۸۴۰۷۰۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اخراج مدافع ذوب‌ به خاطر پُست با پیراهن تراکتور!

هادی محمدی به دلیل پست جنجالی که با پیراهن تراکتورسازی در فضای مجازی منتشر کرده توسط منصوریان از لیست بازی با النصر عربستان کنار گذاشته شده است.

ورزش سه: تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان یکی ازسه نماینده ایران در آسیا بعداز هفته ها ناکامی توانست در ورزشگاه امام رضا با تک گل ارسلان مطهری به برتری برسد تا علیرضا منصوریان سرمربی این تیم نفس راحتی بکشد و با یک روحیه مناسب قدم در جام باشگاه های آسیا بگذارد.

اما آنچه که دراین تیم جلب توجه کرده غیبت هادی محمدی مدافع میانی این تیم در چند بازی اخیر است که نام او حتی در لیست ۱۸ نفره تیم هم دیده نمی‌شود. این در شرایطی است که هادی محمدی هیچ گونه مصدومیتی هم ندارد.

وی بعد از این که در بازی مقابل الزوراء عراق در ترکیب ثابت تیم قرار نگرفت تصمیم به انتشار یک پست در صفحه شخصی خودش با لباس تراکتورسازی در اینستاگرام گرفت که در کپشن این پست با نوشتن این عبارت "مسئول شادی هرکسی خودش است " به نوعی اعتراض خود را نسبت به نیمکت نشینی ابراز داشت.

گویا در تمرین روز بعد علیرضا منصوریان از او دلیل این اقدام را سوال می کند اما محمدی به جای آنکه از کار خود متنبه شده باشد بر رفتارغیرحرفه ای خودش پا فشاری کرده و سرمربی تیم مجبور به اخراج او ازجلسه فنی تیم می شود .به همین خاطر در حال حاضر به تشخیص منصوریان محمدی تمریناتش را جدا از سایر بازیکنان پی می گیرد و فعلا جای خود را به مدافع جوان تر داده و در خط دفاع از زوج وحید محمد زاده و محمد نژاد مهدی استفاده می‌شود .

منصوریان که پیش ازاین علت نیمکت نشینی هادی محمدی را صرفا به خاطر مسائل بدنی اعلام کرده بود از مدافع با تجربه خودش انتظار داشت رفتاری حرفه ای ترداشته باشد اما گویا این مدافع هنوز از این اقدام خود ابراز پشیمانی نکرده است.

این درحالی است که اگر کارنامه علیرضا منصوریان را بخواهیم مرور کنیم متوجه می‌شویم که وی علی رغم رابطه بسیار نزدیکی که با بازیکنان خود دارد در حیطه عدم رعایت مسائل اخلاقی بر خلاف اشتباهات فنی، بسیار سختگیر عمل می کند. کافی است برای مثال به نوع واکنش وی در قبال علیرضا بیرانوند و مهدی رحمتی اشاره کنیم تا هرچه بیشتر به پافشاری منصوریان در خصوص مسائل اخلاقی پی ببریم.

همان طور که وی خودش در دوران بازی جزو بازیکنان بسیار با اخلاق به شمار می رفت. هر چه هست این مدافع از لیست بازی آسیایی ذوب‌آهن برابر النصر خط خورده و باید دید در نهایت این ماجرا با تدبیر سعید آذری به کجا ختم بخیر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یاشاسین تراختور

    • تاآاااااجیم

      اقای شومن ماطرفداران تاج کبیر تاابدویک روز ازت متنفر هستیم همه اش بخاطر اون نتیجه تااسف اور۶.۱درمقابل العین امارت وتاابد این نتیجه مثل لگه ننگ برپیشونیت هست اقای شومن.وبهت پیشنهاد میکنیم برو هواست ب رستورانهایت باشه ودور مربی گری خط بکش.خخخه یادم نبود اصلن یرو وبه سرمربی گری ات تولیگ جزیره ادامه بدهه .هه ب قول خودت ازلیک جزیره پیشنهاد داشتی خخخه.عجبااا این دروغ رابایذ درکتاب گینس ثبت کرد.این حرف اقای شومن باید مقایسه کنیم بااین جمله .مثلن مابریم وبرای تیم ملی کشتی ویاتکواندو خودمون بریم ازکشور کویت ویاعربستان سرمربی بگیریم خخخه.شومن/دروغگو/پست/حیله گرر/حقه باز/انسانم ارزوست

    • بدون نام

      خو قلبش با تراختور کبیر هست همانطور که منصوریان قلبش با استقلال هست

    • محمدرضا

      هادی رو عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج