۸۴۸۰۴۶
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

افزایش تعرفه برق مشترکان پرمصرف

جوان آنلاین به نقل از وزیر نیرو نوشت: هدف وزارت نیرو از افزایش قیمت برق مشترکان پرمصرف، اعمال مدیریت مصرف است.

جوان آنلاین به نقل از وزیر نیرو نوشت: هدف وزارت نیرو از افزایش قیمت برق مشترکان پرمصرف، اعمال مدیریت مصرف است.

رضا اردکانیان وزیر نیرو با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف برق در کشور اظهار کرد: در بخش مدیریت مصرف بخش عمده اجرای برنامه‌ها بر عهده مشترکان است و در صورتی که عادت‌های مصرف صحیح نباشد، امکان تامین برق پایدار در شبکه میسر نخواهد شد.

وزیر نیرو تصریح کرد: نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای جهان امکان تولید برق بدون رعایت ضوابط همپای مصرف وجود ندارد. در کشور ما میزان مصرف طی ده سال، دو برابر می‌شود که درصورت ادامه این روند با توجه به هزینه‌های سنگین، امکان سرمایه گذاری مجدد در بخش تولید نخواهد بود.

وی ادامه داد: اقداماتی از سوی وزارت نیرو برای تامین برق در سال ۹۸ صورت گرفته است و مردم نیز باید با مدیریت مصرف در این برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

وزیر نیرو با اشاره به افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف بیان کرد: وزارت نیرو اقداماتی را برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف در ابتدای فصل گرما انجام داده است که اطلاع رسانی در مورد نحوه اجرای این طرح به مشترکان صورت خواهد گرفت.

اردکانیان تصریح کرد: هدف وزارت نیرو از افزایش قیمت برق مشترکان پرمصرف، بالارفتن درآمد این وزارت خانه نیست و در تلاش هستیم با اصلاح تعرفه این مشترکان، مدیریت مصرف را اعمال کنیم.

وزیر نیرو بیان کرد: مدیریت مصرف اقدامی جمعی است که نیازمند مشارکت همه آحاد مردم است و در این میان نقش رسانه‌های جمعی در الگوسازی اهمیت ویژه دارد.

وی افزود: اگر بخواهیم برق واحدهای صنعتی، کشاورزی و بیمارستان قطع نشود نیازمند کار جمعی و مدیریت مصرف هستیم که در این زمینه بر هوشمندی و اخلاق مداری هموطنان حساب ویژه‌ای کرده‌ایم.

عضو کابینه دولت با اشاره به الگوی صحیح مصرف آب و برق در کشور اظهار کرد: الگوی صحیح ماهانه مصرف آب برای یک خانواده ۴ نفره ۱۵ هزار لیتر است. همچنین الگوی مناسب برای مصرف برق در مناطق عادی ۳۰۰ کیلووات ساعت و در مناطق گرمسیری ۲ هزار کیلووات است.

اردکانیان در پایان گفت: جزئیات الگو و میزان مصرف صحیح آب و برق تا قبل از تابستان به اطلاع مردم خواهد رسید و با کمک هم در پایان تابستان نشان خواهیم داد که پیک مصرف برق چقدر کاهش یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازم سرکیسه کردن مشترکان برق و اب. شروع شد.بالاخره باید برق مصرف شود یانه .پر مصرف کم مصرف دیگر چیست .؟ایا فکرمیکنید کولر یخچال.لباسشویی بدون برق کارمیکند.اگر کمبود یابحران برق هست برق را مانند سیب زمینی پیاز صادر نکنید .واگرپول ایران بی ارزش شده است به ما ربطی ندارد واب برق که بصورت رایگان دراختیار مشترک قرارداده نمیشود که این همه بیانیه صادرمیکنید.اقای گردکانیان.

    • بدون نام

      باز سال شروع نشده تهدید شروع شد

    • بدون نام

      روتون نمیشه برق را گرانتر از این که هست کنید فروردین شد وبهانه ها شروع شد مشترکین پر مصرف وبه بهانه های واهی فشار را به مردم تحمیل کنید یکبارکی بگید روزی دو ساعت برق دارید بقیش را با شمع روشن کنید از شما هیچ چیز بعید نیست پدر ملت رادر آوردین

    • بدون نام

      تمام تعرفه کم مصرف وپر مصرف گرون میشه دهن همه اسفالته

    • بدون نام

      چراغ خاموش قیمتارو میبرید بالا کسی هم حواسش نیست دیگه. دمتون گرم

    • بدون نام

      احتیاج به گفتن شمانیست

    • بدون نام

      دولت می تواند بودجه خودش را از فشار بر مردم تامین نماید.
      ولی بزودی جناح اصلاح طلب از بین خواهد رفت .

    • بدون نام

      دولت می تواند بودجه خودش را از فشار بر مردم تامین نماید.
      ولی بزودی جناح اصلاح طلب از بین خواهد رفت .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فکر میکنم این اقای وزیر برق.تاکنون قبص برق ارسالی که به دست مشترک میرسدتاکنون رویت نکرده است و اگر رویت کرده بود متوجه میشد.که قبص ارسالی بدست مشترک.البته خانگی.که این قبص.دارای هفت ستون نرخ بندی دارد.به این ترتیب.مصرف.تا۱۰۰کیلو وات..به نرخ.۴۹۰ریال.از۱۰۰تا۲۰۰به نرخ هرکیلووات.۵۷۱ریال.از۲۰۰تا۳۰۰به نرخ.هرکیلو وات۱۲۲۴ریال.از۳۰۰تا۴۰۰به نرخ ۲۲۰۳.از۴۰۰تا۵۰۰به نرخ.۲۵۳۱.از۵۰۰تا۶۰۰.به.نرخ.۳۱۸۴.ومازاد۶۰۰هرکیلووات.۳۵۱۱ریال میباشد.پس می بینیم که بطورخودکار مصرف برق بیشتر.بیشتر محاسبه شده است.ودیگر لزومی ندارد چنان میشود چنین میشود درمصرف برق.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج