اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۴۴۲۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

هشداربازیکن سابق تیم ملی نیجریه

ایران خطرناک ترین حریف نیجریه است!

از نظر بازیکن سابق تیم ملی نیجریه،، ایران تیم بسیار خوبی است و خطرناک ترین حریف شاگردان استفن کشی محسوب می شود

سایت گل: نیجریه ای ها بازی با ایران را حسابی جدی گرفته اند.پاتریک پاسکال بازیکن سابق تیم ملی نیجریه در مصاحبه ای که با سایت punchng داشته، به شاگردان استفن کشی هشدار داده که به هیچ عنوان نباید تیم ایران را دست کم بگیرند چون ایرانی ها توان شکست دادن نیجریه را دارند.

نیجریه در گروهی قرار گرفته که به جز ایران، آرژانتین و بوسنی هم در آن حضور دارند. در تازه ترین رنکینگ فیفا، ایران در رده ۳۳ قرار گرفته، بوسنی تیم نوزدهم دنیاست و نیجریه هم در جایگاه سی و هفتم قرار گرفته است با این همه تعدادی از هواداران قهرمان جام ملتهای افریقا عقیده دارند که تیم کشورشان می تواند ایران و بوسنی را شکست دهد. عقیده ای که باعث نگرانی بازیکن سابق نیجریه شده. پاسکال به کشی و شاگردانش هشدار داده که تمام تمرکزشان را روی بازی با ایران بگذارند چون شاگردان کی روش می توانند سخت ترین حریف آنها در مرحله گروهی باشند. پاسکال می گوید:" باید به جای اینکه نگران آرژانتین باشیم، نگران بازی با ایران باشیم. اگر بخواهیم آنها را دست کم بگیریم، قطها در بازی مقابل آنها به مشکل خواهیم خورد. خیلی ها بی خیال ایران شده اند چون آنها بازیکنی که در باشگاههای بزرگ اروپایی بازی کنند، ندارند اما در فوتبال امکان هر اتفاقی وجود دارد. ما چیز زیادی از ایران نمی دانیم و این موضوع کار ما را برای بازی با این تیم سخت می کند"

پاسکال برای اثبات حرفهایش، از تیم آرژانتین کمک می گیرد:" ما آرژانتین را به خوبی می شناسیم چون با آنها بازی کرده ایم و می دانیم چه بازیکنانی در ترکیب این تیم حضور دارند. دیدار با آرژانتین آخرین دیدار ماست و می توانیم این تیم را شکست دهیم اما چیزی از قدرت ایران نمی دانیم" بازیکن سابق تیم ملی نیجریه حساب ویژه ای روی شاگردان کی روش باز کرده است:" ایران از آسیا به جام جهانی صعود کرده. قاره ای که پیشرفت فوتبال در آن بسیار سریع است و به همین دلیل باید ایران را یک تیم بسیار خوب قلمداد کرد. اگر می خواهیم برای بازی دوممان مقابل بوسنی روحیه خوبی داشته باشیم باید هر طور شده ایران را شکست دهیم"

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • abbas

      طفلکی!!
      چقدر ساده است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج