۸۴۱۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فهرست بهترین بازیگران گیشه ۲۰۱۳

مجله معتبر فوربس در جدیدترین لیست سالانه خود به بررسی بازیگرانی پرداخته که نسبت به هر دلاری که برایشان پرداخت می‌شود بیشترین بازگشت سرمایه را دارند.

کافه سینما: مجله معتبر فوربس در جدیدترین لیست سالانه خود به بررسی بازیگرانی پرداخته که نسبت به هر دلاری که برایشان پرداخت می‌شود بیشترین بازگشت سرمایه را دارند.

فوربس می‌نویسد: در هالیوود، مردان تقریبا همیشه درآمد بیشتری از زنان دارند، به خصوص بر روی پرده سینما، اما در این لیست متفاوت مشاهده می‌کنید که بازیگران زن جوان بهترین بازگشت سرمایه را برای استودیوها به همراه داشته‌اند.

فهرست بهترین بازیگران گیشه 2013

اما استون در صدر لیست ما قرار دارد. او بابت هر۱ دلاری که دریافت کرده، طبق محاسبات ما حدود ۸۰.۷۰ دلار بازگردانده است. پس بعید نیست که او هم اکنون و برای فیلم‌های جدید تقاضای خیلی بیشتری داشته باشد.

میلا کانیس

او رقمی حدود ۶۸.۷۰ $ برای هر $ ۱ پرداختی‌اش بازگردانده است. او به بازگشت سرمایه در "تد" کمک بزرگی کرد.

جنیفر لارنس

بازگرداندن ۶۸.۶۰ $ به ازای هر $ ۱ پرداختی به وی. لارنس در اولین "بازی گرسنگی" کمتر از یک میلیون دلار دریافت کرد اما حالا حقوق و دستمزدش به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

ناتالی پورتمن

بازگرداندن ۳۱.۳۰ $ برای هر $ ۱ پرداختی به او . ثور یک پروژه خوب برای پورتمن بود. این فیلم موفق به او کمک کرد به یکی از کارآمدترین بازیگران هالیوود بدل شود.

فهرست بهترین بازیگران گیشه 2013

دواین جانسون

بازگرداندن ۳۱.۱۰ $ برای هر $ ۱ برای این هرکول رقم مناسبی است. انتظار می‌رود جانسون برای فیلم جدیدش حقوق بیشتری درخواست کند.

دانیل کریگ

۲۵.۶۰ $ برای هر $ ۱ برگشت سرمایه جیمزباند تازه سینما است. آخرین جیمزباند بیشتر از ۱ میلیارد دلار فروش داشت و کریگ یک سرمایه‌گذاری بسیار هوشمند برای این فیلم بود. او به احتمال زیاد برای جاسوسی بعدی‌اش تقاضای پول بیشتری خواهد داشت.

راسل کرو

بازگرداندن ۲۵.۶۰ $ برای هر $ ۱ پرداختی به او. این سوپراستار در حال حاضر جزو استخدام‌های هوشمند به شمار می‌رود.

کریستن استوارت

بازگرداندن ۲۵ $ برای هر $ ۱ . استوارت یکی از بهترین بازده‌های مالی هالیوود محسوب می‌شود. او به احتمال زیاد برای فیلم‌هایی جز "گرگ و میش" حقوق کمتری درخواست خواهد کرد.

رابرت پتینسون

بازگرداندن ۲۳.۵۰ $ برای هر $. سری "گرگ و میش" برای این بازیگر جوان خوب بوده است. او در حال حاضر نیازدارد تا توانایی خود را در نقش‌های دیگر نشان دهد

تیلور لاتنر

بازگرداندن ۲۱.۴۰ $ به ازای هر $ ۱. بازگشت سرمایه توسط لاتنر نسبت به دیگر بازیگران این مجموعه کمتر است. که این به رفتارنامناسب لاتنر در خارج ازهالیوود برمیگردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج