۸۴۰۶۰۴
۴۲ نظر
۵۰۰۷
۴۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بازگرداندن املاک مصادره‌ای زمان پهلوی به مردم

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امام فرمودند آنچه طاغوت از اموال جمع‌آوری کرده باید به صاحبان آن برگردد، گفت: رهبری دستور دادند بنیاد اسناد این املاک را تهیه کند و به همان‌هایی که در دست آن‌ها هست بدهد.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی امروز در مراسم اهدای هشتاد هزارمین سند املاک علوی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام دهم بیان کرد: از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آثار ماندگار و همیشه جاوید این امام بزرگوار زیارت جامعه کبیره است که شناسنامه اهل بیت(ع) است که باید این پیوند با این زیارت‌نامه داشته باشیم.

وی با اشاره به حلول ماه رجب گفت: ماه رجب ماه دعا و استغفار است و ایام، ساعات و روز و شبش فرصتی گرانبها محسوب می‌شود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به ورود به دوره دوم انقلاب اسلامی و چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: چهل سال پرماجرا، پرحادثه و پر توطئه علیه نظام نظیر کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، غائله کردستان و امثال آنها را گذراندیم.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مردم پایدار ماندند، همین مردم ایلام در جنگ تحمیلی سختی‌های زیادی تحمل کردند و اولین سفر استانی مقام معظم رهبری هم به ایلام بود که استقبال باشکوهی نظیر دیگر سفرهای استانی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ایشان انجام شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: پهلوی ۴۵۰ هزار پرسنل ارتش، ۶۰ هزار پرسنل ژاندارمری و ۵۵۰۰ پرسنل ساواک داشت، اما از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم دریده شد که رهبری این نهضت از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عوامل شکست دادن پهلوی بود. امام(ره) شخصیتی بود که یک نقطه ضعف در زندگی نداشت و پاک زیست، ضمن آن‌که حمایت ملت و مردم از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امام عامل دیگر سقوط پهلوی بود.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد: رضاخان فاسد در قضایای بنیاد پهلوی خیانت‌های زیادی به مردم کرد، املاک را به زور از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مردم می‌گرفتند، سیر هم نمی‌شدند. فساد دربار زیاد بود، شاه، خانوادهاش و اطرافیانش همگی به فساد شدید آلوده بودند.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طاغوت جشن ۲۵۰۰ ساله را راه انداخت که فقط هزینه پذیرایی آن جشن ۳۰ میلیون دلار می‌شد. غذا از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رستورانی در پاریس به همراه گارسون با هواپیما به شیراز می‌آوردند؛ جشن هنر شیراز افتضاح بزرگ شاه بود. در ماه مبارک رمضان مقابل مردم روزه‌دار شیراز در خیابان زند زن و مرد خارجی را به هم آمیختند تا مثلاً طریقه تقرب جنسی را به مردم بیاموزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین گلپایگانی بیان کرد: اما اتحاد مردم و همراهی آن‌ها با امام شاه را شکست داد. روز ۱۹ بهمن همافران که پرسنل شجاع نیروی هوایی بودند، در مدرسه رفاه به خدمت امام رسیدند و با رهبر بیعت کردند که آن زمان کمر نظام طاغوت شکست و منجر به پیروزی انقلاب شد.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: مقام معظم رهبری فرمودند امام نظام پوسیده شاهنشاهی را برانداخت و حکومت اسلامی را راه انداخت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اوایل پیروزی انقلاب امام(ره) فرمودند آنچه طاغوت از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اموال جمع‌آوری کرده است باید به صاحبان آن برگردد و صرف مستضعفان شود که بعدا بنیاد علوی تشکیل شد. آنهایی که در این املاک مستقر بودند هیچ سندی نداشتند، چند ده مورد نامه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سوی متصرفان این املاک به دفتر رهبری آمد که رهبری فرمودند؛ بنیاد اسناد این املاک را تهیه کند و به همان‌هایی که در دست آن‌ها هست بدهد. در همین راستا بنیاد مستضعفان هیأتی برای شناسایی مالکان اراضی تشکیل داد، اسناد تهیه شد و ثبت اسناد هم همکاری کرد تا این مهم انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: تاکنون ۷۷ هزار سند در این حوزه به دست مردم رسیده است و امروز ۳۰۰۰ سند دیگر هم اهدا می‌شود که اغلب بلاعوض است.

وی توصیه‌ای هم به اهل سنت و شیعیان داشت و گفت: برادران اهل سنت و علمای اهل شیعه بدانند که هر حلقومی که صدای اختلاف از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آن صادر شود، حلقوم شیطان است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آمریکا غلط می‌کند به اینجا حمله کند، صدها سال است که سنی و شیعه با هم زندگی کرده‌اند، با هم مراوده داشتند، همسایه دیوار به دیوار بودند. اما حالا احمقی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آن طرف بلند می‌شود و چیزی می‌گوید و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آن تکفیری، داعشی و طالبانی درمی‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: نباید اجازه داد کسی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اختلاف صحبت کند و این اتحاد شیعه و سنی نعمتی بزرگ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • AAAAAAAAAAA

      پس بنیاد مستضعفان تعطیل.

      پاسخ ها

      • گوش مخملی

        مردم منظورشان خودشون هستن یعنی همون ۴٪ هاست نه ملت ایران

      • ایرانی

        به یکی دو تا از مردم نیازمند !
        بیچاره ها هوس کردن برن کانادا

    • بدون نام

      دوران شاه چه هزینهای سنگینی خرج شده !!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونو ول کن چپاول و اختلاسهای امروزه رو ببین اگه نمیبینی معلومه از ریشه نابینایی

    • بدون نام

      کدام مردم ما که ندیدم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم اونا نه مردم ملت ایران

    • دلخون

      بگو که به چه کسانی خواهید داد؟

    • بدون نام

      به مردم یا خودتون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسلما خودشون

    • بدون نام

      دیگه املاکی باقی نمانده آقایون همه رو بالا کشیدن

    • بدون نام

      نه بابا . اموالی رو که شماها هاپولی کردین چی ؟ اونا رو هم پس میدین ؟؟؟

    • بدون نام

      حاج اقا والا ما نه پولی دیدیم نه املاکی که گیرمون اومده باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همش سر کاریه

    • بدون نام

      شما خسارت جنگی راازعراق وپولهای اختلاس شده را برگردانید که میلیون برابر از برده های پهلوی بیشتراست ثروت پهلوی پیش کش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الان یه وزیر ثروتش از شاه بیشتره بیچاره خاندان پهلوی اسمشون بد در رفته

    • بدون نام

      باشه مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیزی نمانده که به مردم برسه همه را خودتون کشید بالا همین خود ت چقدر بالا کشیدی حرام تون باشد اه گرسنه ها کودکان جوانان بیکار به گردن همه تون

      • زینالی

        چرا بعد از 40سال?

    • بدون نام

      ۳۰ میلیون دلار
      با قیمت دلار خودشون میشده 210میلیون تومن چیزی نیست

    • بدون نام

      واقعا راست میگی یا چیزی زدی بده ما هم بزنیم خیلی حالو هوای خوبیه

    • بدون نام

      حالا بعدازچهل سال خوردن وبردن واستفاده کردن، منت رومردم نگذارید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مابقی رو هم موقع خداحافظی خواهند برد

    • مهدی

      چی میگی .یکم به مملکت نگاه کن ببین .دست اقازاده هاست یا مردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین اقا اقازاده هاش داماد عروسش کم تبردن

    • بدون نام

      به قول علی کریمی کدوم مردم؟ مردم ما یا شما

    • بدون نام

      بعد تو این خونه ها میشه نماز خوند ؟

    • بدون نام

      بعدا گندش در میاد که املاک به منسوبین و مسولین مثل املاک نجومی شهرداری بین خودشون تقسیم می کنند . تریالدر می شوند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکی مال من یکی مال خودم

    • بدون نام

      الان هم هر چی هست میره برای کشورهای دیگه چه فرقی کرده با زمان شاه

    • بدون نام

      خاوری را برگردانید اموال شاه بدبخت پیشکش

    • بدون نام

      منظورشان از مردن همان مردم خودشان است یعنی خواص مثل کاخی که در اختیار هاشمی بوده وهست،کاخ نیاوران که روحانی در ان اقامت دارد،وکاخ دیگری که در اختیار مثلا کاری اقای جهانگیری است والی اخر،منظور از مردم از دید ایشان همین افرادی هستند که عرض شد وگرنه مردم در دید اقایون یعنی خس وخاشاک!!!!!

    • ایرانی

      ممکنه بفرمایید این اموال و املاک به چه کسانی تحویل شده و خواهد شد ؟

    • بدون نام

      دروغ .دروغ و دروغ

    • mehdi...3424

      زحمت میشه بعد 40 سال کسی مونده بیاد دنبال مال مصادره شدش یا همه دق مرگ شدن

    • بدون نام

      عذاب وجدان داره. چون حق الناس

    • بدون نام

      عذاب وجدان داره. چون حق الناس

    • جانباز دوران دفاع مقدس

      حاج آقا بنده یک جانباز دوران دفاع مقدس هستم الان چند سال هست که از منابع ملی استان فارس تقاضای مقداری زمین منابع طبیعی جهت اشتغال نموده ام بهم نميدن ولی در همین استان ده هزار ده هزار هکتار به کسانی ميدن که اصلاً حقشان نیست اون هم برای باغ شهری و ویلا ولی بنده فقط برای کاشت درخت دیم و آباد کردن زمین های خشک فقط جهت امرار معاش

      پاسخ ها

      • دونالد ترامپ

        مجبور نبودی بری . این جواب بدبخت کردن ملته که میگیری ازشونم

      • دونالد ترامپ

        ضمنا شما حقوقی که میگیری از سرتم زیاده

    • بدون نام

      مردم یعنی خودتون مبارکتون از موقعی که شاه رفته مایک نان مفت ازشما ندیدیم چه برسه به ملک

    • بدون نام

      آقای گلپایگانی اگر ممکن هست بفریاد معلولین مظلوم بهزیستی درمنزل برسید چطور با ماهی 100 وهشت تومن امرارمعاش کنند؟ چطورباسفره خالی بسرببرند؟ چطور عید نوروز سال 98 بادست خالی بدون درآمد شرمنده خانواده وبستگان شوند؟ بارلباس کهنه بجای نو ؟ خداوکیل تصورکنید شرایط معلولین شدید بدون درآمددارید؟ به خاطر هم نوعی وشهدا عزیز بفریاد معلولین مظلوم برسید یاحق یاحق یاحق یاحق یاحق چطور تکدگری کنند؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج