو گفت.

در ادامه صحبت های داورزنی که در مورد حواشی ایجاد شده در مورد پاداش ورزشکاران غیر فوتبالی و ناراحتی آنها هم صحبت کرده را می خوانید.

مسابقات فجر امسال برای سهمیه المپیک بود

مسابقات فجر امسال از ویژگی مهمی برخوردار است که خود این مسابقات به نوعی کسب سهمیه المپیک هم هست. از طرفی با توجه به سیاست های فدراسیون جهانی وزنه برداری و اعمال سخت گیری های بیشتر در رابطه با دوپینگ به عبارتی سیاست های آنها به گونه ای بوده که بعضی کشورها که وارد ایران شدند اجازه شرکت پیدا نکردند و این هم به دلیل سیاست های ضددوپینگی بود.

امیدوارم وزنه برداران از میزبانی استفاده کرده باشند

می دانید که قرار بود که این مسابقات در استان خوزستان برگزار شود که در روزهای پایانی بنابه دلایلی امکان برگزاری در خوزستان فراهم نشد و فدراسیون تصمیم گرفت تا در محل فدراسیون برگزار شود. از لحاظ میزبانی استاندارهای بین المللی رعایت شده و از این بابت فدراسیون کار خوبی انجام داده و امیدوارم چون روز پایانی هم هست، وزنه برداران ما به خوبی از این میزبانی استفاده کرده باشند.

باید رضایت IWF را برای افزایش سهمیه جلب کنیم

خود اینکه مسابقات جام فجر از دیدگاه فدراسیون جهانی وزنه برداری (IWF) به عنوان مسابقات معتبر به شمار می رود، اتفاق مهمی است که امیدوارم شرایط خوبی برای وزنه برداری ما فراهم کند. اما ما در حال حاضر فقط دو سهمیه در المپیک داریم باید رضایت فدارسیون جهانی را جلب کنیم تا سهیمه ها را در المپیک بیشتر کند.

باید سهمیه نداشته بانوان را به آقایان منتقل کنیم

این نیاز به رایزنی دارد که کمیته المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون وزنه برداری باید تلاش کنند تا شانس حضور بیشتری برای وزنه برداران فراهم شود و از طرف دیگر با توجه به شرایط مصدومیت سهراب مرادی نگرانی های موجود برطرف شود و این وزنه بردار هم به رقابت ها برگردد و یکی از افرادی باشد که کسب سهمیه کند. امیدواریم تلاش خوبی داشته باشیم و با توجه به اینکه بانوان حضور ندارند، حداقل یک سهمیه اضافه کنیم. این که بشود یا نشود یک بحث دیگری است ولی ما باید تلاش خودمان را در این زمینه انجام دهیم.

داورزنی: نگفتم پاداش نمی‌دهیم و در جنگ هستیم

باید شرایط را برای برگزاری جام ملل فراهم کنیم

جام ملل که ایران به دو مدت دو هفته میزبان تیم های مختلف دنیا است و این لیگ را در ایران و درارومیه و اردبیل برگزارخواهیم کرد. از طرفی دیگر، تیم ملی هم باید خودش را برای مسابقات جام ملل آماده بکند.این لیگ به همراه مسابقات جام ملت های آسیا وجام جهانی که در پیش داریم، سه رویداد مهم است که باید تمام شرایط را برای این مسابقات فراهم کنیم.

شانس ایران و آمریکا برای صعود لیگ جهانی والیبال بالا است

با توجه به این که هفته پایانی برای سه سال در آمریکا برگزار خواهد شد، ما این پیش بینی را می کنیم چون دوهفته کشورمان میزبانی برعهده ما خواهد بود، شانس امتیاز بالاتری خواهیم داشت و فکر می کنیم که والیبال این شانس را دارد که جزو آن 5 تیم پایانی باشیم تا به اتفاق تیم امریکا بتوانیم هفته پایانی را برگزار کنیم .

تا بهار والیبال و کشتی سامان می گیرد

فرایند شرایط برگزاری اخذ ویزا و شرایط گرفتن ویزا و آماده سازی این سه رویداد مهم (والیبال ، کشتی و وزنه برداری ) باید پی گیری شود و از طرفی دیگری والیبال باید بتواند خودش را برای برگزاری جام جهانی جوانان و نوجوانان هم آماده کند و همچنین بانوان هم باید خودشان را برای جام ملت های آسیا آماده کنند که همه این ها می طلبد که فدراسیون یک ثباتی داشته باشد که الان سرپرست فدراسیون دارد کارش را به خوبی پیش می برد .

امیدواریم که در آغاز سال جدید برگزاری مجمع فدراسیون را فراهم بکنیم تا بهار بتوانیم موضوع روسای فدراسیون ها را تمام کنیم که هم والیبال وهم کشتی را سر و سامان ببخشیم . باید تا المپیک 2020 به یک ثبات خوبی برسیم و آن دغدغه ای که جامعه کشتی دارد در کوتاهترین زمان برطرف کنیم تا کشتی رئیس خود را بشناسد و مشکلات از بین برود.

در وزنه برداری صلاحدید مدیریتی به زودی تمام می شود

وزنه برداری که دو ، تا سه روز دیگر بررسی صلاحدید مدیریتی را داریم که باید آن را تمام کنیم تا فرایند تایید صلاحدید ها از مراجع مربوطه را پی بگیریم تا دریک پروسه زمانی بتوانیم دغدغه های وزنه برداری را هم انجام دهیم و نگرانی های جامعه وزنه برداری را بتوانیم از بین ببریم.

نگفتم پاداش نمی دهیم و در جنگ هستیم

دوستان متاسفانه قسمتی از صحبت ها را گونه ای دیگر اطلاع رسانی کردند و امروز هم دیدم که سایت وزارتخانه هم این را اصلاح کرد. بحث این بود که پاداش ها را چه زمانی می دهد و ما گفتیم که وزارتخانه در دو سه سال گذشته وزاتخانه خوش قولی خودش را نشان داده و پرداخت کرده. ما سال گذشته پاداش های 95 و 96 را پرداخت کردیم و در آخر اردیبهشت ماه و هفته اول خرداد قول را عملی کردیم.

گفتیم در سال 97 که ما مسابقات جاکارتا را داشتیم، شرایط به گونه ای رقم خورده که یک مقداری باید دوستان تحمل کنند تا ما بتوانیم به قولی که دادیم عمل کنیم. نگفتم که می خواهیم وارد جنگ شویم و بعد از جنگ می خواهیم کاری که گفتیم را انجام دهیم. گفتیم در جنگ اقتصادی به سر می بریم و باید شرایط را مدیریت کنیم.

مدال آور زیاد داریم و رقم پاداش ها قابل توجه است

الحمدالله اینقدر هم مدال بگیر داشتیم که رقم پاداش جالب توجه است. تلاش وزارتخانه این است که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. همیشه دو ماه تا زمان مورد نظر که اردیبهشت است فاصله است، اما من به خاطر اینکه برخی دوستانه عجله داشتند و فکر می کردند قبل از عید پرداخت پاداش ها تمام می شود. اولا اینکه هنوز سال تمام نشده و هنوز مسابقات داریم.

اعداد و رقمی که به جمع بندی رسیدیم بسیار قابل توجه است و تلاش وزارتخانه این است که منابع مالی این پاداش ها را تامین کند. آن چیزی که من صحبت کردم، فضایی پیش آمد که قرار است بعد از جنگ ما پاداش ها را بدهیم. بحث من این بود که همه در جنگ هستیم و باید تلاش کنیم این بحران را پشت سر بگذاریم. اما وزارت ورزش و مجموعه آن در تلاش برای تامین منابع مالی است تا در کوتاه ترین زمان ممکن پاداش ها پرداخت شود.

در انتخابات فدراسیون کشتی هیچ دخالتی نداریم

به هر ترتیب فدراسیون کشتی کار خود را انجام می‌‍دهد. حرف‌هایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود و می‌گویند کسانی خارج از مجموعه به دنبال حضور در فدراسیون کشتی هستند غلط است. آن چیزی که قرار است اتفاق بیافتد برگزاری مجمع فدراسیون کشتی برگزار شود.

مجمع تعیین می‌کند که چه کسی ریاست را بر عهده می‌گیرد و به این ترتیب نمی‌شود گزینه‌ای را تحمیل کرد. نه تنها در کشتی بلکه در والیبال، بسکتبال و هندبال هم نمی‌توان این کار را انجام داد. پس باید در یک فرآیند منطقی این اتفاق رخ دهد و قرار نیست کسی منصوب شود.

در این فضا یک عده قرار است کاندید شوند و به همین دلیل به دنبال این هستند سخنانی را مطرح کنند مبنی بر اینکه اتفاقاتی در حال رخ دادن است. هیچ اتفاقی قرار نیست رخ دهد و هر کسی احساس می‌کند که می‌تواند به کشتی خدمت کند و شرایط ثبت نام را هم دارد می‌تواند به فدراسیون مراجعه کرده و ثبت نام کند. برنامه خود را به مجمع کنند و آن‌ها تصمیم می‌گیرند. وزارت ورزش هم در این فرآیند هیچ دخالتی ندارد.

اگر فدراسیون جرمی مرتکب شده باشد با آن برخورد می‌کنیم

معاون وزیر در خصوص وجود شایعات در فدراسیون قایقرانی و دریافت پول از بازیکنان برای اعزام به مسابقات گفت: خبر آن را من یک ساعت پیش دیدم و خدایی نکرده این مسئله وجود داشته باشد قطعا با آن برخورد می‌کنیم. کسی اجازه ندارد این کار را بکند. یک وقتی در فدراسیون یک کلاس آموزشی برگزار می‌شود و افراد ثبت نام می‌کند و این فرق دارد با کسی که مدعی است عضو تیم ملی شده و برای اعزام به مسابقات پول می‌پردازد. قطعا این جرم است و اگر این مسئله صادق باشد با آن برخورد صورت می‌گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاشکی پیگیر پولهای گمشته تو فوتبال بودی و از تاج توضیح میخواستی واقعا اینقدر از تاج میترسی نکته با تاج همدست هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج