۵ عادتی که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
دکتر نداف کرمانی_ fموبایل
دندانپزشکی تاج_f موبایل
روشا فارمسی_d
رستوران پارسیان_D
ادیب_1
شیرآلات زمانی_1
اپیلاسیون نانا 1
ادیب_3
اپیلاسیون نانا 3
شیرآلات زمانی_3
اپیلاسیون نانا 4
شیرآلات زمانی_4
ادیب_4
اپیلاسیون نانا 2
شیرآلات زمانی_2
ادیب_2
دکتر نداف کرمانی_ f
دندانپزشکی تاج_f
۸۴۱۷۸۵
۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
۱۵۰۱۸
گاهی مواقع افراد دوست دارند کیفیت زندگی خود را بسنجند و بدانند که تا چه اندازه در زندگی خود موفق هستند. برخی از عادات روزانه که بسیار هم ساده هستند، زندگی شما را غنی‌تر کرده و باعث می‌شوند احساس رضایت و موفقیت بیشتری داشته باشید.

برترین ها - ترجمه از صدف حقیقت: گاهی مواقع افراد دوست دارند کیفیت زندگی خود را بسنجند و بدانند که تا چه اندازه در زندگی خود موفق هستند. برخی از عادات روزانه که بسیار هم ساده هستند، زندگی شما را غنی‌تر کرده و باعث می‌شوند احساس رضایت و موفقیت بیشتری داشته باشید. افراد موفق بسیاری این عادات شبانه را به بخشی از زندگی خود تبدیل کرده اند و با انجام چند راهکار ساده کیفیت زندگی خود را بهبود بخشیده اند. آیا شما هم دوست دارید احساس رضایت بیشتری در زندگی داشته باشید؟

۱- چند ساعت خواب باعث می‌شود صبح به راحتی بیدار شوید؟

۵ عادتی که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

جواب این سوال به نظر ساده است. همه ما شنیده ایم که هر فرد برای استراحت کافی به ۸ ساعت خواب شبانه نیاز دارد. ولی واقعیت این است که همه افراد مثل هم نیستند و همه ما نیاز‌های خواب مشابه هم نداریم. برای برخی از افراد ۶ ساعت خواب کافی است و برخی دیگر به ۹ ساعت خواب نیاز دارند، پس ۸ ساعت خواب شبانه یک عدد میانگین محسوب می‌شود. فقط خود شما می‌دانید که با چند ساعت خوابیدن احساس شادابی و سر حال بودن می‌کنید و انرژی کافی برای روز بعد را به دست می‌آورید. با اطلاع از این زمان می‌توانید ساعت خوابیدن خود را تنظیم کنید. آیا به ۷ ساعت خواب نیاز دارید؟ پس باید ساعت ۱۰ تا ۱۱ به تخت خواب بروید.

این نکته را هم در ذهن داشته باشید: مطالعات نشان می‌دهد که از خواب بیدار شدن و عجله کردن کار خوبی نیست. برای مثال اگر می‌خواهید ساعت ۷:۳۰ از خانه بیرون بروید، زنگیا آلارم خود را برای ساعت ۷ تنظیم کنید. بهترین حالت این است که از خواب بیدار شوید، به آهستگی صبحانه بخورید، دوش بگیرید و سپس خانه را با آرامش ترک کنید. اگر صبح زود از خواب بیدار شوید، می‌توانید کل روز خودرا در دست بگیرید.


۲- مطالعه قبل از خواب

۵ عادتی که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

مطالعه کردن قبل از خواب یک عادت سالم است. بسیاری از پژوهش‌های انجام شده در این زمینه نشان می‌دهد ۱۵ دقیقه مطالعه قبل از خواب، استرس را از بین می‌برد. به دلیل اینکه مطالعه کردن آرامش بخش است، نگرانی و اضطراب را کاهش می‌دهد و باعث می‌شود سریعتر خوابتان ببرد. فراموش نکنید که مطالعه کردن نباید از طربق صفحه کامپیوتر یا تبلت انجام شود. نور وسایل الکترونیکی به جای آرامش دادن، فرد را هوشیار نگه می‌دارد.


۳- پیاده روی

۵ عادتی که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

آیا می‌توانید در محل زندگی خود کمی پیاده روی کنید؟ اگر می‌توانید همراهی پیدا کنید، با او به پیاده روی بروید.۱۵-۲۰ دقیقه پیاده روی باعث اکسیژن رسانی به خون می‌شود، به آرام شدن شما کمک می‌کند، باعث می‌شود به هر چیزی از زاویه دیگری نگاه کنید و احساس شادابی و رضایت از زندگی را افزایش می‌دهد.


۴- زمان بیشتری را با دوستان و خانواده خود سپری کنید

۵ عادتی که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

در زندگی هر فردی نیروی قوی و محرکی وجود دارد، نوعی انرژی واقعی که احساس شادی و رضایت او را افزایش می‌دهد. قبل از اینکه به تخت خواب بروید، زمان مفیدی را با خانواده و دوستان خود سپری کنید تا احساس بهتری در زندگی داشته باشید: با دوستان خود شام بخورید، با کودکان بازی کنید یا با شریک زندگی خود گفتگو کنید. این موارد هزینه‌ای ندارد، ولی باعث می‌شوند نسبت به خود احساس بهتری داشته باشید. گذراندن وقت با خانواده مانند نفس کشیدن برای احساس سرزندگی و افزایش کیفیت زندگی ضروری است.


۵- روز بعد را تجسم کنید

۵ عادتی که افراد موفق قبل از خواب انجام می‌دهند

آیا قبل از اینکه به خواب بروید، برای روز بعد خود برنامه ریزی کرده و کار‌های خود را مرور می‌کنید؟ تجسم کردن روز بعد به تعیین اهداف شما کمک کرده و فعالیت‌های روزانه تان را تنظیم می‌کند. بهتر است به خود یادآوری کنید که چه کسی هستید و هدفتان در زندگی چیست. تجسم فردا یک استراتژی معمول و رایج در بین افراد موفق است. ولی فراموش نکنید که واقع بین باشید و اهداف زیاد و غیر قابل دسترسی را برای خود تعیین نکنید. شادی حقیقی در چیز‌های کوچک است. پس اگر نمی‌توانید گذراندن وقت با فردی را تحمل کنید، به دعوت او برای بیرون رفتن نه بگویید تا بتوانید با فرزند خود به پارک بروید.

راهکار‌های گفته شده باعث می‌شوند به طور فردی احساس موفقیت بیشتری داشته باشید و از زندگی خود لذت بیشتری ببرید. فراموش نکنید که عادات شبانه شما بر سلامتی تان اثرگذار است. باید شام را سبکتر و حداقل دو ساعت قبل از رفتن به تخت خواب مصرف کنید. گذراندن زمان مفید با خانواده و دوستان احساسات شما را تقویت می‌کند. پیاده روی کردن و دوش گرفتن با آب گرم باعث ریلکس شدن شما می‌شود. مطالعه چند دقیقه‌ای قبل از خواب استرستان را از بین می‌برد و تنش را کاهش می‌دهد. با این نکات ساده شادتر باشید و از زندگی خود لذت ببرید.

منبع: steptohealth

مطالب مرتبط
انتشار یافته: 7
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
17:30 - 1398/01/10
من قبل از خواب همه برنامه های فردام رو می نویسم
Iran, Islamic Republic of
18:19 - 1398/01/10
برترينها اسكول شده تو عيد
Germany
00:01 - 1398/01/11
یه دو سالی میشه قبل خواب از سایت شما مطالعه می کنم برای بیدار شدن هم یه کم مطلب ازش میخونم که خوابم بپره
حالا باید بررسی کنم برنامه هایی که صفحه دستگاه رو زرد و قرمز میکنه میتونه مضرات نورآبیو حذف کنه یا نه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
به جای استفاده از صفحه الکترونیک برای خواب یک کتاب بردارید که بعدا خشکی چشم هم نگیرید
Iran, Islamic Republic of
12:53 - 1398/01/11
ورزش رو صددر صد هستم جون من به ورزشه ولی بقیه رو انجام نمی دم خخخخخخخ
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
گروه تولیدی نیلوفر_1
سفیر بار ساقدوش_1
دکتر نائبی_1
دکتر نائبی_3
گروه تولیدی نیلوفر_3
سفیر بار ساقدوش_3
سفیر بار ساقدوش_4
دکتر نائبی_4
گروه تولیدی نیلوفر_4
دکتر نائبی_2
گروه تولیدی نیلوفر_2
سفیر بار ساقدوش_2
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
قالیشویی بانو_فوترموبایل
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
دکتر لاجوردی_فوتر موبایل
روانشناسی مرهم_ فوتر موبایل
آیلین_تزریق چربی موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
دکتر صالحی_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر موبایل
روشا فارمسی_فوتر موبایل
نیکان فارمدمهر_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
اورانوس_فوترموبایل2
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دکتر عارفی - موبایل فوتر
پارسیان طب - فوتر موبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
فنی آتل_فوتر موبایل
تنورستان_فوتر موبایل
قالیشویی ثمین_فوتر موبایل
دکتر آزاد خواه_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
پارسیان طب - فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
نیکان فارمدمهر_فوتر
تدبیرکالا_فوتر
دکتر لاجوردی_فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
رستوران باغ بهشت _فوتر
فنی آتل_فوتر
قالیشویی ثمین_فوتر
اورانوس_فوتر2
کلینیک النا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
آیلین_تزریق چربی
دکتر صالحی_فوتر
قالیشویی نوین_فوتر
تنورستان_فوتر
روشا فارمسی_فوتر
قالیشویی بانو_فوتر
روانشناسی مرهم_ فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر