۸۳۹۶۵۵
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

یورش تیمِ برانکو به یک شهر تازه؛ دوازدهمین فتح

بعد از ناکامی مقابل نفت مسجدسلیمان، سفر به قائمشهر آخرین فرصت این فصل برانکو برای اضافه کردن یک شهر جدید به لیست فتوحاتش در ایران خواهد بود.

وبسایت نود: پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، نتایج خوبی می‌گیرد اما موفقیت این تیم، فقط در بازی‌های خانگی خلاصه نمی‌شود. تا قبل از این فصل و افت نسبی سرخپوشان، آن‌ها بهترین تیم لیگ برتر در بازی‌های خارج از خانه بودند و در شهرهای زیادی، جشن پیروزی گرفتند. ۱۱ شهر، که این هفته می‌تواند به عدد ۱۲ برسد.

اولین شهری که پرسپولیس و برانکو درآن پیروز شدند، تهران بود. برانکو لیگ چهاردهم که کارش را در پرسپولیس شروع کرد، فقط دو بازی مقابل پیکان و استقلال را در ورزشگاه آزادی برد. لیگ پانزدهم، روزهای خوب برانکو و سرخپوشان آغاز شدند. بردن فولاد در اهواز، اولین پیروزی آن‌ها در دیگر شهرهای ایران بود. سپس تا پایان لیگ پانزدهم تبریز، مشهد، شهرقدس، قم و انزلی را هم فتح کردند و اولین بار مقابل تراکتورسازی، سیاه جامگان، راه آهن، صبا و ملوان در این شهرها پیروز شدند.

لیگ شانزدهم، پرسپولیس سرانجام در سومین سفر به اصفهان، سپاهان را برد و توانست در این شهر هم به پیروزی برسد. اصفهان، تنها شهری بود که آن فصل به لیست پرسپولیسی‌ها اضافه شد.

آن‌ها در آبادان، مقابل صنعت نفت تازه برگشته شکست خوردند. لیگ هفدهم اما، برانکو و پرسپولیس هیچ فرصتی را از دست ندادند. در آبادان صنفت نفت را بردند، در جم پارس جنوبی را شکست دادند و در رشت، مقابل سپیدرود پیروز شدند. بردهایی که شهرهای فتح شده توسط آن‌ها را به ۱۱ رساند.

این فصل با صعود نفت مسجدسلیمان و نساجی، شانس پیروزی در دو شهر جدید برای برانکو بدست آمد. او دو هفته قبل، مقابل نفت مسجدسلیمان این فرصت را از دست داد و مقابل نساجی، فرصت جبرانش را دارد. از آخرین بازی رسمی پرسپولیس در قائمشهر، بیشتر از دو دهه می‌گذرد و برانکو، فرصت دارد تا از حضور این تیم در لیگ برتر استفاده کند و با تیمش در یک شهر جدید، دور افتخار بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انشالله با کمک داور و فدراسیون این بازی رو هم میبرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج