۸۴۴۷۰۱
۱۷ نظر
۵۰۰۹
۱۷ نظر
۵۰۰۹
پ

توجه به تولید، شاه کلید حل مشکلات کشور است

حزب اراده ملت ایران به مناسبت آغاز سال جدید، پیامی صادر کرد.

ایسنا: حزب اراده ملت ایران به مناسبت آغاز سال جدید، پیامی صادر کرد. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

فصل بهار آغاز دوباره طبیعت است. آغازی پر از رویش‌ها و طراوت‌ها.پایان فصل سرد زمستان نشان از آن است که سختی‌ها و دشواری‌ها روزی پایان می‌یابد هرچند که این سختی‌ها خود برکاتی دارد، فصل سرما با همه دشواری‌هایش نعمات آسمانی به همراه دارد که باید در کنار آن سختی‌ها این نعمات هم دیده شود.

سال ۹۷ رژیم ایالات متحده آمریکا با نقض یک توافق بین‌المللی که خود نیز پای آن را امضا کرده بود شرایط معیشتی مردم کشورمان را دستخوش تغییرات فراوانی کرد. کاهش ارزش پول ملی، عدم ثبات قیمت‌ها، تورم افسارگسیخته تنها بخشی از این سختی‌ها بود که مردمان عزیز کشورمان با غیرت مثال زدنی خود مقاومت کرده و آن روزها را پشت سر گذاشته‌اند. هرچند نباید نادیده گرفت که تحریم‌های ظالمانه فرصت "رونق تولید"را برای بنگاه‌های اقتصادی و تولیدکنندگان بیش از پیش فراهم می‌کند که نیازمند توجه ویژه مسئولین اجرایی کشور است.

رهبر معظم انقلاب با توجه به همین نکته که نیازهای مردم در خود کشور باید تأمین شود سال ۹۸ را سال "رونق تولید" نامگذاری کردند. توجه به امر تولید از ابعاد گوناگون موجب برکات فراوانی در اقتصاد کشور خواهد شد. رشد شاخص اشتغال، عدم وابستگی به واردات، تناسب عرضه و تقاضا و در نتیجه ثبات قیمت‌ها، افزایش ارزش پول ملی و… از نکات مثال زدنی امر رونق تولید است.

داشتن امید و تلاش نیز تکمیل کننده این پازل موفقیت‌آمیز است.

حزب اراده ملت ایران ضمن تبریک سال نو و همچنین فرخنده میلاد امیر المومنین حضرت علی ابن ابی طالب (ع) و روز پدر، از آحاد مردم داشتن امید و تلاش بیشتر و از مسئولین اجرایی توجه به امر رونق تولید را خواستار است. حاما به عنوان یک حزب مردمی در سال ۹۸ نیز مطالبات ملت سرافراز کشور را پیگیری کرده و در این راستا از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاس تهران

      شما پای دلال ها و عراقی هارو از مملکت قطع کن تا قاچاق رفع بشه بعدش حل میشه

    • بدون نام

      هرسال باید بگیم دریغ از پارسال

    • علیرضا

      خیالاتی شده ای .‌‌.. مشکل جای دیگریست .

    • بدون نام

      جمع کنید بساط دروغ و دغل را کدام تولید؟!بیش از 85%تولید وابسته به مواداولیه خارجی است، اگر اینگونه نبود،پس اینهمه گرانی درتمام محصولات ازکجاست، کشاورزی ودامداذی نابودشده، بجز ساخت سلاح، کدام تولید رونق دارد، بس کنید وبیش ازاین مردم مفلوک رابخاطر هدفهای پوچ وخرافی خودعذاب ندهید، سرمایه این مملکت رانابود نکنید..

    • بدون نام

      ... چراکسی جرأت نداردبپرسد،چرابعدازچهل سال بفکر تولیدملی ورونق اقتصادی افتاده اید، خرتان ازپل گذشته حالا باید مردم ریاضت بکشند..

    • بدون نام

      ... چراکسی جرأت نداردبپرسد،چرابعدازچهل سال بفکر تولیدملی ورونق اقتصادی افتاده اید، خرتان ازپل گذشته حالا باید مردم ریاضت بکشند..

    • بدون نام

      .. چراکسی جرأت نداردبپرسد ،چرابعدازچهل سال بفکر تولیدملی ورونق اقتصادی افتاده اید ،خرتان ازپل گذشته حالا باید مردم ریاضت بکشند ؟!

    • بدون نام

      ببینیم وتعریف بکنیم که جوجه راآخرپاییز باید شمرد

    • بدون نام

      زمانی مخالفان قدرت دردست طبق معمول با چکش حتی پک ضربه به کلید می زنند چطور قفل بازشود؟!!!خداوکیل قضاوت خدایی ومردانگی کنید نه باندبازی وحزب بازی

    • نااشنل

      مشکل تولیدبا کیفیت پایین کالاهای ایرانی و ربا خواری بانکها حل نمیشه.

    • بدون نام

      دولت غربگرا باید به تولید داخلی که اشتغالزا است توجه کند!؟؟!؟

    • بدون نام

      تولید که هست همیشه هم بوده حالا کم یا زیاد ولی افت ارزش ریال ایران و قدرت خرید مردم و سودجو های از خدا بیخبر و دزد های مال حق الناس و بی کفایتی مسئولان و حاکمیت و در نظر گرفتن منافع شخصی و مطامع جناحی و فکر هراس انداختن در کشور های اطراف و با جهان پیرامون سر عناد داشتن بدون هیچ منطق علمی و دینی و انسانی و نتیجه قطع ارتباط با دنیا و بدبختی روز افزون مردم نجیب و البته ایدئولوژی های خود ساخته ی بی ارزش سبب این میشه که تولید فقط تنها دوای درد مردم ایران نباشد و نخواهد بود...والسلام ....لعلهم یتفکرون...(شاید اندیشه و خرد داشته باشند)

    • کامبیر

      آخه تولیدی که اغلب مواد اولیه اش رو باید از کشورهای دیگه بیاریم یا تکنولوژی تولیدشون رو وارد کنیم یا برای صادر کردنش درگیره تحریم هستیم و هزارتا مشکل دیگه چرا اصرار دارید که مشکل این مملکت با تولید داخل حل میشه.....

    • بدون نام

      موقعیکه همه کارخانجات بزرگ کشور بعلت سوء مدیریت ودزدی ورشکسته وتعطیل شد وبه قیمت زمین فروخته شد و از بین رفت شماها بفکر تولید افتاده اید نوشدارو بعد مرگ سهراب

    • بدون نام

      شاه کلید !!!! خخخخخ ... در کجا را باز میکنه !!!! wc

    • منهی

      رونق تولید فقط باید ایرانی اصل باشد وچبزی به نام خارجی داخلش نباشد یکی از اشتباهات اقتصاد دانان ایران این که با وارد کردن وسایل خارجی ارزش پول را پایین آوردند ما ایران ها باید نان وپنیر خودمان بخوریم کجای کارید

    • بدون نام

      دولتها از پس مسائل روزمره کشور به زور برمیآیند.باعث تعجب است که کشور ما از نظر اقتصادی با این همه مشکل روبروست اگه درطول این مدت هر رییس جمهور به یک جنبه اقتصاد پرداخته بود حالا هیچ مشکلی نمونده بود. دلیل اینهمه سردرگمی نداشتن برنامه است کشور چین در طی چندین دهه تحت فشار وتحریم بود ولی با برنامه و اهتمام وتوجه به داشته هایش الان بزرگترین اقتصاد را دارد ولی در کشورما همه جنبه های اقتصاد به خارج از مرزها وابسته است .باید کاری کرد آیا در کشور هشتاد میلیونی دانشگاهها نتوانسته اند یک گروه اقتصادی قوی تحویل کشور دهند باید کار کرد وشدیدا به فکر باشیم اگر میخواهیم سیاست قوی داشته باشیم باید به خودکفایی اقتصادی برسیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج