۸۳۹۷۹۷
۱۸ نظر
۵۰۱۲
۱۸ نظر
۵۰۱۲
پ

اختلاف زن و شوهر، منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از قتل یک زن توسط همسرش خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از قتل یک زن توسط همسرش خبر داد.

سرهنگ جمشیدباقری در تشریح این خبر بیان کرد: در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه شب گذشته گزارشی مبنی بر درگیری فیزیکی یک زن و شوهر به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ داده شد که پس از اعلام گزارش تیمی از کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی در همین باره ادامه داد: پس از حضور در صحنه مشخص شد، زن ۱۸ ساله را به علت جراحات وارده قبل از حضور مامورین به بیمارستان منتقل کرده بودند که بیمارستان اعلام کرد، متاسفانه وی جان باخته بود.

باقری با اشاره به این‌که مامورین مرد ۲۸ ساله را در خانه به صورت درازکش یافتند عنوان کرد: مرد مجروح نیز توسط اورژانس و فوریت‌های پزشکی در اسرع وقت برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان بعثت منتقل شد.

وی تصریح کرد: این موضوع نیز به بازپرس کشیک دادسرا و کارآگاهان دایره جنایی آگاهی اطلاع داده شد و مرد ۲۸ ساله پس از مراحل درمان مورد بازجویی قرار گرفت.

باقری با اشاره به این‌که این مرد از ناحیه دست و گردن با ضربات چاقو آسیب دیده بود خاطرنشان کرد: در روز گذشته این زوج در حالی که با یکدیگر اختلاف داشته پس از بازگشت از دادسرا، در خانه با یکدیگر مشاجره لفظی و سپس درگیر می‌شوند که مرد به علت شدت عصبانیت با یک سیم برق اقدام به خفه کردن همسر خود می‌کند و پس از دقایقی هنگامی که می‌فهمد تنفس همسرش قطع شده اقدام به خودزنی و خودکشی می‌کند.

وی بیان کرد: این مرد ۲۸ ساله با وارد کردن ضربات به گردن و دست‌های خود به وسیله تیغ سعی در خودکشی داشته است.

باقری اضافه کرد: برابر بررسی مقدماتی ظاهرا متهم پس از آن‌که با تیغ به نقاط مختلف بدن خود آسیب رسانده بود سعی داشته که با بریدن شیلنگ بخاری به زندگی خود خاتمه دهد که با حضور همسایگان در اجرای تصمیم خود ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان افزود: جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم به قتل نیر در حال حاضر در بیمارستان بستری و تحت نظارت است و در راستای تحقیق و بازرسی بیشتر پرونده به دایره جنایی آگاهی ارسال شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه این جنایات برای نداری است زن پول میخواهد مرد هم ندارد...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        13/33کاربر عزیز و گرامی، من در خدمت شما چهل و دو سال است که با نداری با زنی که چون سواد نداشت و تحت تاثیر خواهرانش البته دو نفرشان قرار میگرفت و هر از گاهی با اینکه خود من یکی از مخالفین زدوخورد بین مرد و زن هستم پیش می آمد، اما با این حال هرگز او اخلاق خود را تغییر نداد، با توجه به پنج دختر که داشتم و جهت آینده شان خودم را فدا کردم، به خداوند متعال قسم هنوز که هنوز است نیز حرف و مرام مرا نمی داند چون شعوری باید داشته باشد تا بفهمد متاسفانه نه شعور را دارد و نه میفهمد، کلا خانواده آنها تصور میکنند بهترین هستند اما اینگونه نیست، یعنی لجاجت با دختر خودش را چگونه میتواند توجیه کند، ولی من بخاطر دخترها خودم را فدا کرده ام، چون راه حل دیگری نبود یا میباید او را میکشیم یا طلاق میدادم، که در هر دو صورت فدایی اصلی دخترها یم می شدند، با اینکه شب و روز در عذاب هستم ولی بخود فشار می آوردم تا دخترهایم این لجاجت های بی مورد را متوجه نشوند و تا زنده هستم این روش را ادامه می دهم تا خداوند چه خواهد و چه شود، خداوند هم این زن جوان را بیامرزد و به خانواده او صبر عطا کند،

    • بدون نام

      عوضش. امنیت داریم هر۴نفر۱نفرروانین توایران طبق امار وبیشترشم ازبیکاری وفقرحالا بازم بودجه ومنابع شغل ایران وایرانی هزینه حدود۲۰ملیوت اتباع خارجی افغانی کنیدورشدشون اینقدرزیاد۸درصدوایرانیا۱درصدبعدمیایین میگین بیکاری وفقرنجومی بی ابی کم بودجگی داریم ودم خروس وباورکنیم وقسم حضرت عباس ...وپس خرج اینهاکه بالا۲۰۰سال بودجه ومملکت وفقط ازلحاظ شغلی به هرایرانی سالی بالا۳۰۰ملیون تومان ضرروهزینش عواقبش این میش ازماست برماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو روانی هستی جمع نبند لطفا

    • اسماعیل

      بابا ملت رو بدبخت کردین دیگه همه عصبی وناامید شدن .....حالا ۱۰۰درصد اختلاف این زن وشوهر جوون رو مسئله مالی بوده.تو این اول زندگی بدبخت شدن.فقط خدا ازتون نگذره.

    • بدون نام

      وقتی برای طلاق اینقدر مشکلات درست شود تا زن و مرد با عدم تفاهم به هر صورت ادامه زندگی دهند ' این جنایات پیش می آید

    • بدون نام

      زن چقدر فشار آورد مرد بیچار به این روز افتاد خدارحم کند به این مرد.دلم برایش سوخت...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک طرفه به قاضی نرو

    • بدون نام

      یک لحظه عصبانیت چه بدبختی های رقم میزنه

    • بدون نام

      نامرد لقمه حروم دختر مردم کشته شروع کرده به فیلم بازی کردن والا اگر میخواست خودش را بکشه راحت میتونست اینکار را بکنه حتما معتاد بوده یا تن به کار نمیداده والا آن دختر ازدواج کرده زندگی کنه وخوشبخت بشه در کنار همسرش

    • بدون نام

      بله گل سنبل که میگن همین ایران خودمون هس

    • بدون نام

      همه کاری هم مردم میکنن پلیس تماشاچی شده مگه نباید از مشاجره و خفه کردن زن و خود زنی و بریدن شیلنگ ...زمانشو حساب کنید تا دمر افتادن مرد اگه خواستید سری بعد یه گشت موتوری بفرستید . همسایه ما زن نفت ریخت رو سرش و زنگ زدم مامور رسید ولی تماشا میکردو سمت زن نمیرفت میگفت .....من هجوم بردم زدم زیر فندکش و تعادلش را بهم زدم از پشت دستاشو گرفتم گفتم بیار دستبند قانونتو را بزن تایکم اروم بشه که بعد زنها از همسایه ها اومدن ؛ مامور هم نوشت و رفت

    • بدون نام

      اخه چرا بچهاتون با این سن کم شوهر میدین هنوز چیزی ا ز زندگی متأهلی یادشون ندادین

    • زهرا

      خاک توسرمرده احمق خوب زنتونمیخواستی طلاقش میدادی چرادخترمردم بکشی چرامداواش میکنیداون که اخرش اعدامه

    • طوطی

      دخترهای لوس ننور بهتر ازدواج نکنند چون
      ظرفیت ندارند مثل مفتش خانم 45سالگی
      ازدواج کنند تاشوهرشان قاتل نشه.
      بیشتر پیر دخترا عجوزه وترشیده اند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر طوطی با سلام و اینکه خیلی خیلی برایتان احترام قائلم ولی فقط گم شو زبونتو ببند چون نه همه دخترها بد هستند نه همه پسرها،!!!

      • بدون نام

        کاربر طوطی با سلام و اینکه خیلی خیلی برایتان احترام قائلم ولی فقط گم شو زبونتو ببند چون نه همه دخترها بد هستند نه همه پسرها،!!!

    • اکبر

      فقر فقر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج