جاباما
۸۴۰۱۲۷
۸ نظر
۵۲۵۰
۸ نظر
۵۲۵۰
پ

لباس‌هایی که خانم‌ها نباید در سفر بپوشند

یکی از اقدامات سفر، ساک بستن است. شاید به نظر شما این کار راحت باشد، اما در واقعیت اینطور نیست، زیرا شما باید لباس‌هایی که بر می‌دارید را با نهایت دقت انتخاب کنید. به راستی چه لباس‌هایی مناسب و چه لباس‌هایی غیر قابل استفاده اند.

برترین - ترجمه از پردیس بختیاری: یکی از اقدامات سفر، ساک بستن است. شاید به نظر شما این کار راحت باشد اما در واقعیت اینطور نیست زیرا شما باید لباس هایی که بر می دارید را با نهایت دقت انتخاب کنید. به راستی چه لباس هایی مناسب و چه لباس هایی غیر قابل استفاده اند. اگر بی فکر عمل کنید، باعث می شود بیش از حد لباس با خود حمل کنید، در حالی که اکثر آنها مورد استفاده قرار نمی گیرد.

لباس‌هایی که خانم‌ها نباید در سفر بپوشند

در این مطلب ما لباس ها و اکسسوری هایی را که خانم ها نباید در سفر بپوشند را برایتان آورده ایم تا در تعطیلات پیش رو، سبک تر سفر کنید.

لباس سفید در هواپیما

اگر می خواهید برای سفر لباسی سفید به تن کنید، بهتر است که آنها را تا رسیدن به مقصد از چمدان تان در نیاورید. شاید بخواهید که از همان لحظه ورودتان به مقصد، با پوشیدن لباسی سفید، استایلی خاص و متفاوت داشته باشید اما بدانید که این کار به هیچ عنوان منطقی نیست. لباس شما ممکن است در تماس با صندلی های وسیله نقلیه، سرویس بهداشتی یا حتی هنگام غذا خوردن در راه، کثیف یا لک شوند. حتی اگر لباس های شما از جاده هم جان سالم به در ببرند، ممکن است که هنگام جا به جا کردن چمدان ها کثیف شوند. بنابراین این ریسک را نکنید و لباس های سفیدتان را برای زمان دیگری به تن کنید.

جواهرات گران قیمت و توی چشم

انداختن زیورآلات یا جواهرات گران و توی چشم، یکی از اشتباهاتی ست که اکثر مسافران مرتکب می شوند. اما چرا این کار اشتباه است؟ اگر شما جواهراتی از خودتان آویزان کنید که گران قیمت، توی چشم یا بزرگ و سنگین باشد، توجهات دزدها و کیف قاپ ها را به خود جلب می کنید. آیا دوست دارید که مسافرت به کام شما تلخ شود؟ بنابراین بهتر است که به جای زیورآلات سنگین، مدل های سبک تر و ارزان تر را به خود آویزان کنید.

لباس‌هایی که خانم‌ها نباید در سفر بپوشند

کفش پاشنه بلند یا صندل های بندی

از آنجا که شما در سفر مدام در حال راه رفتن هستید، باید کفشی به پا کنید که راحت باشد، بنابراین پوشیدن کفش های پاشنه دار یا صندل های بندی که هی مدام باز می شوند، راه رفتن را برایتان سخت می کنند. اگر چه شما در آن کفش ها جذاب تر به نظر خواهید رسید اما آیا ارزش دارد که جذابیت تان را فدای سلامتی و خستگی پاهایتان کنید؟ اسنیکرها بهترین انتخابی ست که شما می توانید داشته باشید. اگر می خواهید صندل بپوشید، مدل های جلو بسته آن را انتخاب کنید تا از آسیب های وارده به پاهایتان جلوگیری شود.

کمربندهای تزیینی در هواپیما

یکی دیگر از اکسسوری هایی که باید در هواپیما از آن دوری کنید، کمربندهای تزیینی ست. اگر چه این کمربندها جذاب اند اما بهتر است که این تیپ تان را برای هواپیما انتخاب نکنید زیرا مجبور می شوید که هنگام خروج از گیت، آن را در آورید و در سبد اسکن قرار دهید. این کار نه تنها وقت شما بلکه وقت دیگران را نیز می گیرد، پس بهتر است که دور آن را برای مکانی چون فرودگاه خط بکشید.

لباس های رنگ روشن و جیغ

اگر چه شما دوست دارید در سفر لباس های شاد با رنگ های روشن و جیغ به تن کنید، اما بهتر است که در کنار آنها، چند دست لباس تیره یا به رنگ های خنثی ای چون سرمه ای یا خاکستری را نیز جای دهید. آیا به مکان هایی که می خواهید بازدید کنید فکر کرده اید؟ شاید بازدید از مکان های مذهبی هم در لیست برنامه هایتان باشد، آنوقت اگر لباس های تیره و سنگین به تن نداشته باشید، در ورود به این اماکن دچار مشکل خواهید شد. بنابراین همیشه یک دست لباس به رنگ های تیره در چمدان تان قرار دهید.

لباس های ضخیم

مطمئنا شما هم می دانید که دمای هوا، به خصوص در فصلی چون بهار، مدام در حال تغییر است، از این رو ترجیح می دهید که چند دست لباس گرم و ضخیم هم در چمدان تان قرار دهید، اما کار عاقلانه این است که به جای برداشتن لباس های ضخیم و جاگیر که ممکن است اصلا هیچوقت به کارتان نیاید، یک ژاکت بردارید که در صورت احساس سرما روی لباس تان به تن کنید. یکی از ترفندهایی که به کمک شما می آید، لایه ای لباس پوشیدن است. در این شرایط می توانید خیلی راحت آنها را کم یا زیاد کنید. شما می توانید از این ترفند برای داخل هواپیما هم استفاده کنید.

لباس‌هایی که خانم‌ها نباید در سفر بپوشند

عطر در وسایل نقلیه عمومی

اگرچه خوشبو بودن همه جا جذاب است اما در مکان های بسته ای چون وسایل نقلیه عمومی می تواند آزار دهنده باشد. آیا شما دوست دارید که در هواپیما یا اتوبوس در کنار فردی بنشینید که عطرش را روی خودش خالی کرده است؟ از آنجا که عطر کاملا سلیقه ای ست، ممکن است که دیگران از بوی عطر شما خوش شان نیاید یا حتی نسبت به آن آلرژی داشته باشند. بوی عطر در چنین مکان هایی مثل این است که شما ظرف غذایتان را باز کنید و بوی آن همه جا پخش شود. بنابراین بهتر است که از عطر زدن در هواپیما، اتوبوس، قطار و غیره... خودداری کنید.

لنز در هواپیما

اگر شما عادت به گذاشتن لنز چشم دارید، بهتر است که این کار را در هواپیما انجام ندهید. از آنجا که محیط داخل هواپیما به دلیل کاهش فشار بسیار خشک است، ممکن است که برای چشم هایتان حساسیت ایجاد کند. بنابراین در این مواقع بهتر است که به جای لنز از عینک استفاده کنید. چشم های شما نیز از این بابت از شما تشکر خواهند کرد.

کیف بزرگ

شما در سفر مدام به این ور و آن ور می روید، آیا به نظرتان حمل کیف دستی بزرگ کاری عاقلانه است؟! در این شرایط کیف های کوچک رو دوشی نه تنها جای کمتری می گیرند و دست تان را آزاد می گذارند بلکه امنیت بیشتری نیز دارند. از آنجا که شما جز کیف پول و گوشی یا در نهایت یک رژ به وسیله دیگری نیاز ندارید، بهتر است که کیفی کوچک را برای سفرتان انتخاب کنید. علاوه بر آن به فرم بسته شدن کیف تان نیز دقت کنید. کیفی که انتخاب می کنید باید زیپ یا دکمه دار باشد، در غیر این صورت خیلی راحت مورد حمله کیف قاپ ها قرار خواهند گرفت.

لباس‌هایی که خانم‌ها نباید در سفر بپوشند

تکونولوژی

اگر چه شما هم مانند دیگران دوست دارید که از تک تک لحظات سفرتان بهترین عکس ها را بگیرید اما به همراه داشتن دوربین های حرفه ای، مونوپادها یا تبلت های بزرگ، نه تنها جاگیرند و در دست های شما سنگینی می کنند، بلکه احتمال دزدیده شدن را هم دارند. از این رو بهتر است که از دوربین موبایل تان استفاده کنید و دور اکسسوری های بزرگ و گران قیمت دیگر را خط بکشید. در مورد گوشی موبایل تان هم، بهتر است آن را در جایی امن در کیف تان قرار دهید و در صورت نیاز از کیف تان خارج کنید.

منابع: thetravel، townandcountrymag

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسیار جالب و کاربردی بود ..مرسی برترین ها :)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه خنگايي برترين ها رو مي خونن

    • بدون نام

      ننه جون آقای کروبی هم این چیزا را میدونست

    • بدون نام

      برترين ها مي خواي كم كم براي خودت يه كتاب مقدس چاپ كن تا بهمون بگي دقيقا چي كار كنيم چي كار نكنيم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو تو سفر طلا جواهر بپوش با چکمه ی پاشنه سوزنی خخخخخخ

      • بدون نام

        قشنگ معلومه خودت ازون خزو خیلایی که تو سفر شور ارایش کردنو درمیارن

      • بدون نام

        خدمت شما عزيزان عرض كنم كه اينا چيزايي هست كه همه مي دونن و نيازي نيست يكي بهشون بگه من درحالت عادي هم هميشه لباس راحتي مي پوشم و اهل جواهر و آرايش نيستم! ولي خب شما كلا خنگيد و نيازيد يكي قدم به قدم بهتون بگه چه كار بكنين

    • بدون نام

      جالب بود فقط اون آخری تکنولوژی هست که باید تصحیح بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج