۸۳۸۶۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

افت صلاح و لیورپول، هدیه بزرگ به سیتی

فوتبال جزیره در آخرین ایستگاه‌های مهیج و جذاب خود شرایط بسیار نزدیک و پرهیجانی را بین تیم‌های مدعی قهرمانی و مبارزان منطقه اروپایی جدول، تجربه می‌کند.

فرهیختگان: فوتبال جزیره در آخرین ایستگاه‌های مهیج و جذاب خود شرایط بسیار نزدیک و پرهیجانی را بین تیم‌های مدعی قهرمانی و مبارزان منطقه اروپایی جدول، تجربه می‌کند. تساوی دو تیم فوتبال باشگاهی لیورپول و اورتون نیز به من‌سیتی انرژی مضاعفی برای حمله به قله داد و حالا پپ و مردانش بیش از پیش در تجربه با شکوه صبوری و پیوسته حرکت کردن، حس غرور دارند.

افت و خیز مرسی سایدی هم حدی دارد، هواداران لیورپول نمی‌دانند اکنون باید به پاس یک فصل قدردان صلاح باشند و به واسطه حاشیه‌های اخیر و پایین آمدن کیفیت فنی او، دلخور! لیورپول به واقع کنترل شرایط را از دست داده است و این منچسترسیتی است که باید از هدیه تقدیم شده، بهترین استفاده را داشته باشد.

وقتی منچسترسیتی برابر نیوکسل تن به شکست داد، تنها چیزی که هواداران لیورپول را شگفت زده و غمگین می‌کرد، تساوی این تیم برابر وستهام بود که در بدترین حالت ممکن رخ داد. اکنون منچسترسیتی در صدر جدول ایستاده و کنترل سرنوشت خود را در اختیار گرفته است و این برای پپ و مردانش بسیار ارزشمند و مهم است. به قول مورینیو در تحلیل برنامه تلویزیونی، اکنون لیورپول هر هفته دو بازی مهم دارد، یکی بازی خودش و دیگری بازی منچسترسیتی!

تساوی بدون گل سرخ‌های آنفیلد برابر اورتون البته روی کاغذ خیلی هم تلخ نبود اما دو دلیل عمده برای خشونت و درگیری هواداران این تیم خارج از استادیوم به چشم می‌خورد، اول بازی بسیار بد لیورپول که هر هوادار دوآتشه و خوش‌بینی را کاملا از ادامه مبارزه در فصل جاری ناامید می‌کرد و دوم بی‌تفاوتی بازیکنان پس از این تساوی و حتی شوخی‌های بی‌مورد این بازیکنان مقابل دوربین‌ها که از دید هواداران، توهین مسلم به هویت باشگاه است. چند بازیکن خوب لازم است تا لیورپول و مربی آن، بهانه نداشتن ستاره و کمبود بازیکن کلیدی نداشته باشد، محمد صلاح؛ میلنر یا هندرسون کافی نیستند؟

در پایان هفته بیست‌ونهم جدول لیگ برتر فوتبال جزیره، چلسی برابر فولام به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کرد و منچسترسیتی موفق شد در خانه بورنموث به پیروزی برسد. تساوی تاتنهام و آرسنال هم تاثیر کلیدی در ثبات جدول داشت. در هفته آینده فوتبال جزیره نیز منچسترسیتی در خانه خود پذیرای واتفورد است و لیورپول باید از برنلی پذیرایی کند. چلسی مقابل ولورهمپتون صف‌آرایی خواهد کرد و دال آرسنال و منچستریونایتد دیدنی خواهد بود.

تیم مهم مدعی که ۲۸ بازی کرده باشد و با یک بازی کمتر کورسوی امیدی به صعود خواهد داشت، چلسی است که با ۵۶ امتیاز پشت سر آرسنال ۵۷ امتیازی همچنین منچستریونایتد ۵۸ امتیازی در رتبه ششم جدول ایستاده است و حق دارد مدعی رسیدن به منطقه اروپایی باشد. تاتنهام ۶۱ امتیازی اما مشخصا امیدی به فتح رتبه دوم نخواهد داشت و لیورپول با ۷۰ امتیاز منتظر لغزش من‌سیتی ۷۱ امتیازی خواهد ماند.

در منطقه قرمز جدول نیز تیم‌های فانوس به دست عبارتند از هادرسفیلد ۱۴امتیازی و نگون بخت، فولام ۱۷ امتیازی و کادریف ۲۵ امتیازی که امیدوار به لغزش ساوتهمپتون است. تفاضل گل تیم‌های مدعی در جدول نیز قابل تامل است، منچسترسیتی با در اختیار داشتن عدد ۵۶ در ستون تفاضل گل، حق دارد فخر بفروشد و تفاضل گل ۴۹ لیورپول نیز نشان از خط حمله خوب و زهردار این تیم دارد. اما تیم سوم یعنی تاتنهام عدد ۲۶ را به خود اختصاص داده که اختلاف تامل برانگیزی را تداعی می‌کند.

تیم‌های مدعی در فوتبال جزیره البته در حد اروپا نیز ترافیک شدید بازی دارند و باید مراقب جایگاه خود در لیگ قهرمانان اروپا و البته لیگ اروپایی هم باشند. در لیگ قهرمانان اروپا، تاتنهام، منچسترسیتی، منچستریونایتد و لیورپول باید برای مقاله با ویروس مصدومیت‌های اروپایی حسابی مراقب باشند و البته هیچ کدام از این میدان‌های مهم و معتبر را قربانی دیگری نکنند.

در لیگ اروپا نیز چلسی و آرسنال دو تیمی هستند که در کنار بازی‌های سنگین اروپایی باید مراقب جایگاه خود و کسب سهمیه در جدول لیگ برتر جزیره باشند. چند هفته بیشتر به پایان لیگ برتر جزیره باقی نمانده و مربیان به خوبی می‌دانند که تنها جنگ تاکتیکی در این میان مطرح نیست و باید مراقب روحیه بازیکنان و حواشی وابسته به امپراتوری رسانه‌ها هم باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج