جاباما
۸۴۳۸۳۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال کشور

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورهای منتهی به استان‌های گیلان و مازندران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگویی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهارکرد: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور حاکی از آن است که تا ساعت ۱۷ امروز در محور سراب - اردبیل در استان آذربایجان شرقی، محور ارومیه - سرو در استان آذربایجان غربی، محورهای توسکستان- شاهرود و خوش ییلاق- شاهرود در استان گلستان و ارتفاعات محور فیروزکوه برف در حال باریدن است. در این شرایط لازم است رانندگان قوانین و مقررات مربوط به رانندگی در شرایط برفی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازندران بارش برف گزارش شده است، گفت: در محور میانه - زنجان در استان آذربایجان شرقی نیز بارش باران گزارش شده و در ارتفاعات استان‌های مازندران و اردبیل مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: در بیشتر محورهای استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان و کرمان نیز وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک گزارش شده است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور نیز گفت: در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده‌های مشاء، پلور تا آب اسک و گزنک ترافیک نیمه سنگین است. در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه در محدوده‌های گدوک، ورسک پل سفید، زیرآب و جوارم نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس در محدوده‌های سیاه بیشه و مرزن آباد نیز نیمه سنگین است،اظهارکرد: در آزاد راه تهران به کرج در محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در محدوده شهرک خاتم تا پل فردیس نیز سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج به قزوین از پل فردیس تا پل حصارک و در آزادراه قزوین به کرج از بهشت سکینه تا پل فردیس نیمه‌سنگین است.

رحمانی ترافیک آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک را سنگین اعلام کرد و گفت: در محور محور ساری- نکاء در استان مازندران ترافیک نیمه‌سنگین است و در دیگر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هموطن عزیز اگر مجبور نیستی که بری شمال در خانه بمان .اول دعا میکنیم خداوند متعال همه مسافرین رو صحیح وسالم به مقصدشون برسانه .خداوندا در سال ۹۸ موفقیت رزق وروزی حلال وسعادت وسلامت وآخر وعاقبت بخیری نصیب هموطنان ایرانیمان بفرما .از دیشب تا عصر امروز ۵۶ نفر از هموطنان عزیزمان جان خودشان را در جادها فدای گردش نوروزی کردن .خواهشا اگر حتما باید به مسافرت بروید فقط وفقط با گذشت از حق در رانندگی ورعایت فاصله طولی وطبق تابلوی نمایش سرعت رانندگی کنید .به امید خدا صدرصد بدون تصادف وسالم به مقصد خواهید رسید.سال خوبی داشته باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج