۸۴۲۷۶۵
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

لوبانف: بیرانوند نیاز به استراحت دارد

دروازه‌بان ازبکستانی و سابق تیم پرسپولیس گفت: فکر نمی‌کنم پرسپولیس مشکل زیادی برای صعود از گروهش در آسیا داشته باشد و به نظرم آنها شانس این را دارند که باز هم در آسیا فینالیست شوند.

خبرگزاری فارس: الکساندر لوبانف دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت خودش، پیگیری بازی‌های پرسپولیس از سوی او و مسائل دیگر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

از وضعیت خودت و اینکه این روزها در فوتبال ازبکستان چه می‌کنی صحبت کن.

من جدیداً باشگاهم را تغییر دادم و مطمئن هستم این فصل برای من بهتر از فصل‌های قبل خواهد بود. در باشگاه جدیدم وضعیت خوبی دارم هر چند که دو ماه قبل یک عمل جراحی انجام دادم،‌ اما وضعیتم خیلی بهتر از قبل شده است. در بازی اول بازی نکردم، اما فکر می‌کنم در بازی‌های بعدی بتوانم به تیمم کمک کنم چرا که شرایط خوبی دارم و به طور کلی وضعیت برای من خوب است.

با اینکه از پرسپولیس جدا شدی اما هنوز هم بازی‌های این تیم را پیگیری می‌کنی؟

بله، تا جایی که بتوانم بازی‌های پرسپولیس را می‌بینم و حتی پیگیر بازی‌های این تیم در لیست قهرمانان آسیا هم هستم. من بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور ازبکستان را دیدم و فکر می‌کنم بازی پرسپولیس می‌توانست بهتر از این هم باشد و به نظرم بازی پرسپولیس مقابل پاختاکور بهترین نمایش بازیکنان پرسپولیس نبود و به نظر من آنها می‌توانند بهتر از این هم باشند، اما به هر حال فوتبال همین است و یک روز شما عالی هستید و یک روز هم نه.بازی یک ـ یک شد اما روند بازی به گونه‌ای بود که به نظرم پرسپولیس مشکلاتی دارد و اگر نظر من را بخواهید باید بگویم که پرسپولیس می‌تواند تغییراتی در سیستم و ترکیب خود داشته باشد به طوریکه اگر چند بازیکن جابه‌جا شوند، این تیم می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. باز هم می‌گویم که پرسپولیس می‌تواند بهتر از این باشد.

چرا فکر می‌کنی پرسپولیس عملکرد خیلی خوبی در بازی پاختاکور و حتی السد قطر نداشت؟

به هر حال تازه ابتدای راه پرسپولیس است و شاید به خاطر همین که این تیم بعد از یک فصل سخت وارد لیگ قهرمانان آسیا شده به همین دلیل آن شرایط خوب همیشگی را نداشتند اما باز هم می‌گویم که پرسپولیس شرایط بهتر شدن را دارد هر چند که در این دو بازی در آسیا وضعیت به گونه‌ای بود که نمی‌توانم بگویم پرسپولیس تیم کاملی بوده باشد.

با این شرایط فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند از این گروه در آسیا صعود کند؟

بله، پرسپولیس شانس صعود دارد و به نظرم مشکل زیادی نخواهد داشت شاید کار سخت باشد، اما پرسپولیس این توانایی را دارد که از گروهش صعود کند و به نظر من مشکل زیادی پیش‌روی این تیم نیست.

پرسپولیس در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا به فینال رفت و نایب قهرمان شد به نظر تو چقدر این تیم باز هم شانس تکرار این موفقیت را دارد؟

من قدرت پرسپولیس را می‌شناسم و به نظر من باز هم آنها می‌توانند به فینال آسیا بروند وضعیت پرسپولیس به گونه‌ای است این تیم باز هم شانس فینالیست شدن دارد به شرطی که همه بازی‌ها را جدی بگیرند در این شرایط مطمئناً‌ این شانس را خواهند داشت که باز هم به فینال آسیا صعود کنند و حتی قهرمان شوند.

به عنوان دروازه‌بان سابق پرسپولیس وضعیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان این تیم را چطور می‌بینی و نظرت درباره او چیست؟

من با او کار کردم و می‌دانم که دروازه‌بان خیلی خوبی است اما اگر نظر من را بخواهیم باید بگویم که بیرانوند نیاز به استراحت و تعطیلات بیشتری دارد چرا که او در مسابقات متعدد تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس حضور داشته و به نظرم سرمربی تیم می‌تواند به او یکی دو بازی استراحت بدهد تا خستگی را از تن بیرون کند. شاید بیرانوند بتواند در لیگ ایران بیشتر استراحت کند و در بازی‌های بین‌المللی بیشتر به میدان بیاید و کمتر خسته شود چرا که با شناختی که از او دارم می‌دانم که او با استراحت بیشتر می‌تواند با قدرت و روحیه بیشتری درون دروازه پرسپولیس و تیم ملی ایران باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سید کاظم از نرجه

      دمت گرم بعد چند سال با تیم سابقت علاقه نشون میدی

    • بدون نام

      جونم لوبانف

    • بدون نام

      عشقه این بشر

    • بدون نام

      لوبانف❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج