adexo3
۸۴۵۰۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کنترل هوایی جاده‌های شرق تهران در نوروز ۹۸

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: یک فروند جایروپلن به‌منظور کنترل ترافیک جاده‌های شرق استان تهران و گشت هوایی در این حوزه مستقر شده است.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: یک فروند جایروپلن به‌منظور کنترل ترافیک جاده‌های شرق استان تهران و گشت هوایی در این حوزه مستقر شده است.

سرهنگ سیاوش محبی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: ترافیک جاده‌های شرق استان تهران با استفاده از جایروپلن از طریق هوایی کنترل می‌شود و گره‌های ترافیکی به همکاران مستقر در جاده ابلاغ شده و آن‌ها برای رفع گره ترافیکی اقدام می‌کنند.

فرمانده پلیس‌راه شرق استان تهران افزود: جایروپلن با ظرفیت دو سرنشین از سوی هواناجا در اختیار ناجای شرق استان تهران قرار گرفته و تا پایان تعطیلات در اختیار ما قرار دارد و در زمان بروز گره‌های ترافیکی جاده‌ای و مأموریت‌ها از آن بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس راه با تمام توان و امکانات از ۲۵ اسفند ۹۷ تا پایان روز ۱۷ فروردین ۹۸ در آماده‌باش کامل هستند.

محبی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس راه به منظور روان‌سازی ترافیک به‌طور شبانه‌روزی در محورها مستقر هستند.

وی تاکید کرد: پلیس خود را خادم مردم دانسته و تمام سعی و توانش را به کار می‌بندد تا لبخند رضایت را بر لبان مسافران نوروزی، هموطنان و همشهریانش بنشاند.

سرهنگ محبی در پایان به مهمان‌نوازی مردم شهرستان‌های شرق استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: مردم این شهرها با رفتار خوب خود باعث شده‌اند، اکثر هموطنانی که این مناطق را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند در پایان با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج