۸۳۹۴۸۷
۱۰ نظر
۵۰۰۱
۱۰ نظر
۵۰۰۱
پ

سینگ: یک کاشته برای بیرانوند کنار گذاشته‌ام

نساجی بعد از تساوی که در بازی برابر نفت مسجد سلیمان به دست آورد در هفته بیست و یکم باید در یک دیدار جذاب و دشوار به مصاف پرسپولیس برود.

ورزش سه: نساجی در این بازی شانس هایی هم دارد ، این تیم در ورزشگاه وطنی قائمشهر و با حضور هواداران پرشور نساجی برابر حریف نامدارش به میدان می رود. با این حال آمادگی اینروزهای نساجی و فاصله کم بازی پرسپولیس در لیگ قهرمانان با این مسابقه، مازندرانی ها را به کسب موفقیت در این بازی امیدوارتر کرده است.

امید سینگ مهاجم جنوبی تیم نساجی درباره شرایط اینروزهای تیمش گفت:« در چند بازی اخیر دو مساوی با ذوب آهن و تراکتورسازی که تیم‌های خوب لیگ برتر هستند داشتیم. مقابل پارس جنوبی که ۱۰ نفره شدیم و مسجدسلیمان که یک تصمیم برد را از ما گرفت. حق‌مان برد بود. »

او درباره تساوی هفته گذشته برابر نساجی هم افزود:«تنها کسی که می‌توانست سه امتیاز را از نساجی بگیرد داور مسابقه بود. داور جو را متشنج کرد و نگذاشت سه امتیازی که حق‌مان بود را بگیریم ودر عرض چند دقیقه پایانی بازی برد ما را به تساوی تبدیل کرد. آن هم در مسابقه‌ای که حداقل باید راحت با سه، چهار گل برنده می‌شدیم.»

مهاجم و وینگر سرعتی تیم نساجی با اشاره به حضور مجید جلالی از نیم فصل دوم به عنوان سرمربی تیم گفت:« وقتی آقامجید کار را شروع کرد کمی زمان برد تا بازیکنان بتوانند با تفکرات ایشان آشنا شوند. من هم شرایطم بهتر از قبل است چون آن آزادی عملی که دوست دارم را در تیم ایشان پیدا کردم و به راحتی می‌توانم فوتبال بازی کنم. آقامجید علاقه زیادی به بازیکنان سرعتی و تکنیکی دارد و این برای من یک امتیاز است و قطعا این تیپ بازیکنان دوست دارند با چنین مربی‌ای کار کنند.»

او در ادامه درباره شرایطش در نساجی گفت:« راستش من در ابتدای فصل به خاطر هواداران نساجی و جواد نکونام به این شهر آمدم و البته هدفم این بود که به تیم ملی برسم اما اگر این اتفاق نیفتاد تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی هند دعوت شوم.»

سینگ همچنین با اشاره به بازی حساس تیمش روز جمعه برابر پرسپولیس گفت:« درست است پرسپولیس شرایط نیم فصل اول را نداشته و بازیکنان زیادی را الان در اختیار دارد اما اینکه یک تیم در یک هفته دو بازی داشته باشد می تواند این تیم را به دردسر بیاندازد . در مجموع امیدوارم سه امتیاز این بازی حساس مال نساجی باشد. خودم سعی دارم در این بازی گل بزنم و از الان یک ضربه کاشته برای بیرانوند کنار گذاشته‌ام.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیر مرد پرسپولیسی.

      اول ببین تو ترکیب هستی یانه ؟بعد شاخ وشونه بکش ،از آخرین گلی که زدی چند قرن گذشته ؟این کری ها وخالی بندیهات روبذار وقتی در مقابل ناسیونال دهدشت ، اتلتیکو ممبی ولیکک سیتی قرارگرفتی .

      پاسخ ها

      • مموتی گلو

        شما بگو مگه میفهمه ...فقط حرافی میکنن...

      • سعید از دهدشت

        داداش عمرا به ما گل بزنه یه دنیا یه پرسپولیس ویه دهدشت

      • بدون نام

        چه خاطره بدی از دهدشت داری ؟؟

    • بدون نام

      خیلی حقیرتر از اون هستی که برا بیرو کری بخونی کوچولو

    • محسن

      ای جان .کوچولو ناز نازی

    • بدون نام

      شش تایی نشین صلوات

    • بدون نام

      ناموسا چرا پیام هامونمیزاری

    • بدون نام

      برو بچه جان برو بگو بزرگترت بیاد ، سینک ظرفشویی

    • فریبرز cr7

      اخه تو مال این حرفایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج